سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

معماری سایت و عوامل موفقیت موتور جستجو

۱۲ بازديد

 معماری سایت و عوامل موفقیت موتور جستجو

گروه اصلی بعدی در جدول تناوبی عوامل سئو سایت در وردپرس، معماری سایت است. نقش مهمی در اثربخشی سئو دارد. این عوامل بر قابلیت یافتن و قابلیت استفاده سایت شما تأثیر می گذارد.

معماری خوب باعث می‌شود که موتورهای جستجو و کاربران به محتوا دسترسی داشته باشند و مسیریابی کنند. هنگام توسعه یا ارزیابی سایت خود، فاکتورهای معماری زیر را در نظر بگیرید.

خزیدن

موتورهای جستجو از نرم‌افزار خزنده وب استفاده می‌کنند - گوگل به نام Googlebot و Bing به نام Bingbot می‌توانند صفحات سایت شما را بخوانند و کپی‌هایی از آن‌ها را در یک فهرست قابل جستجو جمع‌آوری کنند.

هنگامی که جستجوگران یک پرس و جو را وارد می کنند، موتور جستجو فهرست آن را اسکن می کند تا صفحات مربوطه را فیلتر و رتبه بندی کند. اگر سایت شما قابل خزیدن نباشد، در فهرست قرار نمی گیرد و بنابراین در نتایج جستجو قابل مشاهده نخواهد بود.

اکثر سایت ها با مشکلات خزیدن جدی مواجه نمی شوند. با این حال، هنوز باید از عواملی که می توانند این روند را تسهیل یا مانع شوند، آگاه باشید.

پیوند داخلی نامناسب، سرعت بارگذاری پایین صفحه، خطاهای URL،سئو سایت داینامیک، درخواست‌های دسترسی کاربر، مسدود کردن موتورهای جستجو با مقدار noindex و نمایش خزنده‌های وب چیزی متفاوت از آنچه به کاربران نشان می‌دهید، همگی می‌توانند به طور ناخواسته مانع از ظاهر شدن سایت شما در نتایج جستجو شوند.

[نکته حرفه ای]

یک طراحی وب سایت اطلاعات موثر و سیستم ناوبری مربوطه در واقع نتایج جستجوی وب و نتایج جستجوی سایت را دقیق تر می کند. - Shari Thurow، نویسنده و بنیانگذار و مدیر SEO در Omni Marketing Interactive.

اکنون که Googlebot از Chrome 74 پشتیبانی می کند، برنامه های جاوا اسکریپت بیشتری می توانند توسط Google خزیده شوند. اما، Detlef Johnson، کارشناس SEO for Developers در Search Engine Land، خاطرنشان می‌کند: «به‌روزرسانی Chromium برای Googlebot فقط برای Google مرتبط است. موتورهای جستجوی دیگری نیز وجود دارند که می‌خواهید در آنها عملکرد خوبی داشته باشید، و آینده ممکن است در هر نقطه‌ای جدول را در گوگل تغییر دهد، مانند زمان‌هایی که در AltaVista زمانی که Google آمد، جدول را تغییر داد.

از نظر خزیدن، حتی در حالی که گوگل اکنون می‌تواند لینک‌های جاوا اسکریپت را بخزد، شما همچنان بهتر است تا حد امکان به HTML ساده برای مهم‌ترین کد وب‌سایت خود، که البته شامل ناوبری است، پایبند باشید، بنابراین خزنده‌ها می تواند تمام صفحات شما را کشف کند.

برعکس، اقداماتی وجود دارد که می توانید برای استفاده حداکثری از «بودجه خزیدن» خود (مقدار منابعی که یک موتور جستجو برای خزیدن صفحات شما صرف می کند) انجام دهید.

 استفاده از robots.txt، گفتن به موتورهای جستجو برای خزیدن صفحات با پارامترهای URL خاص و تأیید اینکه همه پیوندهای شما به درستی کار می کنند، می تواند به بهبود کارایی خزیدن کمک کند. تمیز نگه داشتن نقشه های سایت HTML و XML به روز نیز می تواند خزیدن سایت شما را برای موتورهای جستجو آسان تر کند.

موبایل

سازگاری با موبایل فقط به این معنی نیست که سایت شما در تلفن ها و تبلت ها قابل مشاهده است، بلکه به این معنی است که سایت شما برای افرادی ساخته شده است که صاحب آن دستگاه ها هستند – و آنها باید بتوانند به هر چیزی که کاربران دسکتاپ می توانند دسترسی داشته باشند دسترسی داشته باشند.

شرکت طراحی سایت شما باید با دستگاهی که در آن مشاهده می شود سازگار شود.

اکثر جستجوها از دستگاه های تلفن همراه منشا می گیرند و موتورهای جستجو نحوه فهرست بندی خود را برای پاسخ به این روند تنظیم کرده اند. در ماه مارس 2018، گوگل به طور گسترده شروع به پیاده سازی فهرست سازی موبایل اول کرد که در آن از نسخه موبایل وب به عنوان فهرست اصلی موتور جستجوی خود استفاده می کند.

بسیاری از سیستم‌های مدیریت محتوا از نسخه‌های موبایلی وب‌سایت‌ها پشتیبانی می‌کنند، اما داشتن یک سایت تلفن همراه کافی نیست: مراقب باشید از اشتباهات رایج از جمله، اما نه محدود به، تغییر مسیرهای معیوب، سرعت بارگذاری آهسته، اندازه‌های فونت نامناسب، عناصر لمسی بسیار نزدیک به یکدیگر جلوگیری کنید. و بینابینی که کاربران را از دسترسی به آنچه که برای آن آمده اند باز می دارد. بسیاری از این ملاحظات در تجربه کاربری شما نقش دارند که برای سازگاری با موبایل ضروری است.

برخی از ناشران نیز یک اپلیکیشن موبایل ارائه می دهند. اگر این شامل برند شما می‌شود، از فهرست‌بندی و پیوند برنامه‌ها استفاده کنید تا کاربران بتوانند روی نتیجه جستجوی شما کلیک کنند و محتوای درون برنامه را مشاهده کنند. صفحات موبایل تسریع شده Google (AMP) همچنین می تواند برای ارائه سریع محتوای شما به کاربران تلفن همراه پیاده سازی شود.

جستجوی موبایل

تکراری

پاتریک استوکس، متخصص سئو در IBM، طی یک سخنرانی Insights در SMX Advanced گفت: «محتوای تکراری همه جا وجود دارد». شما فقط می خواهید یک نسخه از یک صفحه در دسترس موتورهای جستجو باشد. اینجا جایی است که canocialization وارد می شود.

اگر علامت نزنید، محتوای تکراری ممکن است تشخیص اینکه کدام صفحه را باید برای یک پرس و جو بازگرداند، برای موتورهای جستجو دشوارتر کند. همچنین می تواند منجر به پیوند افراد به نسخه های مختلف یک صفحه شود.

این امر ارزش آن پیوندها را کاهش می دهد - معیاری از اعتماد و اعتبار - و تصویری نادرست از ارزش و مرتبط بودن یک صفحه برای جستجوگران ارائه می دهد.

Stox با توضیح اینکه الگوریتم‌های جستجو در صورت مواجهه با محتوای تکراری چه کاری انجام می‌دهند، گفت: «در ذهن Google، آنها سعی می‌کنند با تا کردن صفحات به هم به افراد کمک کنند. «همه این نسخه‌های مختلف یکی می‌شوند. همه سیگنال ها در آن یک صفحه ادغام می شوند. آنها در واقع سعی می کنند با انجام این کار به ما کمک کنند."

شاید راحت باشد که بدانید موتورهای جستجو سعی می کنند موارد متعارف را برای شما پیدا کنند، اما زمانی که موفقیت مشتری یا برند شما به بهینه سازی برای جستجو بستگی دارد، استفاده از برچسب های canonical، تغییر مسیرها و استراتژی های صفحه بندی موثر ممکن است درجه دقیق تری از کنترل را ارائه دهد. و همچنین تجربه کاربر روان تر.

 بری شوارتز، سردبیر موتور جستجو لند نیوز، می‌گوید: مهم نیست که چه چیزی، گوگل تلاش می‌کند تا آن را برای شما کشف کند، و افزود: «سؤال این است که آیا می‌خواهید گوگل آن را برای شما کشف کند یا خیر؟ یا، آیا می‌خواهید آنچه را که گوگل به‌عنوان URL متعارف شما تعریف می‌کند، کنترل کنید؟»

برای اطلاعات بیشتر، به بخش SEO: محتوای تکراری ما مراجعه کنید.

سرعت

مارتین اسپلیت، تحلیلگر Google Webmaster Trends، سال گذشته گفت: بهینه سازی برای سرعت سایت "هرگز به نقطه ای نمی رسد که شما فقط امتیازی را داشته باشید که برای آن بهینه سازی کنید و با آن تمام کنید."

سایت شما باید به سرعت بارگذاری شود، چه بازدیدکنندگان آن را در موبایل یا دسکتاپ مشاهده کنند. و از آنجایی که سرعت یک فاکتور رتبه بندی گوگل است، سایت های سریعتر از مزیت سئو برخوردار خواهند بود (همه عوامل دیگر برابر هستند).

چند ماه پس از انتشار گسترده فهرست‌بندی موبایل اول توسط گوگل در سال ????، «به‌روزرسانی سرعت» را برای جستجوی موبایل راه‌اندازی کرد.

مانند بسیاری دیگر از عوامل سئو، سرعت با تجربه کاربر در هم تنیده است. حفظ یک سایت زیپ ممکن است به جلوگیری از پرش کردن بازدیدکنندگان کمک کند و نرخ تعامل و تبدیل شما را بهبود بخشد. از ابزارهایی مانند Google's PageSpeed ??Insights برای شناسایی مناطقی از سایت خود برای بهبود استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر، به بخش SEO: سرعت سایت ما مراجعه کنید تا به روز بمانید.

HTTPS

گوگل وب سایت ها را به مهاجرت به سرورهای HTTPS سوق داده است تا امنیت بهتری برای جستجوگران فراهم کند. این موضوع از چند جهت، از جمله رتبه بندی، این موضوع را وادار کرده است.

در سال 2014، گوگل شروع به افزایش رتبه بندی کمی برای ایمن سازی سایت های HTTPS/SSL کرد. در ژوئیه ????، مرورگر کروم شروع به علامت‌گذاری صفحاتی کرد که از HTTPS استفاده نمی‌کنند، به‌عنوان غیر ایمن، و در واقع HTTPS را به بخشی از تجربه کاربر در سایت شما تبدیل کرد.

پاتریک استاکس در SMX Advanced توضیح داد: «گوگل معمولاً ابتدا HTTPS را بر روی HTTP ایندکس می‌کند». «بنابراین، اگر هر دو را دارید و شرعی ندارید. . . به طور معمول، آنها در صورت امکان HTTPS را انتخاب می کنند."

دتلف جانسون می افزاید: «استفاده از HTTPS بیشتر یک مشکل تجربه کاربر است. با این حال، این مسئله تجربه کاربر مهم است زیرا افرادی که ممکن است بخواهند تجارت الکترونیکی را با سایت شما انجام دهند – اگر با هشدارهای امنیتی مواجه شوند، ممکن است فروش خود را از دست داده باشید.

[نکته حرفه ای]

"یک چیز که من در واقع بسیار می بینم - و این بیشتر برای وردپرس صادق است - دارایی هایی وجود دارد که قبل از اینکه مالک سایت به HTTPS تغییر دهد در سیستم مدیریت محتوا آپلود شده است و بنابراین بسیاری از تصاویر ممکن است یک بخشی از طرح‌بندی یا بخشی از پست‌های قدیمی‌تر با املای HTTP معمولی قبلی میزبانی می‌شود. حتی اگر این دارایی‌ها برطرف شوند و ممکن است آنها را وادار کنید تا در صفحه نمایش داده شوند، که از طریق HTTPS ارائه می‌شود، همچنان هشداری دریافت خواهید کرد که می‌گوید برخی از دارایی‌های این صفحه ایمن نیستند، که شبیه به "اوه، اوه، شما" است. صفحات ناامن دارم.» – Detlef Johnson، Search Engine Land

URL ها

این یک عامل رتبه بندی اصلی نیست، اما استفاده از کلمات توصیفی در URL های صفحه خود برای موتورهای جستجو و کاربران، تمرین خوبی است.

 URL های شما در صفحات نتایج جستجو ظاهر می شوند، بنابراین داشتن یک URL قابل فهم ممکن است به جستجوگران ایده بهتری درباره آنچه در انتهای دیگر پیوند وجود دارد، بدهد.

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند ساختار URL ایجاد کنید که برای انسان ها و موتورهای جستجو به راحتی قابل درک باشد.

پیشنهادهای جدیدبرای گره‌گشایی از مذاکرات

۱۶ بازديد

پیشنهادهای جدیدبرای گره‌گشایی از مذاکرات

 

تهران و واشنگتن از بررسی پیشنهادهای جدید مسئول سیاست‌خارجی اتحادیه اروپا برای گره‌گشایی از مذاکرات خبر می‌دهند.

پس ‌از طرح «پیشنهادهای جدید برجامی» ازسوی اتحادیه اروپا و پیگیری رایزنی‌ها در این راستا، برخی مقام‌ها و رسانه‌های غربی تلاش کردند این پیشنهاد را «آخرین فرصت» برای احیای توافق هسته‌ای سال ???? قلمداد کرده و با به‌راه انداختن بازی‌ رسانه‌ای، جمهوری‌اسلامی را تحت فشار قرار دهند.

اگرچه تاکنون اخبار موثقی از محتوای پیشنهادهای جدید اتحادیه اروپا به واشنگتن و تهران منتشر نشده، اما از یک‌سو وزارت امورخارجه آمریکا اعلام می‌کند که این کشور درحال بررسی این موضوع است و ازسوی دیگر مذاکره‌کننده ارشد ایران از تبادل‌نظرهای «جدی» و «سازنده» با طرف‌های مقابل پیرامون مذاکرات وین خبر می‌دهد. علی باقری‌کنی دراین باره در حساب توییتری خود نوشت: «ما نیز ایده‌هایی برای جمع‌بندی مذاکرات، هم از لحاظ شکلی و هم محتوایی داریم که به اشتراک گذاشته خواهد شد

در روزهای اخیر یک دیپلمات اروپایی و یک مقام آمریکایی وجود ضرب‌الاجل در مذاکرات را رد کردند، اما تأکید آنان بر اینکه «زمان برای مذاکرات رو به‌پایان است»، نشان می‌دهد طرف‌های مقابل همچنان از راهبرد «اولتیماتوم» به‌عنوان حربه‌ای برای تحت‌فشار قرار دادن ایران و تغییر مسیر گفت‌وگوها استفاده می‌کنند.

برهمین اساس هم بود که جوزپ بورل، مسئول سیاست‌خارجی اتحادیه اروپا در روزنامه «فایننشال تایمز» نوشت: «باید برای استفاده از این فرصت بی‌مانند با هدف رسیدن به موفقیت تصمیم‌هایی اتخاذ کنیم و پتانسیل بزرگ اجرای کامل این توافق نشان داده شود، من هیچ جایگزین مؤثر یا جامع در دسترسی نمی‌بینم

این درحالی است که سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در نشست‌خبری اخیر خود گفت که واشنگتن درحال بررسی پیش‌نویس تفاهم برای بازگشت متقابل به پایبندی کامل برجام است که بورل با آمریکا و ایران به اشتراک گذاشته است؛ «در حال مطالعه تغییرات پیشنهادی ازسوی اتحادیه اروپا هستیم و درمدت کوتاهی به آنها پاسخ خواهیم داد».

منبع : https://khabarevije.ir/%d9%be%db%8c%d8%b4%d9%86%d9%87%d8%a7%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%af%d8%b1%d9%87%da%af%d8%b4%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%b0%d8%a7/

 

https://www.quora.com/profile/Ahmed-Ahmedali-4/https-khabarevije-ir-category-d8-af-db-8c-d9-86-d9-88-d9-85-d8-b0-d9-87-d8-a8-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%84-%D9%88-%D8%B3%D8%A7%DB%8C

https://cascade.org/node/6583?page=86#comment-73655

https://www.rohwrestling.com/content/roh-world-tv-champion?page=72#comment-128010

http://mail.party.biz/forums/topic/103933/https-trendingsupplements-org-supercbd-gummies/view/post_id/494107

http://arsiv.csgb.gov.ct.tr/BASIN-VE-HALKLA-%C4%B0L%C4%B0%C5%9EK%C4%B0LER/KAMU-SPOTLARI/emodule/12161/eitem/4515#.YqrGc3ZBzrd

https://tore-dahl.23video.com/vandkunsten-architects-torpedohallen-4

http://www.rn-tp.com/news/class-2016-2017-welcome?page=102#comment-106258

https://den-sociale-virksomhed.23video.com/bredegaard-posten-maj-2022m4a

https://michelledaigle.liveeditaurora.com/blog/2016/09/03/taking-it-to-the-mat

https://www.party.biz/forums/topic/85863/never-seen-a-video-like-this-in-2022/view/post_id/494108

https://uitvconnect.com/link/forums/topic/473683/miami-locksmith-services-locksmithing-in-the-land-of-the-sun/view/post_id/1297089

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دستگاه سیل القایی

۱۵ بازديد

دستگاه سیل القایی

 

سیل القایی فرآیندی اتصال بین دو سطح به وسیله حرارت القا شده است که شامل گرمایش کنترل شده توسط یک جسم الکتریکی هدایت کننده (معمولا فویل آلومینیومی) همراه با القای الکترومغناطیسی است که با ایجاد جریان بین دو سطح، عمل اتصال بین آنها را توسط حرارت انجام می دهد.در صنایع بسته بندی از دستگاه سیل القایی جهت بسته بندی بطری هایی با جنس پلاستیک و شیشه استفاده می شود. شایع ترین روش استفاده از دستگاه های سیل القایی بسته بندی درب بطری است.

از دستگاه سیل القایی (پلمپ سر و درب بطری) در صنایع بسته بندی و پلمپ درب های ظروف (پلمپ به صورت فویل) استفاده می شود. با استفاده از این دستگاه می توان انواع ظروف پت، پلی اتیلن و شیشه را سیل (پلمپ) کرد.

 

 

 

روش کار دستگاه سیل القایی به چه صورت است؟

 

روش کار دستگاه سیل القایی به این صورت است که فویل مورد نظر را درون درب ظرف محصول قرار داده و درب را بسته و از روی درب با استفاده از دستگاه سیل القایی که به صورت اشعه ای الکترومغناطیس می باشد فویل را روی درب محصول مورد نظر می چسباند. لازم به ذکر است که با این روش از بسته بندی نه ظرف و نه محتویات آن تحت تاثیر قرار نمی گیرد و گرمای تولید شده به محتویات آسیب نمی رساند.

 

دلایل استفاده از دستگاه سیل القایی:

 

بسته بندی مقاوم: محافظت در برابر عدم ورود اکسیژن، بخار آب، گرد و خاک، اشعه ماوراء بنفش و…، در بسته‌بندی مد نظر قرار می‌گیرند. عدم نفوذ پذیری بسته بندی یک فاکتور اساسی و مهم در طراحی بسته‌بندی است. در بعضی از بسته‌ها از ماده جذب‌کننده اکسیژن برای کمک به طول عمر بسته و به ویژه محصول داخل آن استفاده می‌شود. فشار هوای تعدیل شده یا کنترل شده نیز در بعضی از بسته‌های غذا گنجانده شده‌است. حفظ کیفیت محتویات داخل بسته و طولانی کردن عمر آن یکی از مهم‌ترین وظایف بسته‌بندی است.

 

پیشگیری از نشت مواد و ایمنی: بسته‌بندی نقشی مهم و اساسی در کاهش ریسک امنیتی برای سلامت محموله دارد. بسته‌ها با پوشش مقاومتی مناسب بهتر می‌توانند در کاهش آسیب و هم‌چنین جلوگیری از دستبرد به محصول مطلوب واقع شوند. بسته‌ها می‌توانند برای کاهش خطر دستبرد و دسترسی غیرمجاز به کالا، سازماندهی و مهندسی شوند: ساختمان بعضی از بسته‌ها برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز عایق مقاومتی دارند و بعضی نیز دارای مهر و لاک برای جلوگیری از باز شدن و دستبرد می‌باشند. بسته‌ها همچنین می‌توانند شامل ابزارهایی مانند بسته‌های زنگ‌دار یا برچسب‌های RFID باشند.

 

 

 

قابلیت دستگاه های سیل القایی

 

 

 

مناسب برای بسته بندی انواع محصولات غذایی، کشاورزی، مواد غذایی و شیمیایی با تکنولوژی بسته بندی روز اروپا و آمریکا

 

قابلیت سیل بطری از دهانه ??? تا ??? میلی متر

 

قدرت خروجی ???? وات

 

برق ورودی ??? ولت

درباره ربات تبچی فروشگاه وبمستران بیشتر بدانید

۱۵ بازديد

درباره ربات تبچی فروشگاه وبمستران بیشتر بدانید

 

ربات تبچی چیست و چه کاربردی دارد؟

بسیاری از شما در ماس با ما درباره شیوه کار کردن ربات تبچی تلگرام سوال کرده بودید امروز میخواهم در قالب یه مقاله این ربات رو به صورت کامل براتون توضیح بدم و بگم که ربات تبچی فروشگاه وبمستران  تلگرامی چی هست و دقیقا چه کاری میکنه باسایت عاشقانه  همراه باشید ، قطعا برای همه ما تاحالا شده که صاحب کانال یا گروهی تلگرامی باشیم و اون رو مدیریت کنیم و داخلش مطلب بزاریم و بخوایم مخاطب واقعی جذب کنیم اینجاست که رباتی تحت عنوان ربات تبچی مطرح میشود که برای ما کار تبلیغات در گروه های تلگرامی را میکند و برای ما مخاطب جذب میکند

چند نوع ربات تبچی وجود دارد ؟

انواع مختلفی از ربات تبچی وجود دارد که اگر در اینترنت کمی جستجو کرده باشین متوجه میشوید که تبچی تحت ویندوز که با کامپیوتر نیز کار میکند یافت میشود به طور کلی در فروشگاه وبمستران 3 نوع تبچی وجود دارد اول تبچی ای که خودتان میسازید و با گوشی کار میکند ، دوم تبچی ای که با کامپیوتر کار میکند و سوم تبچی ای که خود فروشگاه وبمستران برای شما طراحی میکند و آماده به شما تحویل می دهد

 

چرا ربات های تبچی دیلیت میشود ؟

به دلیل محدودیتی که در  تلگرام وجود دارد ربات های تبچی دیلیت میشوند اما …

آیا ربات تبچی فروشگاه وبمستران دیلیت میشود ؟

در جواب باید بگوییم که خیر سورس ربات تبچی فروشگاه وبمستران طوری طراحی شده است که اصلا دیلیت نمیشود و شما با خیال راحت میتوانید با ربات تبچی فروشگاه وبمستران کار کنید و لذت ببرید

آیا گروه هایی که ضد لینک دارند ربات رو پاک می کنند؟

اولا باید بگویم که این تفکر کاملا اشتباه است و هنوز ده ها هزار گروه داخل تلگرام هستند که ضد لینک ندارند ولی با این حال این ربات به عنوان یک حساب کاربری داخل آن گروه با نام های دخترانه اضافه می شود و پسوند ندارد پس ضد لینک ها نمی توانند این ربات را شناسایی کنند

نکاتی در مورد تبچی تحت سرور

ربات تبچی تحت سرور با استفاده از سرور لینوکسی و سورسی از جنس پایتون طراحی میشود این ربات به طور کلی هم در کامپیوتر میتوان از او استفاده کرد و هم در سیستم فراموش نشود سرور حتما باید لینوکس باشد

 

نکاتی در مورد تبجی تحت ویندوز

عشق به کامپیوتر و کار کردن در آن در همه ما وجود دارد خود من به شخصه زیاد نمیتونم با گوشی کار کنم و بیشتر کارم با کامپیوتر هست از این رو اومدم و تبچی تحت ویندوز رو طراحی کردم تا همه بتونن ازش استفاده کنن

امکانات ربات تبچی آماده فروشگاه وبمستران

امکان جوین خودکار به گروه ها

امکان اد کردن کانال لینکدونی به ربات

امکان ارسال به سوپر گروه ها

امکان ارسال به گروه های معمولی

دور زدن گروه های دارای ربات آنتی اسپم گروه

امکان چت خودکار

امکان گذاشتن عکس پروفایل و آی دی

و امکانات دیگر

به طور خلاصه تبچی برا من چیکار میکنه ؟

به طور خلاصه شما لینک گروه بهش میدین سپس وقتی به صورت خودکار توی این گروه ها عضو شد پست های کانالتون یا هرچیزی که میخاین تبلیغ کنین رو بهش میدین و با یه کلیک براتون میفرسته

منفعت تبچی چیه ؟

فرض میکنم شما مدیر یه کانال تلگرامی هستین یا توی کار تبلیغات در زمینه تلگرام ، با خرید تبچی شما به راحتی میتونین بازدید پست های کانال خودتون رو بالا ببرید و در سراسر تلگرام دیده بشین به عبارت دیگه افرادی که داخل گروه های تلگرام فعالیت میکنن وقتی پست شما رو میبینن جدای از ویویی که براتون داره ممکنه از کانال شما خوشش بیاد و حتی عضو کانالتون هم بشه ، پس ممبر گیری رو هم میشه به منفعت هایی که تبچی براتون داره اضافه کرد

الان دیگه همه گروه ها ضد لینک دارن و ربات ها رو پاک میکنن تبچی رو پاک نمیکنن ؟

در 3 سالی که تبچی میفروشم همیشه یکی از سوالات شما مشتریان عزیزم همین بوده میگین الان دیگه اکثر گروه ها ضد لینک دارن و تبچی رو پاک میکنن این تصور کاملا اشتباست چون اول اینکه تبچی ای که ما براتون میسازیم به صورت bot نیست و به صورت یه اکانته ، دوم اینکه هنوز هزاران هزار گروه تلگرامی وجود دارن که ضد لینک ندارن و مناسب کار تبچی هستن ، اگه این گروه ها رو ندارین نگران نباشین ما خودمون در اختیارتون قرار میدیم

تبچی های زیادی رو نصب کردم اکثرشون دیلیتی دارن مال شما هم دیلیتی داره ؟

بزرگترین مشکل ربات های تبچی دیلیت شدنشونه ، واقعا هم زحمت بکشی و تبچی دیلیت بشه غم بزرگیه ، تبچی اماده که ما بهتون میفروشیم بدون دیلیته چون بر اساس جدیدترین الگوریتم های تلگرام برنامه نویسی شده و همچنین خودما هم 24 ساعته پشتیبانی میکنیم و همچنان در حال توسعه اون هستیم

مزیت های ساخت ربات تبچی چیه؟

افزایش بازدید واقعی کانال شما

افزایش ممبر کانال شما

بهینه سازی هزینه های تبلیغات

کار کردن خودکار تبچی بدون اینکه اینترنت گوشی شما روشن باشد

درباره ربات تبچی اماده رایگان

با فروشگاه وبمستران درخدمت شما هستیم و روش ساخت ربات تبچی اماده رایگان راستش را بخواهید در تمومی این مدت که در اینترنت مشغول فعالیت بوده ام چیزی تحت عنوان ربات تبچی اماده رایگان وجود نداشته و نخواهد داشت شاید بتونین کانال هایی پیدا کنین که ربات تبچی داخلش باشه شاید بتونین ربات هایی پیدا کنین که ربات تبچی رایگان داخلشون گذاشته باشن اما هیچگاه نمیتونین یه ربات تبچی واقعی داشته باشین چون که همشون یا دیلیت میشن یا تبچی ای که میسازین کار نمیکنه برا همین هست که به شما پیشنهاد میکنیم ربات تبچی بخرید و از یک سایت معتبر مثل فروشگاه وبمستران تبچیتون رو تهیه کنید برای کسایی که نمیدونن ربات تبچی چی هست پیشنهاد میکنم پراگراف زیر رو بخونن :

ربات تبچی رباتی که این روزها در تلگرام نام اون رو زیاد میشنویم و دوست داریم بدونیم چه رباتی هست و چه کارایی داره و دقیقا برای ما چیکار میکنه ، خب به صورت خلاصه اگه بخام براتون بگم ربات تبچی یه ربات تلگرامی هست که انواع مختلفی با امکانات مختلفی داره و خوراک تبلیغات توی تلگرام و سوپر گروه های تلگرامیه

دریافت ربات تبچی رایگان

این روزها کسی برای کسی مجانی کار نمیکنه و حتما باید در قبالش یا پولی پرداخت کنین یا کاری واسه کسی انجام بدید تا اون کار رو براتون انجام بده در زمینه ربات تبچی هم همینطور هست شما اگه کل اینترنت رو بگردین نمیتونین سایت یا کانال تلگرامی پیدا کنین که بهتون ربات تبچی اماده رایگان بده این در صورتی هست که با پرداخت مبلغی اندک به فروشگاه وبمستران میتونین ربات تبچیتون رو تحویل بگیرین و استفاده کنین حالا شاید با خودتون بگین که هدف من از نوشتن این مقاله چی بود ببینید دوستان عزیزم من فقط تو این مقاله میخاستم که وقتتون حروم و هدر نشه با تبچی های سرکاری و تبچی های الکی بیخودی وقتتون رو حروم نکنید و یه ربات تبچی واقعی رو از یه سایت معتبر مثل همین فروشگاه وبمستران تهیه کنید

منبع: shop.themmaker.ir

 

https://www.pubpub.org/user/vera-ray

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:VeraRay1

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://shop.themmaker.ir/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://gitlab.bsc.es/VeraRay1

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/VeraRay1

https://tcgschool.edu.in/members/veraray1/activity/

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/VeraRay1

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2918230-paste-jerin

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/paste_jerin40

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://shop.themmaker.ir/

https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/VeraRay1

https://www.ottawaks.gov/profile/veraray1/profile

 

 

چرا اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی است

۱۴ بازديد

چرا اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی است

اگرچه فیس‌بوک و یوتیوب همچنان در ایران برای محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی پیشتاز هستند، اینستاگرام نیز راه آنها را دنبال می‌کند و در رتبه سوم قرار دارد. فیس بوک همچنان پربازدیدترین پلتفرم است، بیشتر توسط زنان در هر سنی، و یوتیوب بیشتر توسط مردان ترجیح داده می شود، در حالی که اینستاگرام بیشتر توسط هر دو جنس نسبت به کاربران جوان (15 تا 34 سال) استفاده می شود. مجموعه های بسیاری به ارائه خدمات اینستاگرام میپردازند، یکی از بهترین و بزرگترین مجموعه های irpanel  میباشد.

 

پلتفرم اینستاگرام مدتی پیش به‌عنوان یک اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس ظاهر شد، اما در ماه‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده است و اکنون یکی از مکان‌های مورد علاقه کاربران و تبلیغ‌کنندگان است. در حال حاضر، این شبکه نه تنها طیف گسترده ای از محتوای عکس و ویدیو را ارائه می دهد، بلکه فرصتی برای برقراری ارتباط راحت تر با برندها و شخصیت های مورد علاقه خود، خرید، پیگیری روندهای فعلی، تماشای مصاحبه ها، سخنرانی ها و تظاهرات زنده و سرگرمی را ارائه می دهد. به گفته بوریسلاو آیتوف، مدیر بشارد ، دیگر جایز نیست که یک برند دارای اکانت فیس بوک باشد، بلکه در اینستاگرام غایب باشد، زیرا این دو شبکه اجتماعی فرصت ها و انواع تجربه های متفاوتی را برای کاربران ارائه می دهند و به همین دلیل فعالیت آنها در شبکه دوم در حال رشد است.

 

اینستاگرام به طور مداوم در حال توسعه و بهبود ویژگی های خود است و ویژگی های جدیدی را اضافه می کند تا تجربه هیجان انگیزتری را برای کاربران خود ارائه دهد. به عنوان مثال، Story ابزاری عالی برای اشتراک‌گذاری محتوا است که به برندها اجازه می‌دهد بدون دخالت در مصرف‌کنندگان، چیزهای زیادی را بیان کنند. نظرسنجی و گزینه های باز برای جمع آوری اطلاعات مفید و بررسی نظرات و نگرش های افراد عالی هستند.

 

اینستاگرام لایو در سال 2020 در کنار انزوا به سرعت رشد کرده است و ثابت کرده است که ابزاری عالی برای جلسات و مصاحبه‌های آنلاین، سمینارها و آموزش‌ها است. می توان گفت پل ارتباطی بین مردم شده است که اجازه جدایی از واقعیت را نمی دهد، بلکه برعکس: فرصتی برای ارتباط و تعامل بیشتر فراهم می کند.

 

با افزایش تقاضا برای محتوای ویدیویی، IGTV نیز شتاب بیشتری گرفت. این برنامه به شما امکان می دهد محتوای ویدیویی طولانی تر را با نکات، دموها، دستور العمل ها یا فقط برای سرگرمی آپلود کنید. این ابزار مخصوصاً برای افراد با نفوذی که می‌خواهند درباره خودشان بیشتر بگویند یا محصولات را بررسی کنند مفید است. اگرچه هنوز قادر به رقابت با یوتیوب از نظر تعداد کاربران نیست، IGTV هنوز به سرعت در حال رشد است و ممکن است به زودی مزیت های رقابتی بیشتری کسب کند.

 

به لطف فروشگاه اینستاگرام، می توانید محصولات را مرور کنید و همچنین بدون خروج از برنامه خرید کنید، که این کار را برای کاربران بسیار آسان می کند. این باعث می شود نه تنها یک شبکه اجتماعی، بلکه مکانی جذاب برای جستجوی دلپذیر و انتخاب آسان بهترین محصولات باشد. با توجه به انتظارات در صنعت در سال 2021، برندهای بیشتری ترجیح می دهند این پلت فرم به راحتی به کاربران خود دسترسی پیدا کنند.

اگر کسب و کار شما هنوز اکانت اینستاگرام ندارد، اما حداقل به یکی از سوالات زیر پاسخ داده اید، وقت آن است که یک حساب کاربری ایجاد کنید:

1. آیا محصولات خود را به صورت آنلاین می فروشید؟

2. آیا مخاطبان هدف شما شامل افراد 15 تا 34 ساله می شود؟

3. آیا رقبای شما اکانت اینستاگرام دارند؟

4. آیا محتوای عکس و ویدیوی با کیفیتی دارید که بخواهید به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید؟

5. آیا می خواهید افراد بیشتری مطالب و نظرات شما را در مورد محصولات شما به اشتراک بگذارند؟

6. آیا می خواهید به راحتی با کاربران خود ارتباط برقرار کنید و در مورد نگرش ها و نظرات آنها تحقیق کنید؟

 

به گفته بوریسلاو آیتوف، اگر در حال حاضر یک حساب کاربری اینستاگرام دارید، اما می‌خواهید از آن حداکثر استفاده را ببرید، ببینید چه چیزی باید بر آن تاکید کنید :

 

1. محتوای ویدیویی بیشتر که توجه مخاطب را جلب می کند.

2. محتوای بیشتر در استوری و استفاده از گزینه های نظرسنجی، سؤالات باز و زنده.

3. یک هشتگ منحصر به فرد ایجاد کنید که مربوط به برند، محصول آن یا موضوع خاصی است که از آن حمایت می کنید یا آن را تبلیغ می کنید.

4. تعامل منظم با دنبال کنندگان: پاسخ به موقع به سوالات، نظرات و بازخورد.

5. دنبال کنندگان را تشویق کنید تا محتوایی را که ایجاد می کنید به اشتراک بگذارند و در مورد برند خود صحبت کنند.

6. با افراد بانفوذ شراکت کنید تا سفیران برند خود شوید.

7. حمایت از علل مهم اجتماعی و ترویج اطلاعات مهم به روز.

 

این توانایی برقراری ارتباط راحت تر با فالوورها و بحث در مورد موضوعات مهم اجتماعی است که می تواند تأثیر مثبتی بر تصویر برند داشته باشد. استفاده از یک هشتگ منحصر به فرد باعث می شود کاربران بتوانند محتوای شما را پیدا کرده و آن را بین فالوورهای خود توزیع کنند.

 

هر چه فالوورهای شما بیشتر با محتوای شما درگیر شوند، هر پست یا استوری جدید را بیشتر می بینند. هر اقدامی، مانند پاسخ دادن به یک داستان، ذخیره یا اشتراک گذاری یک پست، نظر دادن، پاسخ به نظرسنجی یا پاسخ به یک سوال، برای عملکرد حساب شما مفید است. بنابراین زمانی که صرف تولید محتوا و برقراری ارتباط با فالوورها می‌کنید، برای شما مفید است.

 

البته تنها زمان مشخص خواهد کرد که آیا اینستاگرام به یک شبکه اجتماعی دائمی تبدیل خواهد شد یا به زودی یک شبکه جدید به جای آن خواهد آمد، اما در حال حاضر واضح است که فرصت هایی را که برای تبلیغات ارائه می دهد را نباید از دست داد.

 

https://infogram.com/untitled-chart-1hd12yx71vdlx6k?live

https://slides.com/hamidguevar2

https://500px.com/p/hamidguevar2?view=photos

https://logopond.com/HamidGuevar2/profile/550742/?filter=&page=

https://qiita.com/HamidGuevar2

https://www.cplusplus.com/user/HamidGuevar2/

https://8tracks.com/hamidguevar2

https://www.authorstream.com/HamidGuevar2/

https://list.ly/hamidguevar2/lists

https://www.bitsdujour.com/profiles/tOEZRj

https://letterboxd.com/HamidGuevar2/

https://www.tetongravity.com/community/profile/HamidGuevar2/

 

خدمات لوله و چاه بازکنی در شرق تهران

۱۷ بازديد

خدمات لوله و چاه بازکنی در شرق تهران

 

مسئله گرفتگی لوله و چاه فاضلاب، یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که معمولا برای افراد و خانواده‌های مختلف ایجاد می‌شود. این در حالی است که رفع این مشکل معمولا کار سخت و طاقت‌فرسایی است و در بسیاری از موارد مردم با انتخاب نامناسب افراد کارنابلد، مجبور به صرف هزینه‌های زیاد درچاه بازکن این مورد می‌ّشوند. در این مقاله سعی می‌شود توضیحاتی درباره خدمات چاه‌ بازکنی در منطقه شرق تهران ارائه شود تا شما با آگاهی بیشتر نسبت به این مسئله، برای رفع مشکلات احتمالی خود در این زمینه اقدام کنید.

 

اگر لوله فاضلاب شما دچار گرفتگی شده یا چاه فاضلاب ساختمان شما به میزان نامطلوبی پر شده است و برای تخلیه آن نیاز به فرد مجربی دارید، حتما در این زمینه با کارشناسان و افراد متخصص مشورت کنید تا بتوانید بهترین فرد را برای رفع مشکل خود پیدا کنید.

 

خدمات لوله و چاه بازکنی در شرق تهران

 

خدمات مربوط به باز کردن لوله و رفع گرفتگی مراحل مختلفی دارد که هر فردی قادر به انجام آن نیست. در وهله اول باید مسائلی همچون نحوه لوله‌کشی ساختمان، شرایط و محل استقرار لوله‌ها و چاه فاضلاب، خروجی چاه فاضلاب و نحوه نصب لوله‌ها به طور دقیق و جزئی مورد بررسی قرار گیرد، لوله بازکنی چرا که عدم بررسی دقیق این مسائل باعث می‌شود روند تخلیه چاه به نحو مطلوبی انجام نشود و در نتیجه شما مجبور به صرف هزینه‌ بیشتر برای این کار شوید.

 

 

مهم‌ترین خدمات رفع گرفتگی لوله و باز کردن چاه در منطقه شرق تهران

 

شما در ابتدا باید درباره انواع خدمات شرکت‌های فعال در زمینه چاه باز کنی و رفع گرفتگی لوله آگاهی کامل داشته باشید. به این صورت می‌توانید بهترین گزینه را برای انجام این کار برای ساختمان خود انتخاب کنید.

 

ویژگی‌های خدمات مربوط به باز کردن چاه به شرح زیر است:

 

  • وجود نیروی سیار فعال و مجرب در زمینه باز کردن چاه فاضلات در تمامی نقاط تهران
  • اعزام نیرو به محل در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون تاخیر
  • ارائه قیمت بسیار مناسب و مطلوب
  • به کار بردن بهترین شیوه‌های مربوط به پروتکل‌های بهداشتی به دلیل شیوع کرونا
  • ارائه خدمات به صورت شبانه‌روزی در تمام نقاط تهران
  • سرعت در عملکرد
  • ارائه تضمین درباره از بین رفتن مشکل گرفتگی لوله و چاه
  • استفاده از بهترین و به روز‌ترین ابزارها برای به دست آوردن بهترین نتیجه ممکن
  • استفاده از افراد کاملا کاربلد و مجرب که سوءپیشینه نیز نداشته باشند

 

در واقع رعایت هر یک از این موارد بسیار مهم است. شما باید این موارد را مدنظر داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را از کاری که قرار است انجام شود، به دست آورید.  تخلیه چاه چرا که هزینه این کار بالا است و اگر فرد نابلدی این کار را انجام دهد، یا از ابزار نامناسب و غیراستاندارد در این کار انجام شود، نه‌تنها مشکلی حل نمی‌شود، بلکه ممکن است نیاز به انجام کار دوباره و صرف هزینه دوباره باشد که این مسئله می‌تواند مشکلات بسیاری را برای شما ایجاد کند.

 

هزینه باز کردن چاه و رفع گرفتگی لوله به چه صورتی محاسبه می‌شود؟

 

برای تعیین این هزینه عوامل مختلفی دخیل است، از جمله طول لوله و مقدار گرفتگی آن و برخی موارد دیگر. این مسائل بسیار مهم است و نمی‌توان بدون در نظر گرفتن این عوامل، کار را به درستی پیش برد. مهم‌ترنی عوامل تاثیرگذار بر هزینه باز کردن لوله و رفع گرفتگی چاه به شرح زیر است:

 

  • تعداد لوله‌هایی که مسدود شده‌اند
  • تعداد موارد گرفتگی لوله فاضلاب
  • نوع گرفتگی و میزان راحتی یا سختی رفع آن
  • طول لوله یا لوله‌هایی که مسدود شده‌اند
  • تعیین روش مناسب برای باز کردن لوله فاضلاب
  • ظرفیت تانکر مورد استفاده برای تخلیه چاه
  • تعداد دفعاتی که نیاز است تا چاه فاضلاب به طور کامل تخلیه شود
  • نیاز یا عدم نیاز به لایروبی چاه فاضلاب
  • نیاز یا عدم نیاز به استفاده از پمپ لجن‌کش

 

بنابراین احتمالا متوجه شده‌اید که تعیین دقیق میزان هزینه موردنیاز برای تخلیه چاه و باز کردن لوله فاضلاب، امکان‌پذیر نیست و باید همه ابعاد بررسی و مشخص شود تا هزینه نهایی تعیین شود. البته پیش از انجام کار و با ارائه توضیحات درباره نوع گرفتگی لوله، احتمالا هزینه به صورت برآورد شده به شما اعلام خواهد شد، اما این را در نظر داشته باشید که این هزینه قطعی نیست و ممکن است کمتر یا بیشتر شود.

 

روش‌های مختلف موجود برای باز کردن چاه و رفع گرفتگی لوله

 

تعیین روش مناسب برای این کار بستگی به نوع گرفتگی لوله و چاه دارد، که این مسئله توسط افراد مجرب و کارکشته تعیین می‌شود. در ادامه روش‌های مختلف را به اختصار توضیح می‌دهیم.

 

1)  باز کردن چاه با استفاده از فنر

 

این روش معمول‌ترین و متداول‌ترین راه باز کردن لوله است که به آن شیوه فنر برقی هم می‌گویند. این روش به این صورت است که فنر را با استفاده از یک دستگاه، به درون لوله می‌فرستند و فنر در داخل لوله می‌چرخد و گرفتگی‌های آن را برطرف می‌کند.

 

2) چاه بازکن بادی

 

استفاده از فنر برقی برای باز کردن گرفتگی همه لوله‌ها مناسب نیست. بنابراین روش دیگری به نام دستگاه تراکم هوا مورد استفاده قرار می‌گیرد تا استفاده عامل گرفتگی به طور کامل برطرف شود.

 

3)  چاه بازکن واترجت

 

یکی از علل مهم گرفتگی لوله‌های فاضلاب، رسوبات ایجاد شده به دلیل چربی است. اگر این چربی‌ها بیش از حد باشد، باید از دستگاه واترجت مخصوص برای شستشوی دیواره لوله‌ها استفاده شود.

 

چند توصیه بسیار مهم درباره رفع گرفتگی لوله‌ها

 

هرگز از اسید برای باز کردن لوله استفاده نکنید. چاه بازکنی شرق تهران زیر این کار برای سلامت شما بسیار مضر است و می‌تواند به ریه‌ها آسیب جدی بزند و حتی سرطان‌زا باشد. این کار همچنین باعث ایجاد آسیب در لوله‌های فاضلاب خواهد شد. به خصوص اگر به دفعات زیاد از آن استفاده کنید. در واقع آسیب به لوله‌ها باعث می‌شود شما مجبور به صرف هزینه‌های اضافی برای منزل خود شوید. برای دیدن نمون کار های ما می توانید به صفحه اینستاگرام ما مراجعه نمایید.

 

در عین حال این کار ممکن است باعث شود که اسید استفاده شده به آب‌های زیرزمینی نفوذ کند که این مسئله برای محیط زیست بسیار خطرناک خواهد بود.

 

کلام آخر

 

این نکته را در نظر بگیرید که استفاده از شیوه‌های ارزان‌قیمت به هیچ‌عنوان منطقی و درست نیست و فقط باعث افزایش هزینه‌های ناخواسته برای شما خواهد شد.