پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

معرفي سايت فيماچارت Fimachart

۸۵ بازديد

فيماچارت يك وب سايت كامل در زمينه آموزش، اخبار و تحليل بازارهاي مالي است. در دنياي امروز، بازارهاي مالي بسيار مورد توجه قرار گرفتنه اند. فرقي ندارد شما چه شغل و چه نوع منبع درآمدي داشته باشيد، در چه سن و سالي باشيد يا حتي مدرك تحصيلي شما ديپلم باشد يا فوق دكترا!

بازارهاي مالي مانند بورس ، فاركس و ارزهاي ديجيتال وجود دارند كه هر كسي مي تواند با اندكي مطالعه و تجربه به درآمدهاي باورنكردني دست پيدا كند. فقط كافي است كمي ريسك پذير باشيد و سعي كنيد از دنياي مدرن بازارهاي ملي عقب نمانيد.

lhyv_q1.jpg

همانطور كه در ابتدا اشاره كرديم، مهمترين بازارهاي مالي كه در دسترس ما هستند، بورس، فاركس و ارزهاي ديجيتال هستند كه در ادامه به صورت خلاصه و مفيد هر كدام را جداگانه توضيح خواهيم داد:

بورس تهران

بهترين گزينه براي شروع، بورس تهران است. معامله در بورس تهران ساده است و پيچيدگي زيادي ندارد. فقط كافي است به يكي از كارگزاري هاي بورس يا دفاتر پيشخوان مراجعه كرده و يك كد بورسي دريافت كنيد. سپس با كمي آموزش و شروع سرمايه گذاري با مبالغ كم، تجربه كسب كرده و سپس به مرور سرمايه هاي بيشتري را وارد بورس كنيد. با مراجعه به بخش آموزش بورس در سايت فيماچارت نيز مي توانيد به مقاله ها و ويدئوهاي آموزشي بورس دسترسي داشته باشيد. در حال حاضر كمترين مبلغ براي شروع سرمايه گذاري در بورس تهران ??? هزار تومان است.

فاركس

فاركس بزرگترين بازار مالي دنيا است كه در آن روزانه ميلياردها دلار پول جابجا مي شود. ماهيت فاركس با بورس متفاوت است و در آن سهام خريد و فروش نمي شود. شما در بازار فاركس به مبادله جفت ارزها مي پردازيد. فاركس يك بازار دو طرفه است، يعني شما مي توانيد با بالا رفتن يا پايين آمدن جفت ارزها سود كسب كنيد. يكي ديگر از جذابيت هاي فاركس، استفاده از اهرم است. شما مي توانيد از اهرم هاي بسيار جذاب استفاده كنيد و با مبالغ كم سودهاي كلان بدست آوريد. البته قطعا همانطور كه مي تواند براي شما بسيار سودآور باشد، در صورت نداشتن علم و تجربه، ممكن است تمام سرمايه شما را نيز نابود كند. البته با مديريت سرمايه و رعايت ريسك به ريوارد مناسب مي توانيد از ضررهاي زياد جلوگيري كنيد.

با مراجعه به بخش آموزش فاركس در سايت فيماچارت نيز مي توانيد به مقالات و ويدئوهاي آموزشي مبتدي تا حرفه اي دسترسي داشته باشيد.

ارزهاي ديجيتال

حوزه ارزهاي ديجيتال جديدترين حوزه بازارهاي مالي است كه نسبت به بورس و فاركس از پيچيدگي بيشتري نيز برخوردار است. بيت كوين به عنوان اولين و باارزش ترين ارز ديجيتال در دنيا شناخته شده است و بسياري از تحليلگران اعتقاد دارند آينده مالي دنيا تحت سلطه ارزهاي ديجيتال خواهد بود. بهتر است شما نيز در مورد حوزه بلاكچين و ارزهاي ديجيتال مطالعه كنيد و حتي اگر قصد سرمايه گذاري در اين بخش را نداريد، باز هم مطالعه هرچند ناچيز در اين زمينه داشته باشيد تا از ديگران عقب نمانيد.

در حوزه ارزهاي ديجيتال نيز سايت فيماچارت به طور كامل آموزش، اخبار و تحليل هاي بروز را قرار مي دهد تا علاقمندان به اين موضوع بتوانند به يك منبع مطمئن و بروز دسترسي داشته باشند.

سايت فيماچارت تمامي بازارهاي مالي ذكر شده در بالا را به طور كامل پوشش مي دهد. در سايت ما مي توانيد به صدها مقاله آموزشي به صورت كاملا رايگان دسترسي داشته باشيد. همينطور روزانه و به صورت كامل اخبار بازارهاي مالي را پوشش مي دهيم تا بتوانيم به عنوان يك منبع كامل در اين زمينه شناخته شويم.

 

سوم ماه مه ????

۵۶ بازديد

سوم ماه مه ????

تابلوي نقاشي اثر فرانسيسكو گويا

s8ia_k3.jpg

سوم ماه مه ???? يك تابلوي نقاشي اثر فرانسيسكو گويا نقاش اسپانيايي است كه بين سال‌هاي ???? تا ???? و تنها در وقفه‌اي دو ماهه با دوم ماه مه ???? خلق شده‌است. در اين اثر، تيرباران شهروندان مادريدي توسط سربازان امپراطوري فرانسه در خلال سال‌هاي اشغال اسپانيا به دست ناپلئون به تصوير كشيده شده‌ است.

اين اثر را به جرات مي‌توان اولين نگاره به معناي واقعي كلمه انقلابي ناميد. تحولي كه در موضوع كار، سبك و نوع نورپردازي به وضوح قابل مشاهده‌ است، سال‌ها بعد در كارهاي استاداني نظير ادوار مانه و پابلو پيكاسو تكرار مي‌شود. نورپردازي بريده بريده و هدفمند در حضور المان‌هايي نظير مرگ و وحشت از اصولي است كه پابلو پيكاسو در شاهكارش گرنيكا در حدود ??? سال پس از «سوم ماه مه ????» استفاده كرده‌ است.

جزئيات اثر

 

در سوم ماه مه ????، گويا برگي از تاريخ را به تصوير كشيده‌ است، هنگامي كه مردم مادريد در مقابل اشغالگران فرانسوي در دوم ماه مه سال ???? ميلادي به پاخواستند. اما در همان روز و روز بعد، پاسخي سريع و وحشيانه گرفتند. مورخان به كشتار بيش از ???? نفر از مردم بيگناه در جريان شورش‌هاي مادريد اشاره كرده‌اند. در سمت چپ كار، گروهي از مردم عادي بر روي خاكِ آغشته با خون و اجساد كشته‌شدگان زانو زده‌اند و رو به سوي جوخه آتش دارند. گروهي نيز به عنوان تماشاگر تقريباً در مركز تصوير ديده مي‌شوند. آسمانِ كاملاً تاريك و كدر، فضاي تيره و غم‌افزاي كار را تقويت مي‌كند و حسي مرده، عاري از كوچكترين اجزاي زندگي مي‌دهد. تنها منبع نور صحنه، فانوسي مكعب شكل است كه مقابل پاهاي سربازان قرار گرفته‌است و صحنه كشتار را روشن مي‌كند.

تمركز اثر بر مردي است كه با پيراهن سفيد و شلوار زردرنگ در نيمه چپ كار و در ميان محكومين قرار گرفته‌ است. نوع نورپردازي و فضاي روشن اطراف اين فرد باعث مي‌شود تا چشم هر بيننده‌اي در وهله اول وي را ببيند. نكته مهمي كه در اين ميان وجود دارد، نحوه قرار گرفتن دست‌هاي مرد محكوم است. گويا به زيبايي انتخاب را به بيننده واگذار كرده‌ است تا از ميان عجز و لابه براي بخشش تا پذيرا بودن مرگ با آغوش باز، يكي را انتخاب كند. همچنين V شكل بودن دستهاي مرد محكوم و تكرار اين المان در مردي كه دقايقي پيش با گلوله كشته شده و با همان تركيب روي زمين افتاده‌ است، گريزي كوتاه به سمبوليسم دارد.

در ميان محكومين در سمت چپ كار، يك راهب با سري تراشيده ديده مي‌شود كه دستانش را براي دعا كردن در هم گره زده‌ است اما به جاي اين كه دستان وي به سمت آسمان نشانه رود، زمين را مي‌بيند. نگاه سنگين راهب به زمين و نحوه قرار گرفتن دستان در هم گره خورده‌اش، بيشتر متوجه رديف سربازان براي بخشش است تا خداوند. در پشت راهب، مشتي گره كرده ديده مي‌شود كه در ميانه راه براي بالا رفتن قرار دارد. نگاه مرد صاحب مشت خالي از هرگونه حس اميد است و اينگونه به نظر مي‌آيد كه وي بالا بردن مشتش را به نشانه اندك مقاومت در مقابل تصميم اين جلادان، كاري عبث و بيهوده مي‌داند و در نهايت مردي كه دستانش را طوري قرار داده‌است تا حايل صورتش و گلوله‌ها شود، به خوبي مرگ و ترس از آن را نشان مي‌دهد.

اين اثر به همراه «دوم ماه مه ????» هم‌اكنون در موزه پرادو در شهر مادريد نگهداري مي‌شود.

 

بهترين مشاور انتخابات اصناف در سراسر كشور

۹۲ بازديد

بهترين مشاور انتخابات اصناف در سراسر كشور

 

بهترين مشاور انتخابات اصناف

بهترين مشاور انتخابات مجلس شوراي اسلامي

بهترين مشاور انتخابات كشور

 


لطفا فيلم نكته هاي مهم مشاور انتخاباتي در اپارات https://www.aparat.com/v/xIv2J مشاهده فرماييد.


 

 

 

با مروري بر جريان تمامي انتخابات ها در تمامي جهان و با پيشرفت تكنولوزي بايد اذعان نمود كه موفقيت در هر

انتخاباتي ديگر شانسي و اتفاقي و  بر اساس حدس و گمان نيست.

مازيار مير مدرس و مشاور بازار يابي سياسي  به شدت معتقد است در هر انتخاباتي در هر لايه اي در ايران پيرو

يك اصل مديريتي است.

روشها و تكنيكهاي قديمي در امر مبارزات انتخاباتي ديگر جواب گوي نسل جديد تفكر جديد و جامعه مترقي و رو به

رشد جديد نيست .

متاسفانه در اين عرصه كلاهبردار و شياد كه خود را مشاور و مدرس انتخابات قلمداد مي كنند هم بسيار زياد است

امروزه استفاده از تكنيكهاي پيشرفته ذهنيت سازي و بحرانسازي و نظرسنجي يا طراحي و ايجاد پايگاه نظرسنجي

و تبيين مديريت و رهبري  پيشرفته بهمراه ذهنيت سازي و بحران سازي تركيبي و ضد تبليغ  و همچنين برنامه‌ريزي

علمي و عملي تبليغات انتخاباتي مطابق با اخرين سرفصلهاي دول اروپايي و امريكايي.

بعنوان يك مشاور انتخاباتي كه سه دهه همكاري با كانديداهاي محترم  انتخاباتي در لايه هاي مختلف كاركرده ام

به اين نتيجه رسيدم كه اول مديريت و رهبري انگيزشي دوم برنامه ريزي استراتزيك و علمي و عملي و سوم تهيه

و تبيين يك نيروي واكنش سريع اموزش ديده و كاملا حرفه اي و كارازموده

مازيار مير به شدت معتقد است گام اول در اين راه خطير در نظر گرفتن طول مدت زمان است و گام دوم پيروزي در

انتخابات به مثابه يك دانشگاه علمي و عملي است كه بايد اين مسير به صورت علمي و عملي طي شود و اينكه

پايان نامه را پس از ده سال تحصيلات اموز عالي با نمره خوب و عالي كسب كنيد.

ما در اين مسير با استخدام مشاور عالي رتبه و كار كشته به مهارتهاي تاكتيكي و تكنيكي و در نهايت افزايش

ضريب نفوذ شما را سايه گستر خواهيم نمود.


لطفا مقاله بهترين مشاور انتخابات شوراي اسلامي شهر را مطالعه فرماييد.


اين مشاور انتخاباتي اذعان دارد كه يك كانديداي حرفه اي و هوشمند به تمامي بخش هاي مختلف رقابت

انتخاباتي  هميشه نگاهي كاملا حرفه‌اي و تخصصي و علمي  بايد داشته  باشد

دكتر سيد مازيار مير با سه دهه سبقه فعاليت سياسي در احزاب گوناگون و سالها همراهي با هيات تبليغاتي

دولت هاي نهم و دهم و يازدهم و دوازدهم و همچنين بسياي از كانديداهاي مخترم و…..  با همكاري برخي از

اساتيد فن و مشاوران سياسي با سابقه با تبيين روشي متفاوت و منحصر بفرد قصد دارد به تمام كانديدهاي مختلف در هر سطح و هر منطقه اي از كشور ياري برساند

بهترين مشاوران انتخابات كشور


لطفا فيلم زبان بدن كانديداي انتخاباتي در آپارات https://www.aparat.com/v/yWcv6 مشاهده فرماييد.


 

محقق و مشاور انتخاباتي مازيار مير

 

بهترين مشاور انتخابات اصناف در سراسر كشور

بهترين مشاور انتخابات اصناف

يادداشت كوتاه از دكتر مازيار ميرمشاور انتخابات

 

بعنوان يك مشاور تخصصي انتخاباتي و با سه دهه فعاليت حرفه اي در امر انتخابات و بنا به رسالتي كه احساس مي نمايم  امروز اين مقاله را براي خبر گذاري تيتر نيوز آماده نموده ايم كه به بايدها و نبايدهاي يك مشاور انتخاباتي و بهترين  مشاوران انتخاباتي بپردازيم.

 

 


لطفا مقاله تحليل زبان بدن دوالد ترامپ را مطالعه فرماييد.


 

حتما مي دانيد كه در  سرتاسر جهان انتخابات در هر سطح و لايه اي يك رقابت جدايي‏‏ ناپذير از نظام سياسي هر كشوري قلمداد مي شود و

حتي بسيار بالاتر.

شايد به همين خاطر است كه انتخابات، تنها فرصت بسيار كليدي و طلايي است كه به ما دست مي دهد تا مردم هر شهر و استان و كشوري

رهبران و قانون گذاران ويا نمايندگان خود را در نهايت ازادي عمل انتخاب كنند.

بهترين مشاوران انتخاباتي  هرگز رفتارهاي غير حرفه اي از خود بروز نمي دهند اما متاسفانه افراد و شيادان زيادي در اين رابطه مانند سايتهاي

يهويي و يك شبه يا افرادمختلف و مخصوصا سايتهايي بي هويت و افراد بي هويت تر با چسباندن برخي اسامي مجعول و غربي و خارجي و غير

علمي و عملي مي خواهند از اين اب گل الود ماهي بگيرند.


مشاور انتخاباتي پيشرفته


 

مثلا مشاور انتخاباتي  باراك اوباما و يا مشاور انتخاباتي ترامپ اقاي  پروفسور…. از….. يا مشاور انتخاباتي روحاني و  مشاور انتخاباتي شيطان در جهنم خوب

معلوم است كه قابل اثبات هم اساسا نيست.يادمان باشد به گفته پروفسور ليبرمن دروغ هرچه بزرگتر باور ان ساده تر…..

 

 

 مشاور انتخاباتي

بهترين مشاور انتخاباتي مازيار مير

 

بهترين مشاوران انتخاباتي پكيجهاي تقلبي و كتابهاي آنچناني را وارد بازر نمي كنند و مي دانند فوت كوزه گري را كه به سختي به دست مي آيد را نبايد و نمي توان به رايگان در اختيار ديگران قرار داد.


 

خريد لوازم استوك اكسنت و نكاتي در مورد آن

۷۴ بازديد

خريد مناسبي را انجام دهيد. در واقع شما براي خريد هر وسيله دست دوم بايد دقت زيادي داشته باشيد كه آن را از بهترين و با كيفيت ترين انواعي كه دارد انتخاب كنيد. استوك به وسيله ها و لوازم يدكي دست دوم گفته مي شود كه تا حدودي شبيه به نو مي باشد، ولي از آنجايي كه قيمت مناسبي دارد شما مي توانيد آنها را با هزينه كمتري خريداري كنيد. شما بايد بدانيد كه هميشه لوازم استوك دست دوم نمي باشند و در برخي از مواقع هم نو مي باشند. تعدادي از فروشگاه هاي بزرگ براي اينكه مشتريان زيادي را جذب كنند كالاهايي را كه پس گرفته شده است را با قيمت عمده به فروش مي رسانند و همين امر هم براي آنها سود دارد  و هم مشتريان با قيمت كمتري لوازم يدكي مورد نياز خود را خريداري مي كنند.

نكاتي براي خريد لوازم استوك اكسنت :

 شما پيش از اينكه لوازم استوك اكسنت را خريداري كنيد بايد به خوبي با اين ماشين آشنايي داشته باشيد تا بهترين و با كيفيت ترين انواع لوازم يدكي مناسب را براي آن خريداري نماييد. اكسنت از جمله خودروهايي مي باشد كه توليد شركت كارخانه ساز هيوندا است و از آنجايي كه توليد اين خودرو موفقيت بسياري داشته افراد زيادي اين خودرو را خريداري كرده اند و رضايت كافي از عملكرد آن داشته اند. در سال 1994 اولين بار اين خودرو وارد بازار جهاني گشت و از همان زمان رشد خوبي در فروش و جلب رضايت مشتريان به دست آورد. اگر شما مي خواهيد لوازم استوك اكسنت را خريداري كنيد بايد بدانيد كه شركت كرمان موتور آنها را توليد مي كند و مونتاژ شده اين شركت مي باشد.

ahql_x4.jpg

لوازم استوك اكسنت

خودروي هيوندا اكسنت براي اولين بار در سال 90 وارد ايران شد و مونتاژ و واردات آن را شركت كرمان موتور دريافت نمود. از همان زماني كه توليد و مونتاژ اين خودرو آغاز شد آن را در دو نوع گيربكس خودكار و دستي توليد كردند. تاكنون توليد اين خودرو روز به روز افزايش پيدا كرده است و از آنجايي كه مشتريان زيادي را به خود اختصاص داده افراد زيادي آن را خريداري كرده اند. براي خريد لوازم استوك اكسنت شما مي توانيد تمامي لوازم يدكي را كه توسط شركت كرمان موتور براي اين خودرو توليد شده است را خريداري كنيد. اين خودرو ساخت كره جنوبي مي باشد، ولي بايد بدانيد به دليل هزينه زياد گمرك و واردات شما بهتر است لوازم يدكي اين خودرو را كه توليد داخلي مي باشد خريدار ينيد، در اين صورت نيازي نيست هزينه زيادي را خريداري كنيد.

انواع لوازم استوك اكسنت در بازارهاي ايراني :

 زماني كه نسل 4 خودروي اكسنت وارد بازار شد مونتاژ آن را كرمان موتور از سر گرفت و فروش خوبي از اين خودرو را آغاز نمود. اگر شما مي خواهيد لوازم استوك اكسنت را خريداري كنيد بايد بدانيد كه بازار خريد و فروش آن در ايران بسيار زياد است و روز به روز هم افزايش پيدا مي كند. در واقع بايد بدانيد از آنجايي كه بسياري از افراد از اين خودرو استفاده مي كنند بايد لوازم يدكي آن را هم در برخي از مواقع مورد استفاده قرار دهند. بنابراين بايد به دنبال بهترين فروشگاه و نمايندگي باشند كه با كيفيت ترين و بهترين لوازم يدكي اين خودرو را به فروش مي رساند. برخي از فروشگاه ها لوازم استوك يعني دست دوم اين خودرو را به مشتريان عرضه مي داند و شما مي توانيد بعد از بررسي آنها هر يك را كه ماشين به آنها نياز دارد را خريداري كنيد.

لوازم استوك اكسنت

با اينكه لوازم استوك اكسنت در بازار بسيار زياد است شما براي خريد آنها بايد نهايت دقت را داشته باشيد، چرا كه تقلبي آنها هم زياد شده است. برخي از افراد به خوبي با نوع تقلبي و اصلي آنها آشنايي ندارند و به همين دليل شايد تقلبي آن را خريداري كنند. شما بايد به خوبي آنها را مورد بررسي قرار دهيد تا به خوبي در مورد اصل بودن آنها مطمئن شويد. شما مشا تخصص زيادي در شناسايي آنها نداريد و نمي دانيد كدام يك بهتر از نوع ديگر مي باشد، بهتر است با افراد يكه رد اين زمينه تخصص بيشتري دارند كمك بگيريد. آنها بدون شك بهترين و با كيفيت ترين لوازم استوك اكسنت را به شما عرضه مي دارند كه كيفيت مناسبي نيز دارد.

خريد لوازم استوك اكسنت اورجينال :

بر اساس يك قاعده كلي كه روي عملكرد ماشين ها وجود دارد بسياري از افراد بر اين باور هستند كه جزئي ترين و كوچكترين وسيله و لوازم يدكي خودرو روي كاركرد خودرو تاثير بسيار زيادي مي گذارد. به همين دليل شما بايد به خوبي با انواع آن آشنايي داشته باشيد و با كيفيت ترين نوع آن را براي خودرو خريداري كنيد. شما زماني كه مي خواهيد لوازم استوك اكسنت را خريداري كنيد بايد به كيفيت آنها توجه بسيار زيادي  داشته باشيد. ان قطعات بايد اصل باشند و ويژگي هاي مناسبي را دارا باشند، چرا كه با جان سرنشينان و خودرو سرو كار دارند. بر اين اساس بدون شك شما هم به خوبي مي دانيد خريد لوازم يدكي اصل و اورجينال يكي از مهمترين مواردي است كه بايد به آن دقت زيادي داشته باشيد.

لوازم استوك اكسنت

برخي از افرادي كه لوازم استوك اكسنت تقلبي را خريداري مي كنند تنها به دليل قيمت پايين آن مي باشد. ولي بايد بدانيد اين نوع از لوازم يدكي كيفيت مناسبي ندارند و بعد از مدتي نه تنها خودشان عملكردشان را از دست مي دههند بلكه ديگر قطعات خودرو را هم نابود مي كنند. قيمت پايين لوازم يدكي بدون شك تضمين كننده كيفيت آنها نمي باشد، بنابراين به هيچ عنوان شما نبايد اين قطعات و لوازم يدكي را خريداري كنيد. بر اساس تحقيقاتي كه انجام شده است بسياري از محققان بر اين باور هستند كه، بيشتر تصادف هاي خطرناك به دليل نصب لوازم يدكي تقلبي روي ماشين ها مي باشد. به همين دليل اگر شما هم نمي خواهيد دچار اين حادثه ها شويد بهتر است نوع اصلي آنها را خريداري كنيد. شما بايد زمان خريد لوازم يدكي استوك به تمامي مواردي كه اصل بودن آن را نشان مي دهد توجه داشته باشيد.   

 

گيربكس خورشيدي

۸۰ بازديد

گيربكس خورشيدي

گيربكس ها وظيفه انتقال توان مكانيكي را از يك منبع توليد توان به مصرف كننده دارند ، در واقع رابطي بين توليد كننده توان ( الكتروموتور ) و مصرف كننده توان ( دستگاه موردنظر ) مي باشد .

از گيربكس خورشيدي از صنايع مختلفي از جمله حمل و نقل و باربري ، ساخت و ساز و ساختمان سازي ، صنايع معدن ، مكانيك ، غذايي و كشاورزي و .... استفاده ميشود

aucl_rp1.jpg 

مزاياي گيربكس خورشيدي

سرويس و نگهداري آسان

قابليت تحمل گشتاور بالا ( انتقال نيرو در بين طبقات تقسيم ميشود )

دور ورودي تا 3500 دور در دقيقه

بازدهي بالا ( تا 98 دردصد )

حجم كم گيربكس

صرفه جويي در مصرف برق

 

گيربكس خورشيدي شامل يك دنده خورشيدي  ، دو يا چند دنده هرزگرد سياره اي و يك دنده رينگي است . دنده خورشيدي در مركز گيربكس واقع شده است و دنده هاي سياره اي توسط يك پوسته همگي به هم متصل شده اند و بين دنده خورشيدي و دنده رينگي به گونه اي قرار گرفته اند كه از يك طرف با دنده خورشيدي و از طرف ديگر با دنده رينگي بطور دائم درگير بوده و حول محور خود مي چرخند

 

اجزا و قطعات گيربكس خورشيدي

دنده گيربكس سياره اي

چرخ دنده ها در سيستم انتقال قدرت شبيه به چرخ هاي موجود در يك سيستم پولي و تسمه كمربند هستند . مزيت استفاده از چرخ دنده ها اين است كه دنده هاي چرخ دنده از لغزش جلوگيري مي كنند

پينيون

پينيون دنده كوچك وسط گيربكس مي باشد كه نيروي انتقال داده شده توسط كرير را به خروجي استيج منتقل مي كند

كرير خورشيدي

كرير يك صفحه است كه دنده هاي گيربكس روي آن نشسته و وظيفه چرخاندن دنده ها را دارد

دنده رينگي

رينگر در واقع يك رينگ مي باشد كه سطح داخلي آن دنده خورده شده است و مانند يك چرخ دنده داخلي كار ميكند

پوسته گيربكس

دنده ها روي آن قرار ميگيرند و جنس آن معمولا از چدن ريخته گري شده است

 

مزاياي گيربكس خورشيدي نسبت به هليكال و حلزوني

اين گيربكس ها به دليل اينكه نسل جديد گيربكس ها مي باشد داراي ساختار متالوژي برتري هستند و به علت ساختار اين گيربكس ها سطح درگيري دنده ها تا دو برابر افزايش يافته كه اين امر باعث كاهش فشار به دنده ها و افزايش عمر كاركرد اين گيربكس ها مي گردد

حجم كم اين گيربكس ها به دليل نحوه قرارگيري چرخ دنده ها از ديگر محاسن آنها مي باشد كه كار با اين گيربكس ها را راحت ميكند

به علت ساختار دروني گيربكس خورشيدي ، تعميرات آن بسيار راحت مي باشد كه اين امر باعث كاهش نگراني مصرف كننده در زمينه تعميرات و نگهداري مي شود

راندمان بسيار بالا

طول عمر بالا

لقي بسيار ناچيز

امكان كوبل بسيار ساده

 

گروه صنعتي درويش تامين كننده و عرضه كننده انواع گيربكس هاي خورشيدي ايراني و خارجي با سابقه اي بيش از 50 سال در صنعت كشور مي باشد  كه آماده خدمت رساني به مشتريان خود مي باشد . شما ميتوانيد جهت خريد انواع گيربكس خورشيدي با ما تماس بگيريد

 

 

بهترين روش براي برش استيل

۷۴ بازديد

بهترين روش براي برش استيل

استيل نوعي آلياژ از تركيب آهن و كربن مي باشد كه مقدار عنصر كربن در حدود دو درصد از جرم اين فلز را تشكيل ميدهد. به دليل استحكام و انعطاف پذير بالاي استيل ، اين فلز در صنعت كاربردهاي فراواني دارد.

در ادامه به روش هايي از برش استيل اشاره مي كنيم.

برش فلزات به دو روش مدرن و سنتي انجام مي گيرد. استيل را مي توان با روش هاي مختلفي همانند فرزكاري ، هواگاز، سنگ زني ، سمباده زني ، گيوتين ، پلاسما، ليزر و واترجت برش داد. استفاده از برش پلاسما براي استيل 0.5 تا 170 ميلي متر مناسب مي باشد. اين روش از روش هواگاز بهتر و كيفيت بالاتري دارد و علاوه بر اين ها روش پلاسما از روش هواگاز سرعت بالاتري نيز دارد. ولي استفاده از روش پلاسما معايبي نيز دارد از آن  قبيل مي توان به اين مورد اشاره كرد كه پلاسما براي محيط زيست بسيار مضر است و براي بدن انسان و طبيعت بسيار خطرناك مي باشد. همچنين در صورت خرابي تعميرات سخت و پر هزينه اي دارد و در كل برش پلاسما هزينه هاي بالايي را در بر مي گيرد. همچنين روش برش پلاسما  امواج صوتي مضري توليد مي كند كه عليرغم اينكه انسان آن را متوجه نمي شود ولي به گوش بسيار آسيب مي رساند.

برشكاري ورق استيل با ليزر

در برشكاري با ليزر يك پرتوي ليزر كه معمولا ناديدني است، در منبع توليد ليزر ايجاد مي شود  و توسط آينه ها به سمت نازل برش هدايت و توسط يك لنز متمركز مي شود. فاصله لنز نسبت به محل ورق قابل تنظيم مي باشد تا بتوان نقطه كانوني پرتو را در ارتفاع مناسب دريافت كرد. پرتوي قوي نور به سرعت دماي قطعه كار را بالا مي برد و ماده را ذوب مي كند. در اين روش يك جت گاز، مواد را از ناحيه برش بيرون زده و يك برش پيوسته به وسيله حركت پرتوي ليزر ايجاد مي شود. گاز كمكي (گاز برش) جهت محافظت و خنك كردن لنز و همزمان جهت كنار زدن ماده ذوب شده از شيار برش استفاده مي شود.

qexb_z5.jpg

مزاياي برشكاري ورق با ليزر

به طور كلي مي توان برشكاري ورق با ليزر را به صورت زير بيان كرد:

?سرعت بالا برش در مقايسه با ساير روش ها، به عنوان مثال يك ليزر CO2 1500 وات مي تواند فولاد نرم با ضخامت ? ميلي متر را با سرعت ??? متر بر دقيقه برش دهد.

?در بيشتر موارد اجزاي برش بعد از برش بدون هيچ عمليات اصلاحي، بلافاصله آماده كاربرد است.

?پهناي برش (پهناي شيار) بسيار باريك است (بين ??? تا ? ميلي متر). قطعات داراي جزئيات و شكل هاي پيچيده بدون محدوديت و نگراني از حداقل شعاع داخلي كه توسط فرزكاري و ساير روش هاي ماشين كاري مشابه تحملي مي شود، قابل ايجاد است.

?فرايند به طور كامل قابل كنترل توسط ماشين هاي CNC است. اين مزيت همراه با عدم ضرورت به كار بردن آرايش پيچيده جيگ ها به اين معني خواهد بود كه به طور مثال تغيير عمليات برش از محصول الف از جنس فولاد به محصول ب از جنس پليمر در كسر دقيقه انجام مي پذيرد.

?اگرچه برش ليزر يك فرايند حرارتي است، منطقه حقيقي كه توسط ليزر گرم مي شود بسيار كم است و بخش عمده ماده گرم شده از محل برش خارج مي شود بنابراين مقدار گرماي ورودي به حجم ماده بسيار كم است. HAZ بسيار كوچك است و از اعوجاج اجتناب مي شود كه براي برش فلز استيل براي ساخت تابلو مناسب مي باشد.

?اين فرايند يك فرايند بدون تماس است، به اين معني كه قطعه كار نياز به گيره بندي پيچيده ندارد و كافي است زير پرتو موقعيت دهي شود. مواد انعطاف پذير و بسيار نرم مي توانند با دقت فوق العاده بريده شوند و در حين برش جا به جا نشوند.

?باريكي عرض شيار و عدم وجود نيروهاي مكانيكي بر روي ورق تحت برش: طراحي و چينش قطعات توليدي بر روي ورق مي تواند بسيار نزديك به يكديگر باشد. بنابراين دورريز مواد مي تواند به حداقل برسد. در بعضي موارد اين مزيت تا آن جا پيش مي رود كه هيچ دور ريزي بين قطعات مجاور نيست.

?اگرچه سرمايه اوليه براي تهيه ماشين برش ورق با ليزر قابل توجه است، هزينه كاركرد و عمليات دستگاه كم است. همانند روش هاي برش مكانيكي تيغه يا ابزار خاص گران و مصرف شونده اي نياز نخواهد بود.

?محيط كار تميز بوده و كارايي بالاست و رضايت كاركنان را در پي دارد و با روش هاي توليد ديگر قابل رقابت شديد است.

?? – ماشين برشكاري ورق با ليزر در مقايسه با بسياري ديگر از روش هاي برش مكانيكي بسيار امن است.

 

منبع : تابلو الماس

 

درباره انواع هود آشپزخانه

۹۱ بازديد

درباره انواع هود آشپزخانه 

 

هود آشپزخانه يكي از وسايل بسيار مورد نياز هر خانه اي است. وظيفه اصلي هود حذف بو هاي بد در هنگام غذا پختن است. علاوه بر اين براي سلامتي هم مفيد است. هود آشپزخانه با حذف چربي ها و مواد آلوده سبب سالم نگه داشتن محيط آشپزخانه شما مي شود. هود يك وسيله بسيار ضروري است. تنها كافي است يكبار بدون روشن كردن آن غذايي در آشپزخانه سرخ كنيد. تفاوت را احساس 

خواهيد كرد. مدل هاي متفاوتي از هود وجود دارد نظير: زير كابينتي، شومينه ايي، مخفي و جزيره اي. قطعا هر مدل كارآيي خاص خودش را دارد. وابسته به طراحي كابينت هاي آشپزخانه معمولا نوع آن را مشخص مي كنند. همچنين سليفه ها متفاوت است و افراد مختلف مدل هاي متنوع را مي پسندند. مطلبي كه در ادامه آمده است به شما كمك مي كند تا با مزايا و معايب هر قسمت آشنا شويد

vqm2_image1.jpg


 

انواع هود


 

  1. هود زير كابينتي
  2.    هود ديواري (هود شومينه اي)
  3.   هود جزيره اي
  4.    هود مخفي

هود ها از نظر نوع مكش هوا ،به دو دسته  تقسيم مي شوند:

  1. داراي خروجي هوا و بدون خروجي هوا 
  2.  هود هايي كه داراي خروجي هوا هستند، كيفيت و كارايي بهتري دارند. هود هايي كه خروجي هوا ندارند از فيلتر زغالي براي جمع آوري بخار و... استفاده مي كنند.

هنگام خريد هود به چه نكاتي بايد توجه كرد؟

  1. نوع تهويه
  2. قدرت مكش
  3. سرعت مكش
  4. كم صدا بودن
  5. ابعاد هود
  6. سبك هود
  7.  سنسور دار
  8. كنترل دار


 

هود آشپزخانه

 

هود مخفي يا توكار 

 

ظاهر آشپزخانه نقش مهمي در زيبايي فضاي خانه دارند. مخصوصا خانم حساسيت بسيار زيادي روي طراحي و شيك بودن آشپزخانه خود دارند. مخفي بودن هود آشپزخانه به شما كمك مي كند تا ظاهر يك دست تري داشته باشيد. اين مدل طرفداران بسيار زيادي دارد. از جمله دلايل آن مي توان به اين اشاره كرد كه جاي كمتري را اشغال مي كند و شما مي توانيد كمد بيشتري براي قرار دادن وسايلتان داشته باشيد. اين يك ويژگي منحصر به فردي كه افراد را طرفدار اين مدل كرده است و الا هود مخفي با ساير هود ها تفاوت چنداني ندارد. ميزان مكش، قدرت موتور هود مخفي مانند ساير هود هاي آشپزخانه است.

 

براي ديدن انواع هود و خريد آن، سري به فروشگاه آنلاين چلونگر بزنيد ،فروشگاه چلونگر يكي از بهترين ارائه دهندگان كالاي تخصصي ساختمان مي باشد.

 

نكات مهم درباره فروشگاه هاي اينترنتي

۷۷ بازديد

انواع خدمات فروشگاه اينترنتي

 

خدماتي كه در فروشگاه هاي اينترنتي به مشتري عرضه مي شود مي تواند فيزيكي باشد كه شامل موبايل، كتاب، لوازم برقي و … است و يا اين خدمات مي تواند مجازي باشد كه شامل نرم افزار، موسيقي، فيلم و … است. در دسترس بودن خدمات فروشگاه اينترنتي از مزاياي آن است كه هم براي فروشنده و هم براي مشتري سودمند خواهد بود. در دنياي امروزي اكثر كارها به شيوه اينترنتي صورت مي گيرد از اين رو بسياري از كسب و كارها براي افزايش درآمدهاي خود به اين روش روي آورده اند.

 

نكات مهم درباره فروشگاه هاي اينترنتي

فروشگاه آنلاين يا فروشگاه اينترنتي چيست ؟ همان فروشگاه است با اين ... 

طراحي مناسب وب سايت جهت فروشگاه اينترنتي از نكات كليدي است كه بايد به آن توجه داشت زيرا هر چه طراحي مناسب تر باشد و استفاده از آن سهولت بيشتري داشته باشد مشتري هاي وفادارتري خواهيد داشت كه به راحتي به كالاها و مشخصات محصولات و خدمات دسترسي دارند. گروه طراحي سايت اينتن طراحي سايت را با تيم مهندسي حرفه اي خود با قيمتي مناسب براي تان انجام خواهد داد. يك فروشگاه اينترنتي معتبر بايد نماد اعتماد الكترونيكي داشته باشد. اين نماد در واقع يك گواهينامه ديجيتال است كه وزارت صنعت و معدن جمهوري اسلامي آن را صادر مي كند. امكان پرداخت در محل از ديگر نشانه هاي يك وب سايت فروشگاهي معتبر است زيرا نشان مي دهد كه مدارك صاحب فروشگاه به پست ارائه داده شده است. همچنين يك فروشگاه اينترنتي بايد روش هاي تماس براي خود در نظر بگيرد تا مشتري قادر به برقراري ارتباط باشد. ارائه تصويرهاي مناسب و توضيحاتي كه كامل باشد در جذب مشتري موفق تر عمل مي كند. در صورتي كه بتوان به سوالات مشتري پاسخ داد مي توان درصد خريد را افزايش داد و فروش بهتري داشت.

 

روش هاي خريد از فروشگاه هاي اينترنتي

 

براي خريد از اين فروشگاه از دو روش مي توانيد استفاده كنيد. روش اول پرداخت در محل است يعني زماني كه مشتري كالا را تحويل مي گيرد هزينه را پرداخت مي كند و بدين ترتيب احتمال كلاهبرداري نيز كم مي شود. پرداخت آنلاين روش ديگري است كه در اين مورد بايد براي دريافت كالا در ابتدا فاكتور خود را پرداخت كنيد تا محصول مورد نظر بعد از پرداخت آنلاين به آدرس پستي تان ارسال شود. معمولا سايت هاي معتبر هر دو روش خريد را در اختيار مشتري قرار مي دهند تا خود در اين مورد تصميم گيري كنند.

مزاياي فروشگاه هاي آنلاين  اينترنتي

 

فروشگاه هاي اينترنتي براي خريدار و مشتري مزايايي دارند كه شرح خواهيم داد. در رابطه با خريدار مي توان گفت كه اين گونه لازم به مراجعه حضوري به فروشگاه نخواهد بود و بدون نياز به حمل كالاي مورد نظر، آن را درب منزل تحويل مي گيرند. با اين روش به توضيحات جامعي از كالاي مورد نظر در هر ساعتي از شبانه روز دسترسي خواهيد داشت و سفارش خود را تنها در چند دقيقه مي توانيد ثبت كنيد. اين گونه قادر به مقايسه كالاي مورد نظرتان در فروشگاه هاي انلاين  اينترنتي بسياري خواهيد بود تا بهترين را انتخاب كنيد. كاهش ترافيك، كاهش آلودگي هوا، كاهش آلودگي صوتي و … از جمله مزاياي خريد اينترنتي مي باشد. در رابطه با فروشنده نيز محصولات و خدمات آن ها بدون محدوديت هاي زماني و مكاني به فروش مي رسد و هزاران نفر در طول شبانه روز از فروشگاه انلاين ديدن خواهند كرد و به حضور فيزيكي مشتري نيازي نخواهد بود. با اين روش مشتري از هر نقطه اي قادر به مشاهده محصولات تان خواهد بود و هزينه ها نيز در مقايسه با راه اندازي فروشگاه فيزيكي كمتر خواهد بود. براي قدرت دادن به كسب و كار خود از تغييرات و تحولات جامعه نمي توانيد دوري كنيد و با فروش آنلاين جايگاه بهتري در كسب و كار خود پيدا خواهيد كرد.

 

نرده حفاظ روي ديوار و قيمت هر متر نرده حياط

۸۰ بازديد

نرده حفاظ روي ديوار و قيمت هر متر نرده حياط


آيا شما هم ميدانيد كه يكي از راه هايي كه ميتواند توسط آن ديوارها و همچنين منازل خود را از ورود غيرمجاز حفظ كنيد،

نرده حفاظ روي ديوار است.  نرده هاي حفاظ در واقع باعث مي شوند كه شما بتوانيد امنيت خانه خود را حفظ كنيد. شايد تصور كنيد كه اين كار راحت است اما در واقع نصب حفاظ ديوار يكي از كارهايي است كه بايد با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشيد كه موقع انتخاب حفاظ ديوار و همچنين نصب آن بايد به چه نكاتي دقت كنيد.


 
انواع حفاظ ديوار


عوامل مؤثر بر انتخاب نرده حفاظ روي ديوار


انتخاب حفاظ ديوار در واقع شامل نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه در واقع بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع حفاظ ديوار آشنا كنيم.
كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ ديوار را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي كنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي كه در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد كه كار خريد و فروش حفاظ ديوار را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در وسط شهر زندگي كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.
اگر شما در خارج از شهر زندگي مي كنيد، حفاظ ديوار مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده كنيد.

 


حفاظ روي ديوار بسته به چه عواملي است؟


در واقع زماني كه شما ميخواهيد حفاظ ديوار را خريداري كنيد مانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالك اين است كه بايد به آن دقت كنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر كردن ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند پس بايد به ويژگي هاي مختلف آن دقت كنيد.
ويژگيهاي حفاظ ديوار
شما بايد در حين خريد حفاظ ديوار به نكته ها و ويژگي هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص كنيد. ويژگي هاي مختلف از جمله موارد زير مي توانند در خريد حفاظ ديوار حائز اهميت باشند.

 

 

ويژگي هاي حفاظ ديوار

 

جنس حفاظ يكي از مهم ترين موارد در انتخاب حفاظ ديوار است.
همانطور كه گفتيم تقريبا همه حفاظ هايي كه در شهر وجود دارند از جنس فولاد و يا آهن هستند. آنچه كه بايد بدان دقت كنيد اين است كه علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم ميتوانيد متفاوت باشد اما معمولا حفاظ ديوار با ارتفاع بين يك متر تا يك متر و نيم ساخته مي شود. ارتفاع در واقع از جمله مهمترين بخش هايي است كه روي قيمت حفاظ ها اثر گذار خواهد بود. ضمن اينكه شما ميتوانيد ارتفاع هاي مختلفي را انتخاب كنيد اين نكته هم حائز اهميت است كه ارتفاع بايد به گونه اي باشد كه امنيت ساختمان را حفظ كند.

 


تراكم و نوع حفاظ ديواري


تراكم حفاظ در واقع با استفاده از ميله دردهاي عمودي در هر متر متفاوت است. هرچقدر كه تراكم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم نزديك تر خواهد بود. تراكم پايين به معني فاصله بيشتر ميله ها خواهد بود. هرچقدر كه تراكم كمتر باشد، هزينه هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود. تراكم اين نوع حفاظ ها باعث امنيت بسيار بيشتر خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود. حفاظ ديوار به انواع مختلفي تقسيم بندي مي شود كه از جمله آنها مي توان به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و همچنين بوته اي، نيزاري و ليليوم است.
نرده حفاظ ديوار شاخ گوزني
يكي از رايج ترين انواع حفاظ هايي كه مورد استفاده قرار مي گيرد حفاظ شاخ گوزني است. اين نوع نرده ها در واقع به دليل شباهت زيادي كه به شاخ گوزن دارند به اين نام شهرت يافته اند. هزينه اين نوع نرده ها نسبت به ساير نرده ها بالاتر است. هرچند كه براي اين محصولات در واقع محدوده قيمت مشخصي وجود ندارد و مي توان گفت كه قيمت نرده ها به تعداد شاخه، عرض و ارتفاع آنها بستگي دارد. اين نوع حفاظ ديوار معمولا مزيت هاي بسياري دارد كه از جمله آنها ميتوان به امنيت بالاي آن ها اشاره كرد. عبور از بالاي اين حفاظ ها تقريبا غيرممكن است و ميتوان گفت كه خمكاري هاي كه رو به بيرون است و همچنين در جهت هاي مختلف قابل استفاده خواهند بود. همانطور كه گفتيم زيبايي هاي اين نوع از حفاظ ها در واقع از بزرگترين مزيت هاي آن هاست. مزيتي كه شما ميتوانيد با رنگ آميزي هاي زيبا آن را دو چندان كنيد.

 

حفاظ ديوار سرنيزه اي

يكي از انواع حفاظ ديوار، حفاظ سرنيزه اي است. اين نوع حفاظ ها متشكل از ميله هاي عمودي است. حفاظ سرنيزه اي اما يكي از انواع نوستالژيك حفاظ ها به شمار مي آيد كه همه ما آنها را ميشناسيم. همچنان مي توان گفت كه مشتري هاي پروپا قرصي هم وجود دارد. اين محصول هاي حفاظتي اما براي كاربران به انواع مختلف ساخته خواهد شد. اين محصول حفاظتي در اندازه هاي مختلفي ساخته مي شوند كه از جمله آنها ميتوان به ارتفاع 100 متري، 120 متري و همچنين 150 متري اشاره كرد.

 

نرده حفاظ ديوار ساده

نرده ديوار حفاظ ساده هم يكي از انواعي است كه بايد آن را مورد استفاده قرار دهيد. از جمله مدل هاي بسيار كاربردي هم در اين زمينه مورد استفاده قرار مي گيرد كه در مدل هاي يك طرفه، دو طرفه و سه طرفه توليد خواهد شد. تمامي افرادي كه در اينجا براي شما مي سازند، مدلهايي كه در اين زمينه وجود دارد، از طراحي هاي ساده برخوردار هستند. همانطور كه ميدانيد انواع قديمي ترين از اين نرده ها نيز وجود دارد كه ميله هايي عمود بودند كه سر آن به يك تيغه سرنيزه اي ختم خواهد شد.
استفاده از اين نوع حفاظ ها در انواع ديوارها مورد نياز است تا بتوان در اين زمينه امنيت را ايجاد كرد. اگر شما هم ميخواهيد حفاظ ديوار را خريداري كنيد بهتر است از مكان هاي معتبر در اين زمينه استفاده كنيد تا خريد امني را داشته باشيد.

حفاظ نرده شاخ گوزني  ساختمان

 

ارتفاع اين نوع از حفاظ ?? تا ??? سانتي متر است.
براي جوشكاري و نصب حفاظ شاخ گوزني ، شاخك هاي حفاظ به روش جوشكاري دوطرفه و الكترود مخصوص اين نوع حفاظ استفاده مي شود.
مقطع برش پيكان هاي حفاظ ? الي ? سانتي متر است .

لازم است براي ساخت از ميلگرد ?? استفاده شود.
حفاظ نرده شاخ گوزني – به گونه اي مي باشد كه حتي اگر سارقان حرفه اي باشند ولي با استناد به نوك تيز و برنده بودن ميلگرد استفاده شده در ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  ، امكان رد شدن از حفاظ به هيچ وجه امكان پذير نمي باشد .
يكي از محاسن شركت حفاظ سازه در ساخت اين نوع حفاظ از فولاد با كربن بالا و ميلگردهاي ?? استفاده ميشود و قابليت نصب در هر نوع ديواري را دارا مي باشد.

حفاظ نرده شاخ گوزني  ساختماني

حفاظ نرده شاخ گوزني  دزد گيري مناسب
هم اكنون براي امنيت تمام مراكز تفريحي،مراكز اداري و تجاري ازحفاظ هاي مانند فنس هاي برقي ، قفل الكترونيك ، دوربين مداربسته (حفاظ نا محسوس و قابل رويت) انواع حفاظ ساختمان كه داراي نوكهاي تيز و برنده مي باشند.

مانند حفاظ ليليومي، حفاظ سر نيزه اي،حفاظ بوته اي، حفاظ شاخ گوزني و … استفاده ميشود.

اين نكته رو متذكر بشم كه براي افزايش امنيت ساختمان ، نصب حفاظ را در برنامههاي خود داشته باشيد. و سريعا با كارشناسان شركت حفاظ سازه تماس بگيريد.

 

حفاظ نرده شاخ گوزني  حفاظ ديوار


حفاظ نرده شاخ گوزني  – حصار كشي روي ديوارهاي قلعه ها و ساختمان ها در طول تاريخ تا به امروز گسترش پيدا كرده است و مي توان اظهار داشت كه كه در سال هاي گذشته تنها فقط حفاظ سرنيزه اي موجود بوده است كه استفاده مي كردند .

حفاظ نرده شاخ گوزني  آپارتمان

هم اكنون با توجه به گسترش و مدرن تر شدن زندگي شهري و تنوع انواع حفاظ ها در نوع ساخت و مقاومت هاي مختلف شكل گرفته است.
حفاظ نرده شاخ گوزني  نيز مستثني نبوده و اين حفاظ نيز دچار تغيير شكل گرديد و كاستي هاي خود را كه در نمونه هاي اوليه وجود داشت ، ارتقا داده وهم اكنون از بهترين گزينه هاي حفاظ نرده شاخ گوزني  حفاظ روي ديوار محسوب مي شود.

 

حفاظ نرده شاخ گوزني  و موضوع نصب


نوع منازل و ساختمان ها و مراكز تجاري نصب حفاظ بوته اي و حفاظ نرده شاخ گوزني  را تايين مي كند
به طور كلي مي توان روش هاي نصب را با توجه زمين و سطح ديوار كاردر نظر داشت.

كه در اين مبحث مي توانيم آن را شرح دهيم.

ساخت و نصب حفاظ بوته اي وحفاظ نرده شاخ گوزني  با در نظر گرفتن سطح كار
با توجه به امار پروژه اي اجرا شده در سطح كشور توسط شركت حفاظ سازه ??سطح كار يا ديوار ، سنگي بوده و ?? درصد ديوارها فلزي مي باشد .

?) –نصب حفاظ بر روي ديوارهايي با درپوش سخت
در اين متد ابتدا حفره هايي با عمق ?-?? سانت و به اكس ??? متر از يكديگر بر روي سطح ديوار ايجاد شده و ميگرد داخل اين سوراخ ها كوبيده مي شود.

در اصل براي نصب حفاظ نرده شاخ گوزني 
مي بايست اتصال ها به نقاطي صورت بگيرد كه از نظر استحكام داراي قدرت بالا بوده.
ميخ ها استفاده شده بين دو ميلگرد طولي كه مابين حفاظ نرده شاخ گوزني  را تشكيل مي دهند و از دو ميلگرد طولي كه به صورت موازي با هم قرار مي گيرند و فاصله ? سانت از يكديگر قرار مي گيرند تا اصول آن رعايت شده باشد.

قوطي به طول حداقل ? سانت به صورت افقي بر روي حفاظ نرده شاخ گوزني  قرار مي گيرد
ميخ ها و حفاظ ديوار به يكديگر جوشكاري شده و در سطح بالايي ديوار ثابت مي شوند.
روش فوق از پيشه پا افتاده ترين روش براي نصب حفاظ روي ديوار است ولي طي گذشت ساليان سال اين نوع حفاظ ها فرصت هايي عالي براي روي كار آمدن و بكار گرفته شدن در اختيار داشتند.

 

حفاظ نرده شاخ گوزني به اختصار به آنها اشاره مي كنيم:


به عنوان مثال آب باران هنگام تخليه شدن از روي ديوار ناگزير راهي از بين حفاظ ها براي خود پيدا مي كند و همين امر موجب زنگ زدگي حفاظ وباعث از بين رفتن آهن آن ميشود.
يا به عنوان مثال عدم استحكام كافي يك يك عدد ميلگرد براي نگه داشتن.
حفاظ نرده شاخ گوزني  كه نصب موازي و به صورت جايگزين اتصالات ابتدايي شده اند.

?)- نصب حفاظ نرده شاخ گوزني  بر روي ديوار سطح فلزي
در اين نوع روش با استفاده از ضخامت درپوش فلزي روش كار فرقمي كند.
براي درپوش فلزي با ضخامت بيش از ? ميل مي توانيم به طور كاملا مستقيما حفاظ پنجره را بر روي درپوش نصب كرد.ولي مي توانيم در حالتي كه ضخامت درپوش كمتر از ? ميل باشد جهت استحكام كافي بايد حفاظ به ديوار زير درپوش محكم شود كه در پاراگراف هاي بالايي روش هاي نصب حفاظ نرده شاخ گوزني  و حفاظ بوته اي بصورت مفصل بررسي شد.

حفاظ نرده شاخ گوزني  سر ديواري

حفاظ نرده شاخ گوزني  محافظ آپارتمان

?) –نصب حفاظ آهني با بستر خاص
ديده شده است در برخي موارده بسيار نادر از موارد درپوش بر روي ديوار محوطه نه سنگي است نه فلزي بلكه از موادي خاص و جديد استفاده شده است.

درچنين حالتي توسط كارشناسان شركت حفاظ سازه طرح ريزي و برنامه ريزي مي شود.
اينكه حفاظ خيلي خوب نصب شود و يا خيلي بد و از طرفي شرايط موجود مثلا پستي و بلندي سطح ديوار،اينكه كجا بهترين اتصال حفاظ نرده شاخ گوزني  وجود دارد كه به صورت كاملا اصولي انجام مي پذيرد.
حفاظ توليد شده توسط شركت حفاظ سازه داراي فنداسيون يا بنقدرت مند و از استحكام بالايي برخوردار مي باشد.
در اين صورت نصب حفاظ نرده شاخ گوزني  همانند بند دوم نصب را انجام ميدهيم.

حفاظ نرده شاخ گوزني 

حفاظ نرده شاخ گوزني -عوامل مهم در تايين قيمت بازار
حفاظ نرده شاخ گوزني - عوامل مهم كه باعث تغييرات قيمت مي شود.
ارتفاع حفاظ
تراكم شاخه هاي حفاظ نرده شاخ گوزني 
عرض حفاظ
جنس رنگ
نوع جوش

بستركار و زمين نصب
ارتفاع : حفاظ هاي شاخ گوزني از ??سانتي متر تا ??? سانت توسط شركت حفاظ سازه توليد مي شود.
تراكم:حفاظ نرده شاخ گوزني  درسه تراكم ? ، ?? و ?? توسط شركت حفاظ سازه توليد مي شود .
تراكم حفاظ يعني تعداد شاخك فرعي و اصلي موجود درحفاظ شركن حفاظ سازه مي باشد  اين سه عدد تعداد شاخه هاي حفاظ مي باشد.

نوع جوشكاري:
جوشكاري برق شركت ها هنوز از ان استفاده مي كنند بدليل استفاده از گِل براي جوش ها ، بعداز مدتي ريخته وباعث زنگ زدگي محل جوش مي شود.

جوش استفاده شده در صنايع فلزي حفاظ سازه با استاندارهاي روز هماهنگ مي باشد.
بستر نصب كار:اگربستر كارقوطي باشد .

قيمت حفاظ حفاظ نرده شاخ گوزني  افزايش مي يابد.
(
خوده قوطي ها نيز،در سايزهاي متنوع و مختلف توسط شركت حفاظ سازه تهيه مي شود)

حفاظ نرده شاخ گوزني  و اهميت اين حفاظ
خانه از بهترين محيطي است كه فرد در آن زندگي مي كند و در نتيجه بايد نهايت آرامش و امنيت را در منزل خود داشته باشد. امنيت و آرامش دروني خانواده تأمين شده و امنيت و آرامش بيروني توسط حفاظ هاي ساختماني براي خانه تأمين ميشود. حفاظ نرده شاخ گوزني  يكي از مهمترين ابزار حفاظتي به شمار
مي آيد.

 

به طوره كلي حفاظ هاي روي ديوار:


حفاظ نرده شاخ گوزني  , حفاظ ليليوم ,حفاظ نيزار , حفاظ بوته اي , حفاظ كلاسيك , حفاظ نرده شاخ گوزني  آبشاري .

يكي از حفاظهايي كه براي عدم ورود دزد ها و سارقين به محيط خانه استفاده ميشود حفاظ نرده شاخ گوزني  است كه شبيه به شاخ گوزن طراحي شده و كه فولاد ساخته مي شود كه داراي نوكي تيز بوده و مانع از عبور افراد متجاوز به داخل ملك شخصيتان ميشود.

در نتيجه آرامش و امنيت
جزو اصلي ترين خواسته هاي انسان است و ما در اولين قدم، خواسته هايمان را در محل زندگي خويش برآورده ميسازيم، درنهايت اطلاعات در مورده حفاظ و همچنين لوازمي كه ميتوان از آنها براي حفاظت از جان عزيزانمان استفاده كنيم ميباشد.
در اين مبحث سعي شده تا حفاظ هايي كه سبب افزايش امنيت خانهايمان ميشود معرفي شود و همچنين توضيحاتي در مورد عمل كرد.

حفاظ نسبت به سارقين ارائه شود.
بهتر است بدانيم در شروع كه اكثر دزدي ها از طريق ورود به ديوار انجام ميشود و بررسي هميشگي آنها كه در نداشتن حفاظ يك خانه را فراموش نكنيد.

در كنار بازرسي اين موارد ميتوان از ابزار مهمي استفاده كرد كه در بحث امنيت منزل و خانه مورده اهميت بوده و آن حفاظ روي ديوار ميباشند.

به اين صورت كه حفاظ نرده شاخ گوزني  از مواردي ميباشند
كه بيشترين تأثير را براي جلوگيري از ورود افراد متجاوز به داخل ساختمان دارند. حفاظهاي مختلفي براي كاربردهاي متفاوت وجود دارد و داراي جنسهاي متنوع ميباشد.

 

 

حفاظ پنجره چيست؟

حفاظ پنجره فرفورژه چيست؟
زماني كه صحبت از حفاظ پنجره فرفورژه به ميان مي آيد بدون شك شما هم ياد فلزاتي مي افتد كه شباهت بسياري به آهن دارند. در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت كه صنعتي كه فرفورژه را توليد مي كند در واقع يك تلفيق از هنر و صنعت است. شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد كه با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينكه به طور كامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند. توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است كه باب شده است چرا كه تصور عام بر اين بود كه اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور كه استفاده از حفاظ پنجره فرفورژه رو به افزايش است ميتوان گفت كه امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.
محصولاتي كه به عنوان حفاظ پنجره فرفورژه به فروش مي رسند معمولا به دو صورت توليد مي شوند كه شامل نوع صنعتي كه توليد كارخانه است و نوع صنفي خواهند شد. نوع صنفي معمولا توسط جوشكار در كارگاه ها توليد مي شود. ميتوان گفت كه اما توليدات صنفي در اين زمينه بسيار بيشتر است و خريداران نيز معمولا توليدات صنفي را به صنعتي ترجيح مي دهند. دليل اين امر اين است كه توليدات صنفي معمولا داراي امنيت بيشتري هستند و چون به صورت دستي جوش داده شده اند محكم تر اند. شما به ويژه اگر از فردي مطمئن در اين زمينه خريد خود را انجام دهيد خواهيد ديد كه كيفيت نوع صنفي و نوع صنفعتي حفاظ پنجره فرفورژه قابل مقايسه نيست.

 

حفاظ فرفورژه با طرحها و نقشهاي جذاب

 

فرفورژه اصطلاحي فرانسوي به معناي آهن كوبيده شده استفرفورژهها، آهنهايي هستند كه در كوره گداخته و پس از آن كوبيده ميشوند. سپس به اشكال مختلف تبديل درميآيند. فرفورژهها به دليل كوبيده شدن جلا و جلوه خاصي پيدا ميكنند و با استفاده از آنها ميتوان شكلها و تركيبهاي زيبا و جذابي ايجاد كرد.

حفاظهايي كه با فرفورژه ايجاد ميشوند، تنوع زيادي در طرح و نقش دارند و ميتوانند جلوه جذابي در نماي ساختمان ايجاد كنند. اگر تمايل به طراحي حفاظهايي جالب با طرحهايي چشمنواز داريد، بهتر است از حفاظهاي فرفورژه براي پنجرههاي دوجداره ساختمان خود استفاده كنيد.

انوع حفاظ پنجره فرفورژه

چرا حفاظ پنجره فرفورژه؟
حال سوالي كه پيش مي آيد اين است كه وقتي شما ميتوانيد از انواع حفاظ هاي پنجره آهني استفاده كنيد چرا بايد حفاظ پنجره فرفورژه را انتخاب كنيد. اين محصولات در سال هاي اخير به جاي نرده هاي استيل و سنگ هاي قلياني جايگزين شده اند، همچنين استفاده از آن ها در نرده پنجره به جاي نرده هاي فلزي نيز افزايش يافته است. اما دليل اين امر چيست؟
محصولات فرفورژه نسبت به ساير محصولات قيمت مناسب تري دارند. البته اين قيمت مناسب تر باعث نمي شود كه شما در كيفيت اين نوع از محصولات دچار ترديد شويد بلكه آنچه بايد بدانيد اين است كه قيمت اين نوع نرده ها در مقايسه با قيمت انواع آهني بهتر است. در سال هاي اخير با توجه به رشدي كه در زمينه تكنولوژي هاي مربوط به جوشكاري ايجاد شده است، استفاده از اين نوع حفاظ ها نيز با امنيت بيشتري همراه است.

كيفيت حفاظ پنجره فرفورژه چگونه است؟

شايد اصلي ترين عاملي كه باعث مي شود فرفورژه طرفداران بسياري داشته باشد اين است كه اين نوع محصولات معمولا دارا كيفيت هاي بسيار خوبي هستند. نخستين بخشي كه يك خريدار به آن دقت خواهد كرد نيز همين كيفيت است. در واقع اگر نياز مشتري توسط اين نوع نرده ها برآورده نشود، ممكن است كه ترجيح بر استفاده از نرده پنجره آهني و يا استيل باشد. البته افزايش استفاده از حفاظ پنجره فرفورژه در سال هاي اخير نشان دهنده اين است كه اين محصولات شانس بسياري را براي انتخاب داشته اند و كيفيت آن ها نيز تاييد شده بوده است كه توانسته اند تا اينجا پيشروي كنند و جاي خود را در ميان محصولات مختلف باز كنند.

 

مزاياي حفاظ پنجره فرفورژه

كيفيت حفاظ پنجره فرفورژه شايد در جد نرده هاي آهني نباشد اما ما به شما تضمين مي دهيم كه استفاده از اين نوع محصولات هم ميتواند به اندازه محصولات آهني براي شما كاربردي باشد. آنچه بايد بدان دقت كنيد اين است كه اين نوع نرده ها هم كم از نرده هاي آهني ندارند. البته شايد تنوع محصولات آهني به مراتب بيشتر باشد. همانطور كه در بخش هاي گذشته به آن پرداختيم انواع مختلفي از نرده هاي آهني وجود دارد كه شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت خانه خود استفاده كنيد. در اين بين حفاظ پنجره فرفورژه نيز براي شما همين كار را خواهد كرد و شما ميتوانيد تا حد بسيار زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي كنيد.

طراحي هاي حفاظ پنجره فرفورژه چگونه است؟

نكته اي كه در اين بخش مي خواهيم به شما بگوييم اين است كه عده بسياري معمولا به جاي اينكه از نرده فرفورژه استفاده كنند به دنبال استفاده از نرده هاي آهني هستند. ميتوان گفت كه برخي از اين افراد اينطور بيان مي كنند كه نرده فرفورژه داراي تنوع بيشتري نسبت به نرده هاي معمولي است. آنچه شما بايد بدانيد اين است كه اين نوع نرده ها معمولا داراي انواع مختلفي هستند و نمي توان گفت كه نرده هاي فرفورژه تنها به يك شكل ساخته مي شوند. اين نوع نرده ها نيز داراي اشكال و انواع مختلفي هستند كه شما ميتوانيد بنا به سليقه خود آنها را انتخاب كنيد.
اغلب افرادي كه ميخواهند از نرده براي زيبايي ساختمان خود استفاده كنند اينطور مي گويند كه اين كار باعث مي شود كه نماي ساختمان آن ها مانند گذشته نباشد. شايد در روزهاي گذشته اين نوع حفاظ ها تنها به يك شكل توليد ميشوند اما امروزه تنوع آن ها به حدي زياد است كه شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را به راحتي خريداري كنيد و زيبايي نماي ساختمان خود را نيز حفظ كنيد. هرچند استفاده از اين نوع حفاظ پنجره فرفورژه ميتواند زيبايي نما را بسيار بيشتر از آهن ايجاد كند اما هنوز هم عده اي تصور مي كنند كه اشكال آن ها محدود است.

 منبع : نرده آهني ديوار

 

 

بازار خريد و فروش خودروهاي كاركرده

۸۶ بازديد

كم شدن تيراژ توليد خودرو توسط خودروسازان و دپوشدن خودروهايي كه به خاطر كمبود مواد اوليه و قطعات به صورت ناقص توليد شده اند، عرضه خودرو صفر را در بازار بسيار كم كرده و بازار خريد و فروش خودروهاي كاركرده در اين روزها داغ است در اين مقاله ما سعي مي كنيم به صورت خلاصه مواردي را كه بايد در هنگام خريد خودرو كاركرده به آن دقت كنيد شرح دهيم.

نكات مهم قبل از خريد خودرو كاركرده

?- عمر خودرو

?-سلامت موتور خودرو

?-بررسي گيريبكس خودرو

?-بررسي اتاق خودرو و آپشن ها

?- بررسي وضعيت بدنه و رنگ خودرو

?- بيمه شخص ثالث

 

? دليل اساسي كه موجب خرابي موتور شده و هزينه هاي زيادي را به شما تحميل مي كند:

  • روغن ريزي و نشت روغن
  • ورود آب به داخل موتور خودرو
  • روشن شدن چراغ اخطار روغن خودرو

تعمير گيريبكس خودرو مي توانند همانند تعمير موتور هزينه ي زيادي را براي شما ايجاد نمايد. پس بهتر است قبل از خريد خودرو به موارد زير دقت نماييد تا از هزينه هاي شما كاسته شود:

دنده به سختي جا مي خورد

سروصداي خودرو هنگام توقف

نشت روغن

سروصدا در حالت خلاص بودن دنده

 

قسمت هاي رايجي كه در كارشناسي رنگ خودرو مورد توجه قرار مي گيرد:

سپر و گلگير خودرو

درز درها و پنل ها

رنگ شدگي سقف و بدنه

كاپوت ، ستون و درها

 

كارشناسي تخصصي قبل از خريد خودرو به شما كمك مي كند تا خودرو مورد نظر خود را قبل از خريد به طور كامل بررسي كرده و از سلامت خودرو مطمئن شويد. خريد خودرو بدون كسب اطلاع دقيق از وضعيت بدنه، فني و رنگ مي تواند هزينه زيادي را به شما تحميل كند در حالي كه با كارشناسي خودرو با هزينه بسيار كم مي توانيد از وضعيت كامل و قيمت خودرو مطلع شده و با آسايش خودرو را خريداري نماييد. بازديد خودرو شامل تشخيص رنگ خودرو و كارشناسي بدنه خودرو ، كارشناسي فني و گيربكس ، سيستم برقي و آپشن و تست دياگ و تست رانندگي است. هزينه كارشناسي خودرو بسته به نوع خودرو و نوع كارشناسي خودرو انتخاب شده متغير خواهد بود.

وب سايت ماشين بانك با ارايه خدمات كارشناسي خودرو در محل به شما كمك مي كند تا به راحتي و بدون دغدغه بتوانيد خودرو مورد نظر خود را خريداري نماييد. براي درخواست كارشناس خودرو در محل كافيست به وب سايت ماشين بانك مراجعه كرده و در قسمت ثبت درخواست كارشناسي خودرو، درخواست خود را ثبت كنيد تا در كمترين زمان ممكن كارشناسان ماشين بانك به محل اعزام شده و خودرو مورد نظر را مورد بررسي قرار دهند.

مزاياي كارشناسي خودرو ماشين بانك :

  • بررسي دقيق بيش از ??? نقطه از خودرو شامل فني، موتور، گيريبكس، بدنه، جلوبندي، آپشنها، رنگ، اصالت خودرو و...
  • بررسي صحت كاركرد خودرو
  • بررسي اسناد و مدارك و وضعيت بيمه و گارانتي خودرو
  • مشاوره درقيمت‌گذاري خودرو
  • تنظيم قولنامه در محل در صورت توافق طرفين
  • ارائه‌ ي گزارش رسمي و مكتوب از كارشناسي خودرو