پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مشاوره خانواده و ضرورت آن در جامعه امروزي

۳۳ بازديد

 

 

مشاوره خانواده و ضرورت آن در جامعه امروزي

 

دلايل زيادي براي اهميت مشاوره خانواده وجود دارد كه با شلوغ تر شدن جهان هستي نياز به مشاور خانواده نيز افزايش مي يابد و در اين دوران افراد با چالش هاي زيادي در زندگي روبرو هستند كه مي توانند بسيار گوشه گير شوند و به مشاوره نياز داشته باشند يا فقط به حمايت نياز داشته باشند و نياز به مشاوره اعتياد ، افسردگي ، سلامت رواني و رفتاري و دلايل بيشماري كه  نياز به مشاوره وجود دارد .

 

مشاوره تلفني روانشناسي خانواده با مشاوران عالي رتبه

 

مشاوران تلفني آموزش ديده اند تا به ديگران در حل مشكلات به صورت آنلاين كمك كنند ، آنها به مردم كمك مي كنند تا علت اصلي مسائل رفتاري خود را شناسايي كرده و بر بهبود آن تمركز كنند ، آنها مي توانند افراد را در شرايط مختلف راهنمايي و هدايت كنند و به آنها كمك كنند تا بر آنچه واقعاً مهم است تمركز كنند.

 

مشاوران همچنين به افراد كمك مي كنند تا بتوانند شناسايي كنند كه به كدام شغل علاقه دارند و چگونه مي توانند تحصيلات و جستجوي كار خود را برنامه ريزي كنند.

آنها فرد را از طريق تحصيلات و مطالعات مورد نياز و مراحل آزمايش و همچنين مراحل مصاحبه و دستيابي به كار راهنمايي مي كنند.

 

البته مسائل ديگري نيز وجود دارد كه مشاوران در زمينه راهنمايي ، اشتغال و نحوه برخورد با مسائلي مانند افسردگي يا احساس اضطراب به افراد كمك ميكنند ، هر فردي در طول زندگي اش بارها و بارها به كمي كمك نياز دارد ، براي احتياج به مشاور نبايد هرگز خود را فردي ضعيف به شمار بياورد زيرا اين گامي شجاعانه براي حل مشكلات است.

 

حرفه مشاوره در طول اين سالها رشد چشمگيري داشته است ، مشاوره  به عنوان يك حرفه براي به دست آوردن مدارك مناسب براي مدرك مشاوره ، سالها فداكاري و تلاش در مدرسه و دانشگاه لازم است .

 

مشاوران در محيط هاي باليني ، در محيط هاي خصوصي و در مشاغل خصوصي كار خواهند كرد. آنها ممكن است به صورت گروهي يا انفرادي كار كنند. بيماران از همه اقشار جامعه خواهند بود ، ممكن است  مشكلات همه ي بيماران با انجام مشاوره برطرف نشود ، برخي از افراد با وجود مشاوره هنوز با مشكل روبرو خواهند شد ؛ اين بدان معنا نيست كه مشاوره مفيد نيست ، فقط ممكن است فرد در مرحله اي از زندگي كه بتواند كمك مورد نياز خود را دريافت كند يا آنچه را كه براي كمك به خود لازم است انجام دهد.

 

مشاوره و حل تعارضات در زندگي امروزي

 

مشاوره به كساني كه در جهان در حال مبارزه در زندگي شان هستند كمك مي كند‌ ،مانند طلاق و مسايل شخصي ، اين زمان مي تواند براي همه افراد بسيار استرس زا باشد.

يك مشاور مي تواند به فرد كمك كند تا روي پاي خود بايستد و احساس قدرت و قوت بيشتر از هميشه كند و گذشته را رها كرده و بدون احساس گناه از نو شروع كند.

 

مشاور به يك معتاد كمك مي كند تا داروي انتخابي و نوشيدني خود را كنار بگذارد تا بتواند زندگي عادي داشته باشد ، آنها به فرد معتاد كمك ميكنند تا به زندگي به دور از مواد مخدر و سالم برگردند .

معتادان افراد بدي نيستند و بسياري از انها فقط نياز به تشويق و حمايت اطرافيان خود دارند .

 

مشاوران بر درمان فردي و همچنين گروه درماني تمركز خواهند كرد تا به ديگران در شرايط مشابه كمك كنند ، حوزه مشاوره فرصت هاي بسيار خوبي را براي كمك به ديگران براي داشتن يك زندگي سالم ، شاد و عادي ارائه مي دهد .

 

اهميت مشاوره روانشناسي در گپچه:

 

مشاوران گپچه از روشهاي گوناگوني براي كمك به فرد در هر شرايطي استفاده مي كنند ، آنها با طرح سوالات و وادار كردن فرد به درون نگري و درك خود به افراد كمك خواهند كرد .

يك مشاور به فرد كمك مي كند تا تشخيص دهد كه اين سوالات چيست و چگونه بايد پاسخ دهد و به آنها پاسخ داده شود. هميشه آسان نيست. اغلب ما بايد انتخاب هايي را انجام دهيم كه جهان ما را آنطور كه مي شناسيم تغيير دهد. يك مشاور خانواده مي تواند به فرد در اين زمينه كمك كند تا بتواند در زندگي پيش برود. ايجاد تغييراتي كه جهان شما را تغيير مي دهد ترسناك است ، به راحتي مي توانيد در يك گودال گير كنيد و روي نكات منفي زندگي تمركز كنيد ؛ اغلب ترس از ناشناخته هاست كه ما را گروگان مي گيرد. مشاوران مي توانند افراد را از طريق اين راهكارها راهنمايي كرده و به آنها كمك كنند ، بدون تاسف در زندگي خود پيش روند ، گاهي اوقات اين ترس است كه ما را در اين سالها گروگان گرفته است و يك مشاوره خانواده و مشاوره تلفني روانشناسي خوب مي تواند به ما در كاهش ترس كمك كند.

 

ترس از مشاوره نوجواني چرا؟

 

مشاوره نوجواني انتخاب بدي نيست و باعث شرمساري شما نيست ، مشاوره به شما كمك مي كند تا در زندگي خود پيشرفت كنيد و مسائل پيش روي خودتان را به راحتي به كمك مشاوران عالي رتبه در مركز مشاوره آنلاين گپچه براي هر چيزي و هر هر زمينه اي  در زندگي كه وجود دارند كمك بگيريد.

 انتخاب مشاوره گامي بزرگ در كمك به فرد براي لذت بردن از زندگي بسيار مفيد است .

 

جهت اطلاعات بيشتر بخوانيد : اهميت مشاوره در خانواده هاي ايراني

 

 

 

مشخصه هاي كليدي خريد ويلا در بخش آسيايي استانبول

۳۱ بازديد

مشخصه هاي كليدي خريد ويلا در بخش آسيايي استانبول

  • تهويه هوا
  • دزدگير
  • بالكن
  • زيرزمين
  • پنجره دوجداره
  • اشپزخانه مناسب
  • ميز كار مرمر
  • انباري
  • تراس
  • اسانسور

توصيف ويلا در بخش آسيايي استانبول

ترك گشت مفتخر است كه اين ويلاي ليست شده در كلاس بالا، يك ويلاي سنتي مستقل در بخش آسيايي استانبول، قرار گرفته شده در منطقه معتبر اسكودار، در سمت اسيايي شهر، بسيار نزديك به سواحل بسفورس را ارائه دهد.

m9_rh9c.jpg

در حاشيه بسفورس، در سمت اسيايي استانبول، اوسكودار استانبول يكي از قديميترين و سرسبزترين مناطق اسيايي شهر، با تعداد زيادي از مسجدهاي تاريخي، مقبره ها، حمامهاي سنتي تركي، بازارها و خطوط ساحلي عمارت اتامان يالي، همراه با رديفي از پاركها و كافه هايي كه از بالا به بسفورس مشرف ميشود، ميباشد.

 اجاره خانه در بخش آسيايي استانبول اسكودار قسمتي از مركز شهر اسيايي است و منطقه اي عالي براي سرمايه گذاري املاك با هدف سطح بالا است، كه بسيار به كاديكوي كه براي بسياري از مردم بعنوان نمونه آسيايي ميدان تكسيم شناخته شده است، نزديك است كه باستاني و پرانرژي با مناظر اجتماعي عالي و امكانات خريد است ، در حالي كه اسكودار به خاطر عدم وجود اشكار توريست هايي كه به مناطق ثروتمند همانند بكشيتاش و ببك جذب ميشوند، آرامتر است.

 

دسترسي به اسكودار

خريد ويلا در استانبول رفتن به اسكودار از سمت اروپايي استانبول آسان است، فقط يك سفر ده دقيقه اي با هلكوپتر، يا با ماشين از طريق تونل اروپايي-اسيايي، يا از پل شهداي 15 ژوليه كه هر دوي آنها با يك رانندگي كوتاه مدت در دسترس خواهند بود، در حالي كه جاذبه هاي اروپايي معروف با فرودگاه سبيها گوكچن كه فقط به اندازه يك رانندگي كوتاه فاصله دارد، فقط طي 25 دقيقه قابل دسترس است.

مكان املاك

قيمت خريد ملك در استانبول در سال 2021 اين منظره شگفت انگير بوسفورس، ويلاي 4 اتاقه در اسكودار در همسايگي كاملا سرسبز گوزگونكوك قرار دارد و با يك شيب كم 500 متر پايينتر از سواحل تنگه بوسفورس قرار گرفته است كه از تركيبي از منظره دريا و طبيعت و منظره پل شهداي 15 ژوئيه سود ميبرد كه از روي تنگه به سمت استانبول اروپايي ميگذرد.

امكانات اطراف اين ويلا در بخش آسيايي استانبول

خريد آپارتمان  در استانبول تركيه يكي از قديميترين و مطلوبترين همسايه هاي استانبول آسيايي كه شما با يك پياده روي كوتاه به اندازه اي كافي از امكانات رفاهي  ، فروشگاهها، سوپرماركتها، مدارس براي تمام سنين، مراكز درماني، داروخانه، مسجد، پارك، و تعداد گسترده اي از كافه ها، مي خانه ها، كافي شاپها، رستورانها، و غيره ... دست خواهيد يافت، با يك رانندگي كوتاه مدت ميتوان به فروشگاههاي مركزي، دانشگاهها، بيمارستانهاي هم خصوصي و هم دولتي رسيد.

 

دسترسي هاي خريد اين ويلا در بخش آسيايي استانبول

همچنين ويلا از طريق(وسايل نقليه اي چون) اتوبوس، ايستگاههاي مترو و ترمينال كشتي با فاصله اي به اندازه پياده روي اتصالي عالي با استانبول اروپايي و آسيايي دارد، در حالي كه بزرگراه E5كه به پل شهداي 15 ژوئيه متصل ميشود فقط با 7 دقيقه، در كمتر از 20 دقيقه براي ورود به تونل آسيايي-اروپايي ميتواند قابل دسترس باشد، در نتيجه فقط در عرض 20 دقيقه ميتوان به كاديكوي رسيد، كمتر از 25 دقيقه به خط ساحلي مرمره و كالاميس مارينا، و در عرض 45 دقيقه به هر دوي فرودگاه سبيها كوگچن و فرودگاه اروپايي جديد ميتوان رسيد.

جزئيات خريد ويلا در بخش آسيايي استانبول

خريد خانه در استانبول تركيه در بخش آسيايي استانبول يك ويلاي سنتي مستقل شخصي كه در داخل ديواركشي شخصي خود و در نقشه ساختماني با دروازه اي به متراژ 460 متري دوبلكس قرار گرفته كه يك پاركنيگ شخصي را كه از خيابان قابل دسترس است مورد ميزباني قرار ميدهد، در حالي كه ورودي دروازه دار به يك پله كان مرمري  به بيرون راه ميابد، كه شما را به سمت بالا به طرف زمينهاي شخصي كه باغهاي تقسيم سطحي شده، شگفت انگيز، خوب نگهداري شده، و كم شيب ميبرد و تراس هاي پهناور براي زندگي بيرون از خانه و لذت بردن از مناظر شگفت انگيز را عرضه ميكند.

خريد اين ويلا در بخش آسيايي استانبول فرصت داشتن يك ويلاي 4 طبقه كه به طور متفكرانه اي برحسب قواعد ليست شده ساختماني مرمت شده، در حالي كه با نماي سفيد چوبي، كركره هاي پنجره سفيد، و پنجره هاي تازه نصب شده، قاب پنجره چوبي دوجداره همه ويژگيهاي سنتي خود را نگاه داشته است.

از طريق همكف  ميتوان به ويلا وارد شد، از سمت پشت، يك در چوبي به يك اشپزخانه كاملا مدرن و بسته شده(شامل ديوار)راه ميابد كه با نورپردازي مرمري داراي نقش رگه دار از كف تصنيف شده است و با يك طيف مناسبي از نورپردازي نقش دار سفيد بيرون(از اشپزخانه) رو مزين ميكند، قسمت پشتي  با سطح گرانيت مشكي، و تركيبي از گرانيت مشكي و جلوه هايي از اجر سفيد كاشي فرش شده، و به اتاق مشروب (مخصوص جزيره –صبحانه) مركزي متصل شده، از طريق پنجره هايي با نماي باغ، اشپزخانه با نور طبيعي پرميشود.

دري در آشپزخانه به سمت راهرو به درهاي بيشتر راه پيدا ميكند، كه يكي به يك اتاق ناهار خوري مجزا و يكي به يك سالن استراحت بزرگ گشوده ميشود، سالن اتاق ناهارخوري، پنجره هاي (رو به) منظره باغ و پنجره هاي سالن استراحت از (منظره)پل، دريا و نماي طبيعت سود ميبرند كه هر دو با كف پوش چوبي مستحكم مصنف شده اند، و درب سوم به طرف سرويس بهداشتي ميهمان كاملا اجر كاشي شده و قابل استفاده گشوده ميشود.

يك پله كان مارپيچي چوبي در سالن استراحت به طبقات پايينتر و بالاتر دسترسي پيدا ميكند، طبقه زيرزمين پائينتر پاركينگ را مورد ميزبان قرار ميدهد، درحالي كه همچنين يك اتاق ذخيره بزرگ و يك اتاق مفيد را عرضه ميكند.

چهار اتاق در طبقه اول و دوم قرار گرفته اند كه همه با كف پوش چوبي مستحكم مصنف پوشانده شده اند، دو اتاق بزرگ مستر وجوددارد كه به خاطر مدرنيته شخصي، اتاقهاي حمام همراه در داخل كمد ساخته شده اند و هردو كه از  بالكن به منظره دريا مشرف هستند، از منظره دريا بهره ميبرند.

دو اتاق خواب ديگر يك اتاق دابل سايز بزرگ و يك اتاق تكي كوچكتر را شامل ميشوند كه هر دو منظره دريا از پنجره را عرضه ميكنند.

يك ويلا آسيايي -استانبول شگفت اور كه قسمتي از تاريخ باستاني شهر است به بازار املاك استانبول به صورت مبله نشده، و با خلوص نيت پيشنهاد شده است، قيمت شامل وسايل سفيد ساخته شده در خانه، واحدهاي تهويه هوا، و يك سيستم گرمايشي زير زميني، يك اسانسور داخلي به سمت تمام طبقات، يك ژنراتور، و يك دزدگير ميباشد.

 

به طور كلي، يك ويلاي استانبولي تاريخي حيرت انگيز نزديك به بسفورس، در يك منطقه باكلاس ، كه براي زندگي سالانه و يا بعنوان سرمايه گذاري هدفمند در استانبول عالي است، قرار گرفته است، فاصله تا امكانات رفاهي و حمل و نقل عمومي به كوتاهي يك پياده روي است كه دسترسي اساني را به همه نقاط شهر، فضاي كافي براي زندگي بيرون از خانه ، درياي شگفت انگيز و منظره طبيعي پيشنهاد ميكند.

براي خريد ويلا در بخش آسيايي استانبول  و بازديد و پرسيدن جزئيات بيشتر با ترك گشت تماس بگيريد. مشاوران متخصص ما در امور ملكي استانبول، در زمان خريد ملكي معتبردر استانبول، به تمام سوالات شما پاسخ خواهند داد، بينشي درست درباره مبالغ بالاي اجاره پيشنهاد داده و به شما در فرايند خريد املاك تركيه كمك ميكنند.

 

 

همه چيز درباره كرونا و آسانسور

۳۳ بازديد

به نظر شما كرونا از طريق آسانسور مي تواند انتقال پيدا كند؟ با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   همراه باشيد تا اين نكته را بررسي كنيم.

يك پزشك عمومي گفت: بسته به نوع آسانسور، ريسك ابتلا به كرونا از طريق استفاده از آسانسور متفاوت است. طبق تحقيقات، اگر درهاي آسانسور به صورت مداوم باز و بسته شود، ويروس كرونا دو تا چهار دقيقه در فضاي داخل آن باقي مي ماند اما اگر به صورت مداوم بسته باشد، ?? تا ?? دقيقه زمان براي خروج اين ويروس از محيط داخل آسانسور نياز است.

طبق تحقيقات و گزارش آسانسور مانا اگر فرد مبتلا به ويروس كرونا از آسانسوري استفاده كند كه در هاي آن به صورت مداوم بسته باشد، ?? دقيقه زمان براي خروج ويروس كرونا از محيط داخل آسانسور نياز است.

يك پرشك در ادامه به تناقض ايجاد شده از سمت سازمان بهداشت جهاني (WHO) و مركز كنترل و پيشگيري از بيماري ها (CDC) در آمريكا اشاره كرد و گفت: به گفته سازمان بهداشت جهاني، انتقال ويروس از طريق مواد غذايي بسيار كم است اما پس از آن مركز كنترل و پيشگيري از بيماري ها (CDC)، امكان انتقال كرونا از طريق رستوران ها و موادغذايي را بسيار زياد دانست و انتشار اين دو مطلب متناقض از سمت دو مرجع بزرگ علمي، بلاتكليفي براي مردم ايجاد كرد.

او با بيان اينكه تاكنون هيچ شواهدي مبني بر انتقال ويروس كرونا از طريق غذا، ميوه يا سبزيجات گزارش نشده است، افزود: به منظور ضدعفوني ميوه ها و سبزيجات بايد مطابق قبل عمل كرد و قبل از ضدعفوني حتما دستان خود را بشوييم و شست وشو را با آب پاكيزه انجام دهيم.

وي اضافه كرد: طبق گفته سازمان بهداشت جهاني، ويروس كرونا براي زنده ماندن به يك محيط زنده (سلول) نيازمند است و براي مدت طولاني روي سطح نمي تواند زنده بماند، پس نيازي به ضدعفوني موادغذايي بسته بندي شده نيست و فقط كافي است پس از باز كردن بسته بندي، دستان خود را با آب و صابون بشوييم.

وي با بيان اينكه حضور و صرف غذا در رستوران ها به علت پايين آوردن ماسك و عدم رعايت فاصله اجتماعي خطر ابتلا به كرونا را افزايش مي دهد، تصريح كرد: طبق مطالعات مركز كنترل و پيشگيري بيماري ها(CDC)، افراد مبتلا به كرونا دو برابر بيشتر از ديگر افراد، در رستوران ها و كافي شاپ ها حضور داشتند.

اين پزشك عمومي يادآور شد: اگر غذا را از رستوراني كه كليه پروتكل هاي بهداشتي را رعايت مي كند، تهيه كنيم مي توان با خيال آسوده در منزل آن غذا را صرف كرد اما حضور ما در رستوران ها ريسك ابتلا به اين بيماري را چند برابر مي كند.

وقتي درهاي آسانسور بسته باشد، ريز قطره هاي حاوي ويروس، مي تواند نيم ساعت در فضاي داخلي بچرخد اما با گشوده شدن درهاي آسانسور، ظرف چهار دقيقه، اين ريز قطرات ويروسي، محو مي شوند.

عمر ويروس كرونا در آسانسور

بنابر تحقيقات آسانسور مانا   https://asansormana.com/  در وب سايت هاي پزشكي وقتي آسانسور به طور طبيعي مشغول كار و باز و بسته شدن عادي باشد، قطرات حاوي ويروس در صورت سرفه يا بلند صحبت كردن، مي تواند ?? دقيقه در فضا معلق بماند و دوام بياورد.

اين متخصصين اين نتيجه گرفتند كه ماسك مي تواند به شكلي مؤثر و نجات بخش در آسانسور، مانع از ورود ريز قطرات ويروسي به مجاري تنفسي شود و نقص سيستم تهويه هوا را تا حد قابل توجهي جبران كند.

اين بررسي همينطور نشان داد كه خلط مخلوط با آب دهان فرد مبتلا به ويروس، بسته به شدت عفونت، مي تواند حامل ?? هزار تا يك ميليارد عدد ويروس در هر ميلي ليتر باشد.

نتايج مطالعه تصريح مي كند كه حتي بلند صحبت كردن هم مي تواند در دقيقه، صدها هزار ريزقطره را در هوا منتشر كند؛ در حالي كه يك سرفه، مي تواند ميليون ها قطره را پخش كند.

فردي كه بلافاصله بعد از صحبت فرد مبتلا با صداي بلند يا سرفه او هواي داخل آسانسور را تنفس كند، در هر دقيقه هزاران ويروس كوويد-?? را وارد دستگاه تنفسي خود مي كند.

متخصصان توصيه مي كنند؛ در صورت امكان، درهاي آسانسور مدت زمان بيشتري به نسبت زمان هاي معمول، باز گذاشته و حتي از صحبت و سرفه در آسانسور ممانعت شود و ماسك هم به صورت اصولي و كامل، اجزاي لازم چهره را بپوشاند؛ همينطور سيستم تهويه مكانيكي آسانسور هميشه فعال باشد.

 

چرا بايد سايبان هاي جمع شونده منصف https://sayehban.co/ براي خانه خود خريداري كنيد

۲۷ بازديد

چرا بايد سايبان هاي جمع شونده  منصف  https://sayehban.co/   براي خانه خود خريداري كنيد

 

دلايل زيادي وجود دارد كه بايد خريد سايبان جمع شونده براي خانه خود را در نظر بگيريد. بر خلاف سايبان هاي ثابت ، سايبان هاي جمع شونده به شما اين امكان را مي دهند كه هم از سايه و هم از نور آفتاب لذت ببريد ، زيرا با فشار ساده يك دكمه يا چرخاندن دسته ، مي توانيد آنها را گسترش داده و جمع كنيد. بعلاوه ، سايبان هاي جمع شونده را مي توان به آساني جمع كرد و براي محافظت در برابر طوفان و آب و هواي زمستاني محصور كرد ، كه اين ويژگي مي تواند طول عمر آنها را در مقايسه با سايبان هاي ثابت كه در تمام طول سال بيرون مي مانند ، افزايش دهد.

 

علاوه بر قابليت باز شدن و جمع شدن ، دلايل ديگري نيز وجود دارد كه سايبان هاي جمع شونده را براي خانه خود در نظر بگيريد. به عنوان مثال ، آنها مي توانند به بهبود بهره وري انرژي كمك كنند. در طول روز به خانه خود و تمام نور خورشيد كه از پنجره هاي شما تصفيه مي كند فكر كنيد. حتي با استفاده از پرده يا پرده ، نور خورشيد همچنان به بيرون پنجره شما وارد شده و باعث مي شود گرما به خانه شما منتقل شود. با نصب سايبان هاي جمع شونده ، مي توانيد ميزان نور خورشيد را كه به پنجره هاي شما مي رسد ، كاهش دهيد ، ميزان انتقال حرارت ايجاد شده را به حداقل برسانيد ، بار زيادي از سيستم تهويه مطبوع خود برداريد و به طور بالقوه مقداري از هزينه هاي قبوض آب و برق را ذخيره كنيد.

 

اگر علاقه مند به خريد سايبان جمع شونده براي خانه خود هستيد ، به https://sayehban.co/  مراجعه كنيد. ما بزرگترين توليد كننده سايبان هاي متحرك سفارشي در ايالات متحده هستيم و مفتخريم كه بزرگترين پارچه انتخابي در صنعت را ارائه مي دهيم كه شامل بيش از 180 رنگ و طرح است. علاوه بر اين ، سايبان هاي ما از مواد با دوام مانند پارچه مصنوعي و قابهاي فولادي محكم تشكيل شده است ، بنابراين مي توانيد مطمئن باشيد كه دوام دارند. براي كسب اطلاعات بيشتر با سايبان برقي منصف   تماس بگيريد و يكي از كارشناسان آگاه ما در اين زمينه خوشحال خواهد شد كه به شما كمك كند.

منبع : 

http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/3053623:BlogPost:7978232

https://faizan12.mystrikingly.com/blog/td-border-1px-solid-ccc-br-mso-data-placement-same-cell

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:23280829

 

 

 

https://www.mixcloud.com/sayehban554/

https://www.mightycause.com/user/9h0xhg/

https://disqus.com/by/mcadefensenow55/

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=2339648

http://bioimagingcore.be/q2a/user/sayehban554

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=sayehban554

https://letterboxd.com/sayehban554/

 

 

 

آشنايي با حفاظ نرده بالكن فرفورژه

۳۵ بازديد

آشنايي با حفاظ نرده بالكن فرفورژه

شما هم ميدانيد كه يكي از راه هايي كه ميتواند توسط آن از ساختمان خود محافظت كنيد، به ويژه اگر ساختمان شما داراي تراس و يا بالكن است استفاده از نرده هاست. با اينكه تصور مي شود كه استفاده از نرده به اندازه استفاده از انواع دوربين هاي مداربسته موثر نيست اما باز هم شما نميتوانيد نقش آن ها را در حفظ امنيت ناديده بگيريد. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه استفاده از انواع حفاظ نرده بالكن فرفورژه به شما كمك خواهد كرد كه امنيت را براي خانه و ساختمان خود ايجاد كنيد.

انواع حفاظ نرده بالكن فرفورژه

شما ميتوانيد از انواع حفاظ نرده بالكن فرفورژه براي اين كار استفاده كنيد. دقت داشته باشيد كه حفاظ نرده بالكن فرفورژه هم مانند نرده هاي بخش هاي ديگر متفاوت هستند و مي توانند مانند نرده ديوار شامل انواع بسيار زيادي باشند. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه استفاده از حفاظ نرده بالكن فرفورژه به شما چه كمكي خواهد كرد. اين نرده ها در واقع در عين اينكه امنيت را براي شما ايجاد خواهند كرد اما بايد بدانيد كه نكته مهم اين است كه اين نوع نرده ها در واقع براي تراس و بالكن مورد استفاده هستند و اين تراس و بالكن هم در معرض ديد همگان قرار دارد. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه در عين زيبايي بتوانيد امنيت را نيز براي خانه خود ايجاد كنيد.

حفاظ نرده بالكن فرفورژه به شكل نيزه

يكي از انواع حفاظ هايي كه ميتوانيد به عنوان حفاظ نرده بالكن فرفورژه از آن استفاده كنيد انواعي است كه مانند يك نيزه زار خواهند بود و شما ميتوانيد ارتفاع آن ها را عوض كنيد. دقت داشته باشيد كه اين نوع نرده ها در عين حال اينكه به شما يك نماي زيبا خواهند داد به شما اين امكان را مي دهند كه كار خود را در اين زمينه انجام دهيد و به راحتي هرآنچه كه بايد را داشته باشيد. دقت كنيد كه نه تنها براي خانه، بلكه ميتوانيد براي ساختمان هاي تجاري نيز از آنها استفاده كنيد. دقت داشته باشيد كه شايد مهمترين بخش در انتخاب يك خانه و ساختمان تجاري همين امنيت باشد پس حفاظ نرده بالكن فرفورژه از اهميت بسياري برخوردار است.

آشنايي با انواع درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي)

درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) امروزه از انواع مختلفي در ها استفاده مي شود كه شايد مهم ترين استفاده از آن ها در درب هاي ويلاها باشد.

آيا شما هم با انواع درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) آشنايي داريد و مي دانيد كه از چه جنس هايي ساخته مي شوند؟

درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) هم ميتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب هاي چدني و يا فرفورژه.در اين بخش با ما همراه شويد تا شما را با انواع درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) آشنا كنيم.
درب هاي حياطي فرفورژه از چارچوب هايي ساخته شده اند.كه شكل ظاهري آن ها را برخلاف انواع درب هاي مدرن پيچيده تر مي كند.البته اين نوع درب ها معمولا براي ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب هاي پاركينگ هستند.

انواع درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي)

همانطور كه ميدانيد، صنعت حفاظ آهني و نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته  است.

و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است.اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد.در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد.اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود.در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهن را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند.اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.البته انواع درب حياط يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد.كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند.بايد بدانيد كه انواع مختلف درب پاركينگ ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود .كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد . شما ميتوانيد هم از درب هاي چوبي و هم از درب هاي فلزي به عنوان درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) استفاده كنيد

براي استعلام قيمت و مشاوره ,  با كارشناسان فرفورژه آنلاين تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

چرا تلويزيون روشن نميشه؟

۳۷ بازديد

چرا تلويزيون روشن نميشه؟

روشن نشدن تلويزيون يك اشكال رايج است كه امكان دارد در همه مدل ها و برند هاي تلويزيون پيش بيايد. اين اشكال علل زيادي مي تواند داشته باشد. مشكل و فرسوده شدن بعضي از قطعات تلويزيون و يا يك مشكل جزئي مثل تنظيمات تلويزيون مي تواند باشد. در اين مقاله دليل روشن نشدن تلويزيون را مرحله به مرحله بررسي مي كنيم. همان طور كه توضيح داده شد اگر در همه مراحلي كه توضيح داده مي شود اشكال برطرف نشد، براي سرويس و تعمير تلويزيون با نمايندگي تخصصي سرويس تي وي  https://servictv.ir/  تماس بگيريد.

بررسي دلايل روشن نشدن تلويزيون

امكان دارد كه دليل روشن نشدن تلويزيون شما از قطعات سخت افزاري باشد. در اين حالت اشكال روشن نشدن مي تواند در هر تلويزيون از يك قطعه خاص باشد. به طور مثال اين اشكال در تلويزيون هاي ال سي دي سامسونگ بيشتر مربوط به برد پاور تلويزيون است. برد پاور به دليل گذشت زمان فرسوده مي شود. با تعويض قطعات فرسوده مثل خازن اشكال برطرف مي شود.

تلويزيون روشن نمي شود و چراغ استندباي خاموش است

دكمه پاور كنترل را فشار دهيد، در اين حالت چراغ پاور بايد چشمك بزند و روشن بماند. اگر بعد از زدن دكمه پاور چراغ استندباي تلويزيون روشن شد، اين به اين معني است كه تلويزيون شما دچار مشكل شده است. معمولا اگر تلويزيون روشن مي شود ولي تلويزيون تصوير ندارد بك لايت تلويزيون خراب شده است. بك لايت نور زمينه است كه باعث روشن شدن صفحه نمايش مي شود.

ويروسي شدن مين برد تلويزيون

بايد براي اينكه از ويروسي شدن تلويزيون خود پيشگيري كنيد، حتما قبل از استفاده فلش مموري و هارد ديسك آن را ويروس كشي كنيد. اگر تلويزيون شما ويروسي شود، برنامه شروع به كار تلويزيون دچار اشكال مي شود، به همين دليل وقتي كه دكمه روشن شدن تلويزيون را مي زنيد، چراغ پاور تلويزيون چشمك مي زند ولي تلويزيون روشن نمي شود.

اگر تلويزيون شما ويروسي شود، براي تعمير تلويزيون بايد آي سي برنامه تلويزيون تعويض شود، البته در بعضي موارد با آپديت كردن تلويزيون اشكال برطرف مي شود. با توجه به اشكالي كه ويروس براي تلويزيون به وجود مي آورد، نوع تعمير تلويزيون متفاوت است

تلويزيون روشن نمي شود اما چراغ استندباي روشن است

روشن بودن چراغ استندباي يك گزينه پيش فرض براي نشان دادن خاموش بودن تلويزيون است، اين حالت در تلويزيون طبيعي است. اما اگر با زدن دكمه پاور تلويزيون تغيير حالتي اتفاق نمي افتد، و هرچه تلاش مي كنيد تلويزيون روشن نمي شود، احتمال مشكل ريموت كنترل تلويزيون وجود دارد.

دير روشن شدن تلويزيون

بعضي مواقع تلويزيون شما دير روشن مي شود يا بايد چند بار دوشاخه تلويزيون را از پريز بكشيد و دوباره بزنيد تا تلويزيون روشن شود. اين مشكل معمولا مربوط به برد پاور تلويزيون است. فرسودگي قطعات برد پاور معمولا بعد از 5 يا 6 سال به وجود مي آيد. در اين حال اگر زود تعمير شود برد پاور به درستي به كار خود ادامه مي دهد و چندين سال بدون اشكال كار مي كند.

چندين توصيه در مورد نگهداري و تعمير تلويزيون

كارشناسان سرويس تي وي از شما مي خواهند بعضي نكات را رعايت كنيد تا تلويزيون شما طولاني مدت عمر كند و آسيب نبيند. همانطور كه مي دانيد تعمير تلويزيون به علت پيشرفته بودن و حساس بودن تلويزيون هاي جديد بسيار سخت و زمانگير است به خصوص بعضي از تلويزيون هاي امروزه كه لمسي و حساس تر مي باشند.

سيم برق را از پريز برق جدا كنيد.

مواد شوينده را اسپري نكنيد مواد شيميايي مثل حشره كش، بنزن، نازك تر و ... را اسپري نكنيد.

اين موارد امكان دارد به صفحه تلويزيون يا مدار الكتريكي آسيب برساند و مي تواند انتهاي آن را روي تلويزيون ببندد.

تلويزيون خود را تميز كنيد، صفحه يا بخش بيروني آن را به آرامي با يك پارچه خشك و نرم مثل پاك كن عينك پاك كنيد.

از مواد شوينده مثل مواد پاك كننده سطوح استفاده نكنيد

يك پارچه را در مواد شوينده خنثي رقيق شده با آب خيس كنيد، آن را محكم بپيچيد، خاك را روي كنترل از راه دور پاك كرده و بعد ريموت را به راحتي با يك پارچه خشك پاك كنيد.

براي حفاظت از تلويزيون حتما از محافظ هاي ويژه كمك بگيريد.

كنترل را در دسترس كودكان قرار ندهيد.

اگر تخصص كافي در اين امر نداريد از تعمير تلويزيون دست بكشيد و از كارشناسان تعمير كمك بخواهيد.

از زدن ضربه به صفحه بپرهيزيد.

حين حمل تلويزيون كاملا مراقب باشيد.

تلويزيون را در يك محيط بلامانع و صاف قرار دهيد.

در صورت نشت مايعات باتري، قبل از وارد كردن باتري هاي جديد، مايع موجود در بخش باتري ريموت را پاك كنيد.

هزينه تعمير روشن نشدن تلويزيون

يكي از موارد مهم در تعمير روشن نشدن تلويزيون هزينه تعمير است. البته لازم به ذكر است كه بگوييم هزينه روشن نشدن تلويزيون كاملا متغيير بوده و بر اساس همين موضوع معمولا بعد از آنكه تعميركار نمايندگي تلويزيون به محل مورد نظر شما مي آيد و بررسي هاي لازم را انجام مي دهد قيمت نهايي را اعلام مي نمايد.

علاوه بر اين موضوع نوع قطعه اي كه براي آن اشكال ايجاد آمده و سبب اين موضوع شده كه شما نياز به تعمير داشته باشيد كاملا روي هزينه تعمير تاثير گذار خواهد بود.

در رابطه با اين موضوع بايد بگوييم كه اگر تصور ميكنيد كه مي توانيد خودتان تعمير تلويزيون را انجام بدهيد تا جاي ممكن اين ريسك را نكنيد. در واقع گاهي صرفه جويي در هزينه سبب هزينه هاي بيشتري براي شما خواهد شد به همين علت شما بايد به براي تعمير با تعميرگاه معتبر تلويزيون تماس حاصل كنيد. هزينه تعمير و تعويض قطعات بر اساس نرخ مصوب اتحاديه است. معمولا تخفيفاتي هم براي شما مراجعين گرامي در نظر گرفته مي شود.

البته هزينه هاي كه در اتحاديه مطرح شده است مربوط به اجرت تعويض قطعات و انجام تعمير است. در حال حاضر چون نرخ قطعات نوسان زيادي دارد و بر اساس نوع مدل تلويزيون خيلي متفاوت است در زمان تماس تلفني با سروبس تي وي هزينه تقريبي قطعات و تعمير تلويزيون سوني يا الجي و سامسونگ را بپرسيد.