پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

پتانسيل بالاي صنايع غذايي در ايران

۸۵ بازديد

پتانسيل بالاي صنايع غذايي در ايران

 

بسياري از تحليل گران صنايع غذايي بر اين باور هستند كه خلاقيت و نوآوري جاي بسيار زيادي براي رشد اين صنعت بزرگ دارد و در همين زمينه بازار هاي بزرگ خريد و فروش عمده B2B مانند بازارهاي بزرگي همچون علي بابا چين و آمازون به وجود آمده كه به رشد صنايع بسيار كمك كرده اند.

ايران به دليل وجود پتانسيل هاي بسياري در زمينه توليدات صنعتي و مخصوصا صنعت كشاورزي كه قابليت صادرات به ديگر كشورها يكي از مكان هايي است كه پتانسيل بسيار بالايي براي بازار عمده خريد و فروش در عرصه محلي و جهاني دارد. بازار عمده محصولات صادراتي ايران از جمله پسته و برنج ايراني بسيار در دنيا شناخته شده است و با ايجاد بازار عمده خريد و فروش در اين حوزه مي توان مشتريان خارجي بيشتري به زنجيره فروش اين محصولات متصل كرد.

ما واقعاً در ايران به صنعت آنلاين خريد و فروش عمده بيشتري نياز داريم كه در آن اپراتورها بتوانند با توليدكنندگان عمده ارتباط برقرار كنند ، قيمت گذاري را راحت تر كنند و سفارش آنلاين را بدون هرگونه تماس تلفني ، اسناد و مدارك و مزاحمت هاي آنلاين براي خريداران عمده فراهم كنند.

 

در اين راه خوشبختانه كارآفرينان با خلاقيت بسيار بازارهاي عمده اي طراحي كرده اند كه به راحتي براي فعالين صنايع غذايي قابل دسترس بوده و آن ها مي توانند به آساني با يكديگر ارتباط برقرار كرده و علاوه بر آگاهي از قيمت هاي بازار به مشتريان جديد نيز دست پيدا كنند.

در اينجا ليست بازارهاي عمده مفيد و برجسته فعال حوزه B2B در سراسر جهان وجود دارد.

zh1z_z6.jpg

 

 

 

TradeKey

 

يك بازار عمده فروشي گسترده B2B براي اتصال تأمين كنندگان عمده با خريداران عمده در سراسر جهان است. اين بازار عمده تمركز شديدي بر كشورهاي آسيايي به ويژه هند ، چين ، پاكستان ، تايوان ، مالزي و بنگلادش دارد.

 

اين سايت سه سرويس قوي به مشتريان خود ارائه مي دهد. اولين خدمت اين بازار ثبت درخواست خريد است؛ بسياري از خريداران عمده كه به دنبال يك محصول خاص هستند  با استفاده از اين خدمت مي توانند ادرخواست خريد خود را به هزاران تامين كننده در اين بازار بزرگ ارايه دهند و در صورت موجود بودن آن تامين كنندگان به صورت مستقيم به خريدار اعلام كرده  و خدمات خود را ارائه مي دهند.

 

دومين خدمت اين بازار عمده فروشي اين است كه شما در آنجا مي توانيد محصولات متنوعي را از هزاران فروشنده مشاهده كنيد ، دسته بندي از عمده فروشان ، توليد كنندگان و كارخانه هايي كه به دنبال صادرات محصولات خود هستند توزيع شده است. سوم شركت ها ، كه در آن شما مي توانيد يك فهرست كامل از تامين كنندگان ، توليد كنندگان و توزيع كنندگان پيدا كنيد.

 

همچنين اين گزينه را براي شما فراهم مي كند كه نماينده فروشندگان ، صادركنندگان ، عمده فروشان و ساير شركت هاي كوچك و متوسط ??شويد و به اين ترتيب بتوانيد به صورت كميسيون براي آن ها فروش داشته باشيد. از برنامه شما گرفته تا تجارت جهاني ، پيشرو و سريعترين رشد (B2B) پورتال آنلاين تجارت به تجارت است كه واردكنندگان ، صادر كنندگان و مشاغل كوچك و متوسط ??در سراسر جهان را براي تجارت بين المللي متصل مي كند. با توجه به برنامه مهم نيست كه در كجا هستيد ، اكنون مي توانيد براي تأمين كنندگان جديد جستجو كنيد ، با خريداران جديد در حال حركت ارتباط برقرار كنيد.

 

TradeKey.com ثابت كرده است كه يك پلت فرم تجاري معتبر آنلاين براي تجارت جهاني است ، قوت آن تجارت عمده فروشي يا واردات عمده اي يا صادرات. TradeKey با موتورهاي بي نظير و قدرتمند تطبيق تجاري و ابزارهاي تبليغاتي كارآمد خود ، سالهاست كه فاصله بين تأمين كنندگان و خريداران ، توليدكنندگان و واردكنندگان از 240 كشور جهان را به خريداران عمده رسانده است.

 

                                                                    

 

رپورتاژ آگهي چيست ؟

۱۱۴ بازديد

رپورتاژ آگهي چيست ؟

  • رپورتاژ آگهي چيست ؟

    رپورتاژ آگهی

    مديران بازاريابي و وبمستران شركت ها كه براي بهبود رتبه سايت خود درگوگل بدنبال روش هاي جديد سئو و بهينه سازي سايت هستند ، پس از جستجو متوجه ميشوند كه سايت هاي آموزش سئو و متخصصين سئو رپورتاژ آگهي را به عنوان يكي از بهترين و جديد ترين تكنيك ها براي دستيابي به رتبه اول گوگل معرفي ميكنند.

    به خبر تبليغاتي گفته ميشود كه جهت معرفي خدمات و محصولات كسب و كار ها نوشته ميشود و در سايت هاي خبري پربازديد منتشر ميشود .

    رپورتاژ آگهي چه تاثيري در سئو و بهبود رتبه سايت در گوگل دارد؟ و چرا در تمام دنيا به عنوان يكي از موثرترين تكنيك ها براي بهبود رتبه سايت در جستجوي گوگل استفاده ميشود؟

    چطور يكي از بهترين روش هاي بازاريابي آنلاين و برندينگ است كه شركت هاي مختلف براي كسب اعتبار بالاتر و جلب مشتري بيشتر استفاده ميكنند ؟

    رپورتاژ يعني چه ؟

    به معني گزارش است كه از كلمه ريپورت گرفته شده است ، repotrage يك كلمه فرانسوي است .

    رپورتاژ در حوزه تبليغات اينترنتي و سئو سايت به عنوان يك گزارش يا مصاحبه براي معرفي برندها يا اشخاص در سايت هاي خبري مطرح شده است و بصورت يك حبر تبليغاتي منتشر ميشود.

    همچنين يكي از بهترين روش‌هاي تبليغات اينترنتي و برندسازي است كه بزرگترين برندهاي دنيا براي معرفي محصولات و خدمات جديد خود از آن استفاده ميكنند و به اين دليل تاثيرگذاري بالايي دارد كه نوعي تبليغات غيرمستقيم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بيشتر اعتماد ميكنند و كل مطلب را مشتاقانه مطالعه ميكنند .

    درواقع رپورتاژ آگهي يك خبر تبليغاتي است كه در قالب يك مصاحبه يا گزارش و يا مقاله در خبرگزاري‌ها و سايت‌هاي خبري پربازديد منتشر ميشود كه شامل يك تيتر جذاب ، چند پاراگراف متن و عكس و هايپرلينك فالو ميباشد.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

رپورتاژ آگهي چيست ؟

 

راديو اينترنتي،

۷۴ بازديد

راديو اينترنتي، همانند راديو معمولي مي باشد با اين تفاوت كه از طريق اينترنت انتشار مي يابد. با توجه به پيشرفت جوامع در استفاده از اينترنت ، راديو اينترنتي راه حل بسيار مناسبي براي انتشار قوي تر اطلاعات به صورت سمعي مي باشد. راديو اينترنتي بخشي از امكانات شبكه جهاني است كه روزانه تعداد بسياري از مشتركين در سراسر دنيا از آن استفاده مي كنند و مي تواند جايگزين مناسبي براي سيستم عادي آن باشد. در پاسخ به اين نياز راديو اينترنتي فالوده تاسيس شده است .

اگه دوست دارين در طول 24 ساعت كلي موزيك و ترانه بشنويد و برنامه هاي جذاب گوش كنيد راديو فالوده رو كليك كنيد .
راديو فالوده همدم تنهايي شما
www.radiofaloode.com

 

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

۱۰۴ بازديد

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

فلاش تانك چيست

   imenabco.com

فلاش تانك يا ( همان سيفون ) تجهيزاتي  است كه در سرويس هاي بهداشتي ايراني و فرنگي مورد استفاده قرار ميگيرد .تا به حالا براي شما هم پيش آمده است كه از بوي بد سرويس بهداشتي حس ناخوشايندي به شما دست بدهد؟ يا بعد از استفاده از سرويس بهداشتي مجبور باشيد چندين بار دكمه فلاش تانك را بزنيد تا آب به راحتي پايين برود ؟ فلاش تانك هايي كه دراكثر منازل استفاده مي شود معمولي و از يك برند نا معتبر هستند.

4sgu_b1.jpg

جنس آن ها اعم از :  ديواره و تنه فلاش تانك ، لوله هاي فلاش تانك  ديواري و ....همگي اين مسائل باعث نارضايتي و به وجود اوردن هزينه اي مازاد براي شما مي شود. گاهي اوقات فشار آب و حجم آب ذخيره شده در فلاش تانك ها كم بوده و آب بافشار كمتري خارج مي شود. بنابراين شما مجبور به استفاده مجدد از فلاش تانك مي شويد .

زمان پر شدن مخزن اين فلاش تانك ها قطعا شما را كلافه مي كند. زرد شدن تدريجي و زود هنگام بدنه فلاش تانك چهره بقيه تجهيزات لوكس شما را بد جلوه مي دهد و محيط سرويس بهداشتي شما آلوده بنظر مي رسد. به دليل جنس هاي نا مرغوب براي ساخت اين فلاش تانك ها ، كدر و زرد شدن ديواره مخزن ،  شل شدن لوله فلاش تانك هاي ديواري ، كنده شدن دسته فلاش تانك هاي ديواري ، خراب شدن دكمه فلاش تانك هاي فرنگي و بي دقتي و بي اهميتي ما در خريد اين تجهيزات  هزينه هاي جانبي را براي ما دربر دارد.يادمان باشد ما امروز براي شما در اين مقاله نكاتي را ياد آور مي شويم كه شما را در خريد يك فلاش تانك خوب راهنمايي مي كند . مشكلات رايج در استفاده از سيفون هاي توالت فرنگي :

فلاش تانك هاي نا معتبر :

هر جنسي كه واردمنزلتان مي شود بايد داراي علامت استاندارد باشد ، خصوصا در وسيله هاي برقي و تجهيزات مورد استفاده ودائم در تمامي خانه ها با وجود هزينه هاي گزاف براي خريد لوازم بهداشتي نميتوان ازلوازم غير استاندارداستفاده كرد زيرا اولا كمكي به سود جويان ( مافياي بازار ) مي شود ودوما هزينه هاي زيادي را بعد از مدتي استفاده براي مادربر دارد.

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد:

فروشگاه مورد نظر كه از آن خريد را انجام مي دهيد بايد محصولات و برندهاي فروش آن از نام هاي تجاري معتبر و شناخته شده باشد .

اگر نمي دانيد در اين زمينه چه برندهايي فعاليت مي كنند ، مي توانيد از فروشنده دفترچه بهداشت آن را تقاضاكنيد . هنگام تحويل فلاش تانك ،  بسته بندي آن داراي برچسب هولوگرامي باشد.

از فروشنده دفترچه ضمانت نامه دريافت كنيد كه اگر زماني فلاش تانك خراب شد و يا نياز به تعمير داشت ، بتوانيد به راحتي از ضمانتنامه آن استفاده كنيد.

يكي از مشكلات رايج فلاش تانك ها ، خرابي دكمه و يا اهرم فلاش تانك مي باشد گاهي در هنگام استفاده از فلاش تانك صداي خالي شدن منبع آب نمي آيد و بنظر چيز خاصي نيست ، اما همين يكي از بزرگترين نشانه هاي خرابي فلاش تانك مي باشد.

گاهي اوقات به روش هاي قديمي از آفتابه به جاي فلاش تانك استفاده مي كنيم . يادتان باشد به جاي  استفاده از آفتابه در سرويس بهداشتي بايد به بروز بودن و شهري بودن فاضلاب هايمان دقت كنيم ، بايد ياد آور بود كه به علت حجم زياد فاضلاب شهري ابزار هايي همچون آفتابه دستي براي از بين بردن و تخيله لوله گرفته توالت كاربردي و عقلاني نمي باشد.

بنا براين براي راحتي خودتان از دردسر هاي بزگتر از بوي نامطبوع سرويش بهداشتي از تجهيزات مناسب و با دوام و استاندارد استفاده كنيند. در صورت خرابي و استفاده نكردن از فلاش تانك به مرور زمان لوله چاه فاضلاب ما دچار گرفتگي وبرگشت فضولات به كاسه توالت مي شود.

4sgu_b1.jpg

استفاده از فلاشتانك نا مناسب و غير استاندارد مي تواند شمارا با مشكلات ذكر شده در اين مقاله رو به روكند

  1. بنا براين استفاده از فلاش تانك هايي كه :
  2. ضمانت طولاني مدت داشته باشند
  3. نام تجاري آن ثبت شده و داراي پشتيباني محصولات باشد
  4. جنس محصولاتش مرغوب و با كيفيت باشد
  5. توليدداخلي و سازگاري با محيط شهري و فاضلابي كشور را داشته باشد

از اين رو شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد و مناسب توانسته در اين راه به هموطنان عزيز كمك شاياني كند .

مجموعه توليدي ايمن آب در اصفهان از سال 1372 توليد محصولات بهداشتي ساختماني را با عرضه جا مايع زرفام آغاز نمود و در ادامه محصولات جا مايع ، جا دستمال كاغذي ،  چهارپايه حمام ، سطل زباله پدالي، برس و فلاش تانك را با برندهاي زرفام، آبسو و ايمن آب ارائه نموده است.

 

 

 

ماهي قرمزها مي‌توانند ناقل كروناويروس باشند؟

۱۱۴ بازديد

ماهي قرمزها مي‌توانند ناقل كروناويروس باشند؟ - تابناك

  • ماهي قرمزها مي‌توانند ناقل كروناويروس باشند؟ - تابناك

    يك دامپزشك گفت: زيرخانواده‌اي از كرونا ويروس‌ها در مدفوع ماهي‌هاي زينتي از جمله ماهي قرمز ديده شده است اما تاكنون هيچگونه گزارش علمي مبني بر اينكه اين ماهي‌ها مي‌توانند ناقل كروناويروس جديد (كوويد ۱۹ ) باشند، منتشر نشده است.

    به گزارش ايسنا، پيمان محمدزاده اظهار كرد: تصور بيشتر افراد جامعه اين است كه ماهي قرمزها از كشور چين وارد مي‌شوند درحالي كه اين تصور اشتباهي است. طي ساليان دور ماهي قرمزها براي اولين بار از مبدا چين وارد كشور ما شدند اما اين نوع از ماهي‌ها در حال حاضر كاملا در داخل كشور پرورش مي‌يابند.

    محمدزاده با تاكيد بر اينكه در حال حاضر منشا ورود اين ماهي‌ها به ايران كشور چين نيست، تصريح كرد: در كشور ما سالانه ۷۰ ميليون ماهي قرمز توليد مي‌شود.

    اين دامپزشك در ادامه درباره اينكه آيا ماهي قرمزها مي‌توانند به ويروس كرونا مبتلا شوند، توضيح داد: خانواده كروناويروس‌ها خانواده بزرگي هستند و يكي از زير خانواده‌هاي آن تورو ويروس (toro virinae) است. در اين زير خانواده كروناويروس‌ها، بافيني ويروس‌ها ( bafini virus) وجود دارند كه در مدفوع ماهي‌‍‌هاي زينتي از جمله ماهي قرمزها مشاهده شده است.

    وي ادامه داد: با وجود اينكه زير خانواده‌اي از كروناويروس‌ها در ماهي قرمزها ديده شده است اما تاكنون هيچ گزارشي علمي مبني بر اينكه ماهي‌هاي زينتي از جمله ماهي قرمزها مي‌توانند ميزبان كروناويروس جديد( كوويد ۱۹) باشند، منتشر نشده است.

    براي احتياط امسال ماهي قرمز نخريد

    محمدزاده با تاكيد بر اينكه براي احتياط مردم تا جايي كه امكان دارد از خريد ماهي قرمز خودداري كنند، تصريح كرد: در حال حاضر توصيه وزارت بهداشت قرنطينه خانگي است و بهتر است كه عموم افراد براي خريدهاي نوروزي از جمله ماهي قرمز از خانه خود خارج نشوند.

    اين دامپزشك در پايان تاكيد كرد كه چنانچه افراد با ماهي قرمز تماس فيزيكي داشتند بلافاصله دست‌هاي خود را با آب و صابون به مدت ۳۰ ثانيه بشويند.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

ماهي قرمزها مي‌توانند ناقل كروناويروس باشند؟

 

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش سيزدهم

۱۱۵ بازديد

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش سيزدهم

از ابتدا تا امروز

تمام نورهايي كه نمي‌توانيم ببينيم | آنتوني دوئر | مترجم: مريم طباطبائيها | كوله پشتي

مشاهده كتاب : https://www.cavack.com/Item/3204

«تمام نورهايي كه نمي‌توانيم ببينيم» رماني تخيلي و پيچيده با الهام از وقايع وحشتناك جنگ جهاني دوم است. وي باظرافت خاصي طبيعت انساني و قدرت ضد و نقيض فناوري را در رمان خود به تصوير كشيده است. جملات نويسنده هرگز از اوج به فرود نمي‌آيد و بيان خيره كننده جزييات داستان محشر است، داستاني كه ?? سال طول كشيد تا نويسنده آن را به اتمام رساند. داستان درباره يك دختر فرانسوي كور و يك پسر آلماني است كه هر دو سعي دارند بر فراز ويرانه‌هاي جنگ جهاني دوم زنده بمانند.

همدرد | ويت تان نون | مترجم: معصومه عسكري | كتاب كوله پشتي

مشاهده كتاب : https://www.cavack.com/Item/3717

رمان همدرد، با ضرب آهنگ و تعليق موجود در داستان‌هاي جنايي و با نثري قابل مقايسه با نويسندگاني همچون گراهام گرين و سال بلو، حماسه‌اي شگرف از عشق و خيانت است. راوي داستان، يك كمونيست و جاسوسي دوجانبه است كه به گفته‌ي خودش، داراي دو ذهن مجزا است. او افسري فرانسوي-ويتنامي است كه پس از بازپس‌گيري شهر سايگون توسط ارتش ويتنام، به آمريكا آمده است و در حالي كه به همراه ساير پناه‌جويان ويتنامي در لس‌آنجلس، مشغول ساختن يك زندگي جديد است، به صورت پنهاني براي افسران ارشد كمونيست خود در ويتنام، جاسوسي مي‌كند. او تحت نظر قرار مي‌گيرد و براي جلوگيري از لو رفتن هويتش، مجبور به انجام و تحمل اعمال سخت و دردناكي مي‌شود…
 

راه آهن زيرزميني | كونسون وايت هد | مترجم: معصومه عسكري | كوله پشتي

مشاهده كتاب : https://www.cavack.com/Item/6079

كورا دختري‌ست كه در يك مزرعه پنبه در ايالت جورجيا برده است و كم‌كم قدم به دنياي زنانگي مي‌گذارد،دوره اي كه دردهاي بيشتري در انتظارش است.يك روز سزار،برده جديدي كه از ويرجينيا آمده، با او در مورد راه آهن زير زميني صحبت مي‌كند و با هم تصميم سختي مي‌گيرند: فرار. راه آهن زيرزميني،هم به سرزمين آزاد متصل مي شود، هم به سرزمين‌هاي موافق برده‌داري،و مي‌توان با سفر در اين راه‌آهن،چهره واقعي آمريكا را در آن دوران ديد. اما آن دو به كجا مي‌رسند و چه سرنوشتي در انتظارشان است؟

خريد كتاب اينترنتي از سايت كاواك

 

دانلود سريال موچين را با لينك مستقيم از كافه فيلم

۱۲۸ بازديد

يكي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است كه بخش شبكه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي كند كه با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي كاربران ايفا مي كنند. يكي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت كافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها كمك زيادي به كاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي كند.

سايت cafefilm  به محض اينكه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي كاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي كه وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره كرد.

دانلود سريال موچين

سريال موچين به كارگرداني حسن تبريزي و تهيه كنندگي ميثم آهنگري در ژانري كمدي در سايت كافه فيلم هم اكنون قابل دانلود مي باشد. 22 آذر سال 98 توليد ان استارت خورد.

l3cg_h4.jpg

 

از بازيگران معرف اين سريال جذاب علي صادقي، حميد لولايي، مرجانه گلچين، شهره لرستاني، زهرا جهرمي، امير نوري مي باشند. اين بازيگران خاطرات سريال هاي جذاب ماه رمضان هر سال را براي ما زنده مي كنند و مشخص است كه اين سريال يكي از ديدني ترين سريال هاي جديد مي باشد.

هم اكنون مي توانيد سريال موچين را با لينك مستقيم از كافه فيلم دانلود كنيد.

https://cafefilms.ir/series/tweezers-series

 

 

سفر چهار فصل به شيراز، يزد، اصفهان و چابهار

۱۱۳ بازديد

سفر چهار فصل به شيراز، يزد، اصفهان و چابهار

خوبه بدانيم كه در وب سايت بهار نيوز مطلب جالبي درباره سفر چهار فصل شيراز يزد اصفهان و چابهار درج شده كه اينجا درباره آن ميخواهيم با شما صحبت كنيم، تورهاي ايرانگردي نگين هاي گردشگري زيادي دارند همچون تورهاي گردشگري كه به سمت شهرهاي شيراز و يزد و اصفهان و چابهار مي روند، تماشا كنيد. شهر زيباي شيراز مانند نگيني در ميان خانه ها و باغ ها و اروسي هاي مكررش مي درخشد، شهر يزد در ميان شن هاي طلايي رنگ كويرش مانند نگيني زيبا مي درخشد و اصفهان زيبا نيز چون نگيني درخشان در كنار امارت هاي صفوي جلوه مي كند و چابهار همچون الماسي در درياي مكران با تلاقي كوير و دريا.

تور هاي مسافرتي فرصتي براي تماشا كردن و تجربه كردن و آشناتر شدن با انواع فرهنگ ها هستند. تور مسافرتي كه در حال حاضر فرصت شركت در آن را داريد بنا است تا سه نگين گردشگري ايران در تور يزد، تور شيراز و تور اصفهان و همينطور تور چابهار را براي شما به نمايش بگذارد. در اين تور شما به سمت شهرهاي شيراز و يزد و اصفهان مي رويد. در تور شيراز شهر زيباي شيراز  را مي بينيد كه مانند نگيني در ميان خانه ها و باغ ها و اروسي هاي مكررش مي درخشد، در تور يزد شهر يزد را ملاقات مي كنيد كه در ميان شن هاي طلايي رنگ كويرش چون نگيني زيبا مي درخشد و در تور اصفهان، اصفهان زيبا را به تماشا مي ايستيد كه چون نگيني درخشان در كنار امارت هاي صفوي جلوه مي كند.

 براي همراه شدن با اين تور ها لازم است كه به فصل سفر نيز توجه داشته باشيد، هر سه شهر شيراز، يزد و اصفهان، بهاري تماشايي دارند كه جلوه ي رستاخيز طبيعت را براي شما به نمايش مي گذارد. اما اگر از شلوغي هاي فروردين گريزانيد، بهترين زمان براي شما ارديبهشت خواهد بود كه مناظر بهشتي و زيبا مي شوند و خيابان ها نيز از تب و تاب و شلوغي هاي عيد منفك مي شوند. به اين ترتيب براي آشنايي بيشتر شما با اين سه شهر منحصر بفرد، در ادامه به معرفي هر كدام از اين سرزمين هاي زيبا مي پردازيم.

 

تور گردشگري ايران

تور گردشگري كه شما را به سمت شيراز، يزد و اصفهان مي برد را مي توانيد به تفكيك شهر انتخاب كنيد و يا  اينكه هر سه شهر سه مقصد و يه لذت براي شما بشود.

همانطور كه مي دانيد شيراز شهر زيباي حافظ و سعدي و شاعرانه هاي ايران است كه انواع تفريح ها براي شما در اين سرزمين مهيا است. اگر به بازديد از امارت ها و مسجدهاي تاريخي علاقه داريد و يا تمايل به گردش در مراكز خريد داشته باشيد مي توانيد با خيالي آسوده در اين برنامه گردشگري حاضر شويد و لذت ببريد.

 شهر زيباي يزد نيز يكي از تاريخي ترين شهرهاي ايران است، آنچه يزد را از ساير شهرهاي ايران متمايز مي كند كوچه هاي تنگ و پرپيچ و تاب آن هستند كه مانند قلب تاريخ در دل اين شهر همچنان زنده و تپنده اند.

 اصفهان نيز با پل هاي معروفي كه زاينده رود را به شهر متصل كرده اند به استقبال شما مي آيد. در اصفهان آنچه از معماري و جلال و شوكت هنر ايران باقي مانده را بطور يكجا و وسيع، تماشا خواهيد كرد. در اطراف اصفهان و يزد فرصت تماشاي كوير، اين سرزمين خيال، نصيب شما مي شود. توجه داشته باشيد كه ممكن است تور كوير از تور گردشگري شهرها جداگانه به حساب بيايد.

تور شيراز و تماشاي اروسي هاي مكررش

تور شيراز يكي از زيباترين تجربه هاي سفر شما خواهد بود. در اين تور شما به ملاقات با حافظيه و سعديه مي رويد و بازار وكيل را با قدم هايي آهسته طي مي كنيد. براي تماشاي زيباترين مسجد اين شهر به طرف مسجد نصيرالملك مي رويد و آنچه براي تماشا پيش پاي شما برپا مي كند را با حظي تمام، ملاقات مي كنيد. بهترين زمان براي حضور در مسجد نصيرالملك، پيش از غروب خورشيد است، زيرا اروسي هاي اين مسجد براي غرق كردن محيط در رنگ هاي خود به نور خورشيد نياز دارند.

 در اين شهر همچنين نارنجستان قوام نيز بسيار تماشا دارد، باغ ارم و محيط سرسبز آن كه غرق در عطر گل هاي نسترن است نيز بسيار ديدني و تماشايي است. در اين ميان از بازديد ارگ كريمخان غافل نشويد بخصوص كه در نزديكي اين ارگ بهترين طعم فالوده شيرازي را تجربه خواهيد كرد. آنچه كه در اين تور فراموش نمي شود نيز، بازديد از تخت جمشيد و تاريخي كهن است كه همچنان مايه افتخار و مباهات ايران است. براي سفر به شيراز علاوه بر فروردين و ارديبهشت، آبان و آذر نيز ماه هايي باصفا و پاييزي هستند كه اين شهر را طلايي مي كنند و برگريزان زيبايش را براي شما به نمايش مي گذارند هر چند سفر به شيراز هر ماه از سال از فروردين تا اسفند ديدني هاي جذاب و با صفاي خودش را دارد.

تور يزد و قدم زدن در هزاتوهاي قديمي اش

تور يزد و قدم زدن در هزارتوي تنهايي آن را در محله فهادان تجربه مي كنيد. محله ي زيبايي كه شما را به ملاقات با خانه و كاشانه مي برد. خانه و كاشانه نام يك خانه بزرگ و زيبا است كه مي توانيد در آن اقامت داشته باشيد. حياطي بزرگ كه انبوه گل هاي كاغذي بر آن سايه انداخته اند و حوضي وسيع كه تمام اين زيبايي ها را بازتاب مي دهد.

 در روزهاي اول فرودين مردي سالمند را در اين خانه ملاقات مي كنيد كه صبورانه پشت ميزي بزرگ مي نشيند و منظره ي حياط را تماشا مي كند و در تنهايي صبحانه ميل مي كند، اين مرد از جراحان بنام يزدي است كه روزي از روزگار پيري خود را در اين منظره مي نشيند و به اندازه ي اين خانه تماشا دارد. خانه لهستاني ها، باغ دولت آباد، سراي گلشن و بازارهاي قديمي يزد همگي هوش از سر شما مي برند.

 يزد شهري است كه حتي اگر خاطره اي از آن نداشته باشيد چنان درگير حال و هواي كوچه هاي قديمي و خانه هاي كهن و داربست هاي انگور آن مي شويد كه انگار سالهاست به اين كوچه ها و خانه ها تعلق داشته ايد. در اين شهر انواع بازارهاي تجاري لوكس، مراكز خريد و خيابان هاي بلند سنگ فرش شده را در اختيار داريد تا خلق خاطره كنيد. زيباترين فصل براي سفر به يزد علاوه بر فروردين و ارديبهشت، آبان است كه انارهاي قرمزش مي رسند و تمام شهر را سرخ و زيبا مي كنند.

تور اصفهان و غرق شدن در تماشاي معماري صفوي

تور اصفهان اولين چيزي كه به ذهن شما مي آورد، ميدان نقش جهان و بازار هاي مكرر اطراف آن است. اين ميدان با حضور امارت زيباي عالي قاپو، مسجد شاه و مسجد شيخ لطف الله زيباتر و تماشايي تر مي شود. براي گردش در اصفهان مي توانيد از ميدان نقش جهان شروع كنيد و سپس به ساير جاذبه هاي اطراف اين ميدان سري بزنيد.

 پس از نقش جهان به بازديد چهل ستون و هشت بهشت مي رويد و سپس سي و سه پل را ملاقات مي كنيد. به ياد داشته باشيد كه بازديد از خانه ملاباشي و انگورستان ملك را به هيچ وجه از دست ندهيد. در اين تور علاوه بر جاذبه هاي تاريخي مي توانيد از مراكز خريد و بازارهاي مدرن اين شهر نيز بازديد كنيد. اگر در پاييز و يا ارديبهشت به اصفهان سفر مي كنيد قدم زدن در چهار باغ عباسي را فراموش نكنيد.

سفر هاي ايران سرزميني چهار فصل

ايرانگردي و سفر به جاي جاي ايران هميشه و همه در هر فصلي از سال مي تواند جذاب و زيبا و پر از خاطره باشد. اينجاست كه ميگوييم ايران زمستاني چهار فصل در چابهار، يزد، اصفهان و شيراز و حتي تبريز دارد و شما براي سفرهاي زمستاني مي توانيد ايران را در چهار چهره ببينيد.

چهار فصل زمستانه ايران زمين را در خط قطري ايران پيموديم و البته بازهم از اين مسيرها در ايران زياد است و در فصول مختلف مي توانيد بازهم برايتان بگويئم و اين فاصله 2800 كيلومتري قطر بهشت ايران است كه هر زمان هرچه بخواهي براي تو فراهم كرده است. اگر بخواهي مي تواني همه اش را در آغوش بگيري، اينجاايران است كشور چهار فصل زيبا.

در ادامه نوبت شماست كه بهترين انتخاب گردشگري در شهرهاي نامبرده را داشته باشيد. معمولا سفرهاي داخلي بر اساس اقليمهاي متفاوت دسته بندي ميشوند و جاذبه هاي فرهنگي تاريخي در اصفهان و شيراز و يزد دلايل اصلي انتخاب اين شهرها هستند و در كنارش امكانات تفريحي دريايي چابهار و ديدنيهاي طبيعي دليلي بر انتخاب چابهار.

رزرو هتل هاي شيراز، اصفهان، يزد و چابهار نيز از خدمات ديگري است تا تورهاي بسيار پربارتري را تجربه كنيد. معمولا هتلها در تورهاي ايرانگردي با صبحانه سرو ميشوند تا از نهايت وقت در گشتها استفاده كنيد و نيازي به تمام كردن اجباري نشويد.

بياييم براي سفر امسال برنامه ريزي حرفه اي را انجام دهيم و از شهرهاي گفته شده همانكه طبق سليقه مان است را انتخاب كنيم و روح و جسممان را در اين مسافرت داخلي جلا دهيم.

منبع: http://www.baharnews.ir/

 

مزاياي تحصيل در اسپانيا و فنلاند

۱۱۲ بازديد

مزاياي تحصيل در اسپانيا و فنلاند

در اين روزها حسابي بازار مهاجرت تحصيلي داغ است و افراد بسياري براي تحصيل در خارج از كشور اقدام به دريافت ويزا و پذيرش دانشگاهي مي كنند.

در واقع تحصيل در كشوري زيبا با دانشگاه هايي معتبر به خواست بسياري از افراد تبديل شده است، به خصوص تحصيل در كشورهاي اروپايي كه از نظر علمي شرايط ايده آلي دارند، طرفداران بسياري پيدا كرده تا جايي كه برخي از افراد براي مهاجرت تحصيلي و تحصيل در كشورهايي چون فنلاند و اسپانيا هزينه و زمان بسياري صرف مي كنند. اما علت اين ميزان از تلاش جهت تحصيل در فنلاند و تحصيل در اسپانيا چيست؟

بايد بگوييم اين كشورها براي دانشجويان شرايط ويژه اي دارند كه سبب شده افراد بسياري به سوي آنها راهي شوند و مسير تحصيلي خود را ادامه دهند. در اين گزارش مي خواهيم در خصوص شرايط تحصيلي در اين دو كشور برايتان بگوييم. با ما در ادامه اين گزارش همراه باشيد.

تحصيل در فنلاند

تحصيل در مقطع كارشناسي در كشور فنلاند 3 ساله است كه در برخي موارد با توجه به نوع دانشگاه و شرايط رشته، تغيير مي كند. همچنين دانشجويان دوره كارشناسي ارشد نيز 2 سال براي دوره تحصيل خود زمان دارند. هر چند بايد بگوييم مقطع كارشناسي ارشد با توجه به پيوسته يا ناپيوسته بودن، زمان گوناگوني دارد اما عموما همان دو سال زمان مي برد.

از سويي ديگر دانشحويان دكتري نيز دو سال خود را بابت گذراندن واحدهاي درسي و همچنين تدوين پايان نامه طي مي كنند تا در نهايت بتوانند مدرك دكتري خود را دريافت نمايند.

هزينه تحصيل در فنلاند

جالب است بدانيد تا پيش از سال 2015 تحصيل در تمامي رشته ها در كليه دانشگاه هاي فنلاند به صورت كاملا رايگان بود اما از اوايل سال 2016 برخي از دانشگاه ها شهريه دريافت مي كنند.

البته بايد تاكيد كنيم كه موارد گفته شده در خصوص هزينه تحصيل در فنلاند، تنها در مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد است و تحصيل در مقطع دكتري كشور فنلاند همچون گذشته رايگان است و دانشجويان مي توانند بدون پرداخت شهريه در معتبرترين دانشگاه هاي دنيا به تحصيل بپردازند.

جهت دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص تحصيل در فنلاند، مي توانيد از موسسه دانش گستر كوه نور كمك بگيريد و ضمن دريافت مشاوره از كارشناسان مجرب، روند دريافت ويزاي تحصيلي خود را به راحتي طي نماييد.

مدارك مورد نياز جهت دريافت ويزاي تحصيلي فنلاند

جهت دريافت ويزاي كشور فنلاند، بايد مدارك زير را تهيه نماييد:

  • ارائه مدرك پذيرش از دانشگاه فنلاند به همراه دو نسخه كپي
  • ارائه مدرك زبان معتبر به همراه دو نسخه كپي
  • ارائه اصل پاسپورت به همراه دو نسخه كپي
  • ارائه اصل شناسنامه به همراه دو نسخه كپي
  • ارائه مدرك تمكن مالي به مبلغ حداقل 10 هزار يورو به همراه دو نسخه كپي
  • ارائه عكس پاسپورتي رنگي
  • ارائه مدارك تحصيلي
  • ارائه گواهي بيمه به مدت يك سال و اعتبار 30 هزار يورو
  • ارائه رزومه علمي

بورسيه هاي تحصيلي فنلاند

يكي از مهمترين دلايلي كه افراد بسياري به سوي تحصيل در فنلاند جذب مي شوند اين است كه اين كشور بورسيه هاي تحصيلي متنوعي ارائه مي كند كه مي تواند هزينه تحصيل آنها را به صفر برساند و سبب شود حتي هزينه زندگي در فنلاند نيز توسط دولت اين كشور تامين گردد.

در صورتي كه مي خواهيد اطلاعات بيشتري در خصوص بورسيه هاي تحصيلي فنلاند به دست آوريد، بهتر است به موسسه دانش گستر كوه نور مراجعه كرده و اطلاعات تكميلي را از آنها دريافت نماييد.

تحصيل در اسپانيا

تحصيل در اسپانيا نيز طرفداران بسياري دارد و علت آن نيز هزينه هاي بسيار اندك، اعتبار دانشگاه هاي اسپانيا و ارزش مدركي است كه اين دانشگاه ها ارائه مي كنند. در واقع افراد با ارائه مدرك دانشگاه هاي اسپانيا مي توانند در سراسر اروپا كار پيدا كرده و درآمد داشته باشند. 

جالب است بدانيد رتبه تمامي دانشگاه هاي اسپانيا زير 400 است و همگي آن ها  داراي سيستم آموزشي مدرن و امكانات منحصر به فرد هستند كه سبب تمايل دانشجويان به تحصيل در اين دانشگاه ها شده است.

براي ادامه مطلب به لينك زير مراجعه كنيد:

https://www.kojaro.com/2019/11/10/178913/education-spain-finland/

 

 

 

چاپ روي شيشه يك هنر مدرن با ويژگي هاي منحصر به فرد

۱۱۴ بازديد

چاپ روي شيشه يك هنر مدرن با ويژگي هاي منحصر به فرد

چاپ شيشه

چاپ روي شيشه يك هنر مدرن

امروزه با گسترش جوامع و پيشرفت هاي علم ، جهان پيش رو مملو از رنگ ها و جاذبه هاي زيباييست كه دستاورد علم بشري مي باشد. چاپ روي شيشه يكي از چشم نواز ترين هنرهاي مدرن و در نوع خود ارزشمند و بي نظير است.

ويژگي شاخص چاپ روي شيشه

ويژگي منحصر بفرد چاپ شيشه، تنوع در طرح هاي گسترده و دلخواه است كه مي توان با استفاده از اين طرح ها يك دكوراسيون متفاوت و خاص را در فضا بوجود آوريم.

كاربردهاي ملموس چاپ روي شيشه

گرافيك و طرح هاي زيبا بر روي شيشه در فضاسازي هاي مختلفي همچون :

  • هتل ها
  • رستوران ها
  • فضاي داخلي منازل و نمايشگاه هاي تجاري

شگفتي و خلاقيت خاص در عرصه چاپ مستقيم روي شيشه را رقم زده است.

مزيت فوق العاده چاپگرهاي يووي

چاپگرهاي جوهر افشان يووي:

  • امكان چاپ مستقيم تصاوير با كيفيت كامل ، آرم ها و متن را بر روي شيشه فراهم مي كند.
  • براي چاپ روي شيشه ، يك جوهر سفيد بسيار مات دارند و اين امكان را براي چاپ هاي روشن ، واضح و با دوام روي شيشه ، لايه هاي شفاف و بسترهاي تيره فراهم مي كند.
  • به كاربران اين امكان را مي دهد تا به طور مستقيم روي ظروف شيشه اي ، بطري هاي شيشه اي، شيشه هاي عطر ، ظروف غذا و بسياري موارد ديگر را چاپ كنند. چاپ كوچك در وسايل شيشه اي استوانه اي با اتصالات RotaPrint آسانتر شده است. حفظ شفافيت شيشه پس از چاپ تصاوير و طرح ها از ويژگي بارز اين نوع چاپ است

چاپ مستقيم روي شيشه

چاپ مستقيم روي شيشه مي تواند كاربرد و ارزش شيشه خام را افزايش دهد و امكاناتي را براي طراحي هاي سطوح زيبا و كاربردي و همچنين براي طيف گسترده اي از مكان هاي مختلف نظير، صنعتي ، تجاري ، خودرو ، طراحي داخلي و معماري فراهم كند. صنعت طراحي بر روي شيشه از چندين قرن پيش با نقش و نگارهاي زيبا در دكوراسيون و معماري ها وجود داشته است و امروزه به يك رسانه معاصر تبديل شده است.

روش كار در چاپ ديجيتال يووي

با توجه به نوع چاپ روي شيشه دستگاه مورد استفاده براي چاپ شيشه داراي تنوع  بسيار زيادي است. روش كار در چاپ ديجيتال يووي بدين صورت است كه اشعه فرابنفش ساطع شده از دستگاه چاپ بر روي جوهر قرار مي گيرد و موجب چسبيده شدن جوهر به شيشه مي گردد و به اين ترتيب ميتوان انواع رنگ ها و طرح هاي پيچيده را بر روي شيشه ايجاد نمود.

 

ادامه مطلب : چاپ روي شيشه

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي كنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد كنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينك هاي زير كليك كنيد :