شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

اشتباهات عمومی در انتخاب دوربین مداربسته

۲۲ بازديد

انواع هارددیسک دوربین مدار بسته

در این مقاله به  بررسی و مرور گزینه‌های مختلف برای انتخاب هارددیسک در سیستم‌های نظارت تصویری  اشاره خواهیم کرد؛ چراکه این مسئله بسیار مهم بوده و سبب ایجاد مزایای مختلف خواهد شد. به احتمال زیاد با هارددیسک آشنایی دارید و از وظیفه آن مطلع می­باشید، اما با اصول کارکرد آن و جزئیات عملکرد آن کمتر آشنایی دارید. پس در ابتدا به معرفی هارددیسک خواهیم پرداخت و در گام بعدی چگونگی کارکرد آن را تشریح می‌نماییم. این کار سبب می‌شود که با  اصول کارکرد آن بیشتر آشنا شد و در طراحی بهینه‌تر  عمل نمود.

 

هارددیسک چیست؟

هارددیسک یا هارد درایو یک وسیله ذخیره‌سازی است که برای نگهداری و ذخیره‌سازی داده‌ها در کامپیوتر و یا سیستم‌های مشابه به کار می‌رود. برخلاف سایر تجهیزات ذخیره‌سازی که در ادامه به آن اشاره می‌نماییم،  عملکرد هارددیسک بر مبنای چرخش و فناوری الکترومغناطیس است. تمام اطلاعاتی که با کامپیوتر و یا دستگاه‌های مبتنی بر دیجیتال کار می‌کنند از کدهای رقمی( دیجیتالی) استفاده می‌کنند. این کدها دربردارنده رشته طویلی از صفرها و یک‌ها هستند که به کدهای باینری شهرت دارند. هرکدام از این کدهای ? یا ? را بیت داده می‌نامند.  بیت‌ها به کمک مقادیر اندازه‌گیری سنجش می‌گردند که در جدول زیر  نام این مقیاس‌ها قیدشده است. به‌احتمال‌زیاد نام بسیاری از آن‌ها را قبلاً شنیده‌اید.

هارددیسک یا هارد درایو یک وسیله ذخیره‌سازی است که برای نگهداری و ذخیره‌سازی داده‌ها در کامپیوتر و یا سیستم‌های مشابه به کار می‌رود.

عملکرد هارددیسک بر مبنای چرخش و فناوری الکترومغناطیس است.

هشت بیت

یک بایت

???? بایت

یک کیلوبایت

???? کیلوبایت

یک مگابایت

???? مگابایت

یک گیگابایت

???? گیگابایت

یک ترا بایت

و

 

انواع ذخیره ساز

 

 

حتما بخوانید: بهترین دوربین مداربسته 

 

در دنیای کنونی انواعِ و اقسام وسایل ذخیره‌سازی وجود دارند که عملیات ذخیره‌سازی را انجام می‌دهند. این دستگاه‌ها از فناوری‌های مختلف استفاده می‌کنند که سبب تفاوت  در روش، سرعت و قابلیت اطمینان آن­ها می‌شود. ازآنجاکه جهان به سمت ذخیره ­سازی بیشتر داده­ها حرکت می­کند، برنامه‌های کاربران، تصاویر و فایل‌های اسناد و سایر موارد ذخیره­ سازی نیز پیچیده‌تر شده، و تعداد آن‌ها رو به افزایش است و این عوامل ارتقا حجم ذخیره‌سازی را می‌طلبد.

هارددیسک‌ها ، فلاپی درایو، دیسک‌های نوری، فلش مموری و کارت‌های حافظه نمونه‌ای از ادوات ذخیره‌سازی است که در کاربریهای مختلف به‌کاررفته و هر یک حجم ذخیره‌سازی مخصوص به خود را دارد. به‌طور مثال کارت­های حافظه برای دستگاه‌هایی به کار می‌روند که نیاز به ذخیره‌سازی کمی بلند مدت در آن وجود دارد. خاصیت مهم کارت­های حافظه قابلیت جابجایی آسان و سبک بودن آن­ها می­باشد. همچنین می‌توان این کارت­ها را در دستگاه‌های متعددی استفاده نمود. کاربرد فلش مموری نیز امروزه برای همگان روشن و آشکار است و با توجه به حجم و ظرفیت پایین و قیمت مناسب، به­ راحتی توسط خیل عظیم افراد به سادگی استفاده میگردد. همچنین فلش مموری قابلیت دسترس‌پذیری بیشتری دارد و می‌تواند با بسیاری از دستگاه‌ها سازگار باشد. کارت­های حافظه و فلش مموری بسیار پرکاربرد بوده و هر یک برای اهداف خاص طراحی‌شده اند.

 

SSD درایوهای حالت جامد

بسیاری از کامپیوترها از هارددیسک استفاده می‌کنند اما در طراحی‌های نوین‌تر ، تمایل بسیاری از دست‌اندرکاران به سمت استفاده از  ssd رفته است (درایوهای حالت‌جامد). هارددیسک‌های SSD ، دارای سرعت بسیار بالا می­باشند که می‌توانند با ظرفیت و سرعت بسیار بالا  در دسترس مصرف‌کنندگان قرار گیرند. امروزه  دو نوع متداول  SSD در بازار وجود دارد : SATA SSD و  NVME M2 SSD. این دو با سرعت باورنکردنی قادر به ذخیره‌سازی و خواندن اطلاعات روی هارددیسک می­باشند. این کاربرد برای مصارف خانگی ، اداری ، بازی و مالتی مدیا بسیار سودمند است.

تفاوت بین SSD و هارددیسک معمولی

باید به این نکته توجه نمود که هزینه ذخیره‌سازی  تجهیزات  SSD به‌مراتب از هارددیسک‌های معمولی گران‌تر می­باشد. به همین خاطر در کامپیوترها و لپ‌تاپ‌های خانگی از یک هارددیسک SSD کم‌ظرفیت استفاده می‌کنند و برای ذخیره‌سازی داده‌ها از هارددیسک دوم که معمولی است بهره می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: قیمت dvr آنالوگ    قیمت nvr آنالوگ      قیمت وایرلس وای فای

 

تفاوت دیگری نیز بین SSD و هارددیسک معمولی و جود دارد و آن مربوط به کاربری آن در سیستم‌های نظارت تصویری است. همان‌طور که گفته شد سرعت SSD بسیار بالا و خواندن و نوشتن در آن بسیار سریع صورت می‌گیرد اما این هارددیسک‌ها نمی‌توانند در مدت طولانی کار کنند و عملکرد آن‌ها در کار مداوم دچار مشکل می‌شود. هارددیسک‌ها که دارای تجهیزات مکانیکی میباشند و داده‌ها را روی صفحات مغناطیسی می‌نویسند نسبت به SSDها از تحمل و مقاومت بالاتری برخوردار می­باشند. برخی از سرورهای مدرن هنوز از هارددیسک‌های معمولی برای پیکربندی افزونگی پیچیده استفاده می‌نمایند. البته به دلیل مکانیکی بودن هارددیسک‌ها ، این وسایل مستعد خرابی و شکسته شدن بوده و در درازمدت ضمن وجود فرسایش طبیعی،  احتمال شکستگی در آن وجود دارد. این درحالیست که SSD در صورت کارکرد ?? ساعت و هفت روز هفته ، بعد از اندک زمانی از کار خواهد افتاد  و نمی‌تواند این فشار را تحمل نماید.

محاسبه فضای ذخیره‌سازی موردنیاز در سیستم‌های نظارت تصویری به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. هرچند ماشین‌حساب‌های متعدد در اینترنت این کار را انجام می­دهند.

نتیجه گیری :

گزینه های مختلفی برای انتخاب هارددیسک در سیستم های نظارت تصویری وجود دارد. آشنایی با هارددیسک ها و چگونگی کارکرد آنها می تواند در طراحی بهینه به ما کمک نماید.

 

انواع روش های انتقال تصویر در دوربین مداربسته

۲۱ بازديد

انواع روش های انتقال تصویر در دوربین مداربسته

 

 

در سال های اخیر انتقال تصویر بسیاری از دغدغه های اشخاصی که اقدام به نصب دوربین مداربسته می کنند را مرتفع ساخته ، از طریق انتقال تصویر شما می توانید تصاویر دوربین های مداربسته را در هر کجای دنیا با استفاده از شبکه ی اینترنت دریافت نمایید .
در این مقاله به بحث و بررسی درباره ی انواع روش های انتقال تصویر خواهیم پرداخت .
چه دستگاه هایی می توانند انتقال تصویر داشته باشند .

 

چه دستگاه هایی می توانند  انتقال تصویر داشته باشند

در سیستم های دوربین مداربسته تجهیزاتی که قابلیت انتقال دارند عبارتند از : انواع استندالون ها ، شامل XVR ، NVR ، AVR ، DVR دوربین های تحت شبکه و دوربین های Baby Cam  و دوربین های All In 1

 

به خاطر داشته باشید با تمام مزایایی که انتقال تصویر می تواند داشته باشد ، گاهی خطرناک نیز می باشد ، زیرا ممکن است تصاویر دوربین های مداربسته ی شما در دسترس شخص غیر مجاز قرار گیرد

 

حتما بخوانید: آشنایی با IP Address

انواع روش های انتقال تصویر عبارتند از :

? انتقال تصویر ip

? انتقال تصویر P2P

? انتقال تصویر DDNS

روش IP

برای انتقال تصویر به روش IP دو رویکرد وجود دارد:

 

? انتقال تصویر محلی :
در صورتی که از شبکه ی محلی (بی سیم – سیمی ) استفاده می نمایید می بایست پس از نصب دستگاه استندالون به کامپیوتر ( مستقیم – غیر مستقیم ) ، نرم افزار CMS را در کامپیوتر نصب نمایید ، سپس IP دستگاه را در نرم افزار جست و جو نمایید .
دستگاه را انتخاب کرده نام کاربری و رمز عبور را وارد نمایید . انتقال تصویر انجام شده و تصاویر را می توانید در نرم افزار مشاهده کنید .
در صورتی که بخواهید انتقال تصویر بر روی موبایلی داشته باشید همین مراحل را در موبایل باید انجام دهید، در نظر داشته باشید باید از طریق WIFI به شبکه متصل باشید .

 

? انتقال تصویر جهانی :
برای انتقال تصویر بصورت جهانی می بایست از شرکت تامین کننده ی اینترنت شما ، اقدام به خرید IP استاتیک نمایید ، لزوم این کار برای این می باشد که IP های شرکت های ISP به صورت پیش فرض متغیر می باشد و با خاموش و روشن شدن مودم یا هر چند روز یک بار به صورت اتوماتیک IP شما تغییر خواهد کرد ، پس از تهیه IP ایستا باید از طریق Port Forwarding در تنظیمات مودم ، IP دستگاه استفاده نمایید ، زیرا DMZ تمامی پورت های IP را فوروارد می کند و همین کافیست تا هکر ها دستگاهتان را هک کنند و دسترسی غیر مجاز از دستگاهتان را به دست بیاورند .
در ادامه می بایست همان تنظیمات محلی را انجام دهید با این تفاوت که ب جای IP دستگاه استندالون ، IP استاتیک را وارد نمایید .

 

روش P2P

شرکت های تولید کننده ی دوربین های مداربسته و استندالون ها برای کاهش هزینه قابلیتی را در دستگاه ها قرار دادند که کاربر بدون تهیه IP ایستا قادر به انتقال تصویر باشد .
این قابلیت P2P نام دارد . مکانیزم کاری PTP یا نظیر به نظیر این گونه است که شرکت ، یک سرور متصل به اینترنت دارد که رابط بین دستگاه انتقال دهنده (DVR ، NVR و …) و دستگاه دریافت کننده ( موبایل ، لپتاپ ) در بستر اینترنت میباشد . کافیست کاربر پس از اتصال دستگاه به اینترنت شناسه ی دستگاه را در نرم افزار موبایل یا لپتاپ وارد کند و نام کاربری و پسورد را درج نماید .
سپس تصاویر را به صورت زنده در موبایل یا لپتاپ خود دریافت خواهد کرد.

روش DDNS

در صورتی که P2P و IP برای انتقال تصویر در دسترس نباشد توصیه می شود از DDNS استفاده نمایید .
تصور کنید پروژه ای در منطقه ای دارید که سرویس دهنده ی اینترنت با IP ایستا وجود ندارد و همچنین دستگاهتان سرویس P2P ندارد ، در این صورت از  DDNS (DNS پویا) استفاده می شود .
شرکت هایی مانند No-IP این سرویس را می فروشند .
DDNS
به شما یک دامنه می دهد که در صورتی که  IP اینترنت شما تغییر کند ، IP  جدید را برای آن دامنه سِت می کند و بدین صورت دامنه ی شما همیشه قابلیت انتقال تصویر را خواهد داشت .
بنابراین ابتدا باید در سایت ارائه دهنده ی DDNS ثبت نام نمایید و سرویس مورد نظر را خریداری نمایید پس از آن وارد تنظیمات DDNS دستگاه شوید و اطلاعات حسابتان را وارد نمایید ، سپس در نرم افزار سِت نمایید .

نتیجه گیری

انتقال تصویر از روش های مختلف امکان پذیر می باشد ولی توصیه می شود از روش IP استفاده نمایید ، زیرا امنیت بالاتری دارد .
شایان ذکر است هر چند وقت یکبار رمز عبور خود را عوض کنید و اکیدا از در اختیار قرار دادن اطلاعات حساب دستگاه استندالون خودداری نمایید .

http://answers.codelair.com/user/hiktejarat0025

https://disqus.com/by/hiktejarat0025/about/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio_Discuss%C3%A3o:Hiktejarat0025

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/hiktejarat0025

 

 

خزنده وب چیست؟

۱۹ بازديد

وقتی صحبت از سئو فنی به میان می‌آید، درک چگونگی کارکرد آن دشوار است. اما کسب دانش تا جایی که می‌توانیم برای بهینه‌سازی وب‌سایت‌هایمان و دستیابی به مخاطبان بزرگ‌تر مهم است. یکی از ابزارهایی که نقش زیادی در بهینه سازی موتورهای جستجو دارد، خزنده وب نیست.

در این پست، ما می آموزیم که خزنده های وب چیست، چگونه کار می کنند و چرا باید سایت شما را بخزند.

 

راهنمای رایگان: چگونه یک حسابرسی فنی SEO را اجرا کنیم

خزنده وب چیست؟

خزنده وب - همچنین به عنوان عنکبوت وب شناخته می شود - رباتی است که محتوا را در اینترنت جستجو و فهرست بندی می کند. اساساً، خزنده‌های وب مسئول درک محتوای یک صفحه وب هستند تا بتوانند آن را هنگام درخواست بازیابی کنند.

 

ممکن است از خود بپرسید "چه کسی این خزنده های وب را اجرا می کند؟"

 

معمولاً خزنده های وب توسط موتورهای جستجو با الگوریتم های سئو سایت اصفهان خاص خود اداره می شوند. این الگوریتم به خزنده وب می گوید که چگونه اطلاعات مرتبط را در پاسخ به یک پرس و جو پیدا کند.یک وب عنکبوت تمام صفحات وب را که در اینترنت می تواند پیدا کند، جستجو (خزیدن) و دسته بندی می کند و به آنها گفته می شود فهرست بندی کند. بنابراین می‌توانید به یک خزنده وب بگویید اگر نمی‌خواهید صفحه وب شما در موتورهای جستجو پیدا شود، آن را خزید.برای انجام این کار، یک فایل robots.txt را آپلود کنید. اساساً، یک فایل robots.txt به موتور جستجو می گوید که چگونه صفحات سایت شما را بخزد و فهرست کند.به عنوان مثال، اجازه دهید نگاهی به Nike.com/robots.txt بیندازیم.

 

Nike robots.txt به خزنده وب آموزش می دهد که چه چیزی را فهرست کند

نایک از فایل robot.txt خود برای تعیین اینکه کدام پیوندها در وب سایتش خزیده شده و ایندکس می شوند استفاده کرد.فایل Nike robots.txt به خزنده وب دستور می دهد تا هفت صفحه را خزیده و سه صفحه را غیرمجاز کند.این برای نایک مفید است زیرا برخی از صفحات این شرکت برای جست‌وجو نیستند و لینک‌های غیرمجاز بر صفحات بهینه‌شده آن که به رتبه‌بندی آن‌ها در موتورهای جستجو کمک می‌کند، تأثیر نمی‌گذارند.بنابراین اکنون که می دانیم خزنده های وب چیست، چگونه کار خود را انجام می دهند؟ در زیر، بیایید نحوه کار خزنده های وب را بررسی کنیم.

 

خزنده های وب چگونه کار می کنند؟

یک خزنده وب با کشف URL ها و بررسی و دسته بندی صفحات وب کار می کند. در طول مسیر، پیوندهایی به صفحات وب دیگر پیدا می کنند و آنها را به لیست صفحاتی اضافه می کنند تا در مرحله بعدی خزیدن شوند. خزنده های وب هوشمند هستند و می توانند اهمیت هر صفحه وب را تعیین کنند.

 

خزنده وب موتورهای جستجو به احتمال زیاد کل اینترنت را نمی خزند. در عوض، اهمیت هر صفحه وب را بر اساس عواملی از جمله تعداد صفحات دیگر به آن صفحه، بازدید از صفحه و حتی اعتبار برند تعیین می کند. بنابراین، یک خزنده وب تعیین می کند که چه صفحاتی باید خزیده شود، به چه ترتیبی باید آنها را خزید و هر چند وقت یکبار برای به روز رسانی باید خزیده شود.

 

 

به عنوان مثال، اگر صفحه وب جدیدی دارید، یا تغییراتی در صفحه موجود ایجاد شده است، خزنده وب فهرست را یادداشت کرده و به روز می کند. یا اگر صفحه وب جدیدی دارید، می توانید از موتورهای جستجو بخواهید که سایت شما را بخزند.

 

هنگامی که خزنده وب در صفحه شما است، به کپی و متا تگ ها نگاه می کند، آن اطلاعات را ذخیره می کند و آن را برای گوگل فهرست می کند تا کلمات کلیدی را مرتب کند.

 

قبل از اینکه کل این فرآیند شروع شود، خزنده وب به فایل robots.txt شما نگاه می کند تا ببیند کدام صفحات را می خزند، به همین دلیل است که برای SEO فنی بسیار مهم است.

 

در نهایت، هنگامی که یک خزنده وب صفحه شما را می خزد، تصمیم می گیرد که آیا صفحه شما در صفحه نتایج جستجو برای یک پرس و جو نمایش داده می شود یا خیر. توجه به این نکته مهم است که برخی از خزنده های وب ممکن است متفاوت از سایرین رفتار کنند. برای مثال، برخی ممکن است هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کدام صفحات وب برای خزیدن مهم هستند، از عوامل مختلفی استفاده کنند.

 

اکنون که نحوه کار خزنده های وب را بررسی کردیم، در مورد اینکه چرا آنها باید وب سایت شما را خزیدن کنند بحث خواهیم کرد.

 

چرا خزیدن وب سایت مهم است؟

اگر می خواهید وب سایت شما در موتورهای جستجو رتبه بندی شود، باید ایندکس شود. بدون خزنده وب، وب سایت شما پیدا نخواهد شد حتی اگر بیش از یک پاراگراف را که مستقیماً از وب سایت خود گرفته شده است جستجو کنید.

 

به معنای ساده، وب سایت شما را نمی توان به صورت ارگانیک پیدا کرد مگر اینکه یک بار خزیده شود.

 

برای یافتن و کشف پیوندها در وب در بین موتورهای جستجو، باید به سایت خود این توانایی را بدهید که با خزیدن به مخاطبانی که برای آنها در نظر گرفته شده است دسترسی پیدا کند - به خصوص اگر می خواهید ترافیک ارگانیک خود را افزایش دهید.اگر جنبه فنی این گیج کننده باشد، متوجه می شوم. به همین دلیل است که HubSpot یک دوره بهینه سازی وب سایت دارد که موضوعات فنی را به زبان ساده بیان می کند و به شما آموزش می دهد که چگونه راه حل های خود را پیاده سازی کنید یا با متخصص وب خود در مورد آنها صحبت کنید.

 

چگونه و چرا سایت خود را خزیم

اگر سایت شما دارای خطاهایی باشد که خزیدن آن را دشوار می کند، ممکن است در رتبه بندی SERP پایین بیاید. شما سخت روی کسب و کار و محتوای خود کار می کنید، اما - همانطور که در بالا ذکر شد - اگر سایت شما را به صورت آنلاین پیدا نکند، هیچ کس نمی داند چقدر عالی است.

 

یک ابزار خزنده می تواند به شما در یافتن خطاهای رایج و شناسایی مسائلی مانند موارد زیر کمک کند:

 

پیوندهای شکسته: وقتی پیوندها به صفحه‌ای می‌روند که دیگر وجود ندارد، نه تنها تجربه کاربری ضعیفی را ارائه می‌کند، بلکه می‌تواند به رتبه‌بندی شما در SERP نیز آسیب برساند.

 

محتوای تکراری: محتوای تکراری در URL های مختلف، انتخاب نسخه مربوط به جستجوی کاربر را برای گوگل (یا سایر موتورهای جستجو) دشوار می کند. یکی از گزینه ها برای رفع این مشکل، ترکیب آنها با استفاده از تغییر مسیر 301 است.

 

عنوان صفحه: تگ های عنوان تکراری، از دست رفته، خیلی طولانی یا خیلی کوتاه همگی بر رتبه صفحه شما تأثیر می گذارند.

 

ابزار خزیدن وب منبع فریاد FrogImage

 

شما نمی توانید مشکلات موجود در سایت خود را برطرف کنید مگر اینکه بدانید آنها چیست. استفاده از ابزار خزنده وب، حدس و گمان را از ارزیابی سایت شما دور می کند.

 

انواع ابزارهای خزیدن وب

ابزارهای زیادی با ویژگی های مختلف در بازار وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، اما همه آنها به دو دسته تقسیم می شوند:

 

دسکتاپ: این ابزارها بر روی کامپیوتر شما نصب و ذخیره می شوند.

 

Cloud: این ابزارها از محاسبات ابری استفاده می کنند و لازم نیست به صورت محلی در رایانه شما ذخیره شوند.

 

نوع ابزاری که استفاده می کنید به نیازها و بودجه تیم شما بستگی دارد. به طور کلی، انتخاب یک گزینه مبتنی بر ابر امکان همکاری بیشتر را فراهم می کند زیرا برنامه نیازی به ذخیره در دستگاه فرد نخواهد داشت.

 

پس از نصب، می‌توانید خزنده‌ها را طوری تنظیم کنید که در یک بازه زمانی مشخص اجرا شوند و در صورت نیاز گزارش‌هایی تولید کنند.

 

مزایای استفاده از ابزارهای خزیدن وب

خزیدن صحیح سایت شما برای سئو ضروری است. علاوه بر تشخیص خطاهای سایت، مزایای استفاده از ابزار خزیدن وب عبارتند از:

 

1. بر عملکرد سایت تأثیر نمی گذارد

خزنده های سایت در پس زمینه اجرا می شوند و هنگام استفاده سرعت سایت شما را کاهش نمی دهند. آنها با کارهای روزمره شما تداخل نخواهند کرد یا بر کسانی که در حال مرور سایت شما هستند تأثیری نمی گذارند.

 

2. گزارش داخلی

اکثر خزنده ها دارای ویژگی های گزارش یا تجزیه و تحلیل داخلی هستند و به شما امکان می دهند این گزارش ها را به صفحه گسترده اکسل یا فرمت های دیگر صادر کنید. این ویژگی باعث صرفه جویی در زمان می شود و به شما این امکان را می دهد که به سرعت به نتایج ممیزی خود بپردازید.

 

3. از اتوماسیون استفاده می کند

یکی از ویژگی‌های خوب خزنده‌های وب این است که می‌توانید آهنگی را برای خزیدن سایت شما تنظیم کنید. این به شما این امکان را می دهد که به طور منظم عملکرد سایت را بدون نیاز به کشیدن دستی گزارش خزیدن هر بار پیگیری کنید.انجام ممیزی منظم سایت با ابزار خزنده راهی عالی برای اطمینان از سلامت و رتبه بندی سایت شما آنطور که باید است.

 

با خزیدن وب، دسترسی خود را افزایش دهید

خزنده های وب مسئول جستجو و نمایه سازی محتوای آنلاین برای موتورهای جستجو هستند. آنها با مرتب‌سازی و فیلتر کردن صفحات وب کار می‌کنند تا موتورهای جستجو بفهمند هر صفحه وب درباره چیست. شناخت خزنده های وب تنها بخشی از سئوی فنی موثر است که می تواند عملکرد وب سایت شما را به طور قابل توجهی بهبود بخشد.

https://www.twitch.tv/tahmikain3

https://www.deviantart.com/tahmikain3

https://www.zillow.com/profile/TahmiKain3

https://www.indiegogo.com/individuals/28600330

https://www.sbnation.com/users/TahmiKain3

https://www.4shared.com/u/3kHVPut0/TahmiKain3.html

https://www.liveinternet.ru/stat/parsianandishseo.ir/

https://justpaste.it/7t0gr

 

 

بازاریابی وابسته به چه معناست؟

۲۱ بازديد

بازاریابی وابسته به چه معناست؟

بازاریابی وابسته یک مدل تبلیغاتی است که در آن یک شرکت به دیگران (به عنوان مثال، وبلاگ نویسان) برای تبلیغ محصولات و خدمات خود و ایجاد فروش پول پرداخت می کند. شرکت‌های وابسته تبلیغات می‌گذارند یا محصولات یا خدمات را در وب‌سایت، برنامه یا وبلاگ خود بازاریابی می‌کنند. کمیسیون در سرنخ هایی که به فروش تبدیل می شوند پرداخت می شود.

 

چگونه می توانم یک بازاریاب وابسته شوم؟

برای تبدیل شدن به یک بازاریاب وابسته، در نظر بگیرید که از چه پلتفرمی برای تبلیغ محصولات و/یا خدمات استفاده خواهید کرد.6 وبلاگ ها کانالی موثر برای تبلیغات و تبلیغ هستند، زیرا به وبلاگ نویس اجازه می دهد تا به عنوان یک متخصص، نظر خود را درباره پیشنهاد بیان کند.

 

پس از شناسایی یک پلتفرم، دسته بندی خاصی را پیدا کنید که با آن راحت هستید یا به آن علاقه مند هستید. یک بخش متمرکز بهتر می تواند به شما در جذب یک پایگاه اختصاصی مصرف کننده کمک کند. در مورد برنامه‌های وابسته تحقیق کنید و یک یا چند مورد را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید، چه کسب کمیسیون‌های بالا یا ایجاد ترافیک بیشتر. در نهایت، محتوای جامد و جالب را در اطراف پیشنهادات ایجاد کنید و برای افزایش ترافیک سایت خود تلاش کنید.

 

نمونه ای از بازاریابی وابسته چیست؟

Buzzfeed یک شرکت رسانه دیجیتال مستقر در نیویورک است که به خاطر اخبار ویروسی و داستان‌های سرگرمی، آزمون‌ها و بررسی محصولات شهرت دارد. بخش خرید Buzzfeed آن محصولات و خدمات شرکای مختلف را مشخص می کند و آنها را بررسی می کند. بازدیدکنندگان می توانند بررسی های محصول Buzzfeed را بخوانند و پیوندهای وابسته را برای خرید انتخاب کنند. Buzzfeed از هر فروش ایجاد شده از وب سایت آنها کمیسیون دریافت می کند.

 

به عنوان یک بازاریاب وابسته چقدر می توانید درآمد داشته باشید؟

درآمد برای بازاریابان وابسته متفاوت است، برخی از آنها چند صد دلار و برخی شش رقمی درآمد دارند. بستگی به این دارد که چه چیزی در بازار عرضه می شود، چه میزان نفوذ بازاریاب، میزان دسترسی شرکت وابسته و چه مقدار زمان برای بازاریابی محصولات سرمایه گذاری شده است. اغلب، کسانی که زمان بیشتری را صرف بازاریابی محصولات شرکت می کنند، درآمد بیشتری کسب می کنند.

 

بازاریابی وابسته در سال 2021: چیست و چگونه می توانید شروع کنید

 

در ساعتی ناخدا بیدار شوید. از طریق انسداد کامل، خیابان‌های مملو از مسافران نیمه‌خواب، به سمت دفتر حرکت کنید. از طریق ایمیل بعد از ایمیل خسته کننده تا زمان انتشار شیرین در ساعت پنج وارد ایمیل شوید.

 

صدای وحشتناکی است؟

 

چه می‌شود اگر به‌جای پرداختن به یکنواختی و بی‌حوصلگی مسابقه موش‌ها برای کسب درآمد چند دلاری، می‌توانید در هر زمان و از هر کجا - حتی وقتی خوابید - درآمد کسب کنید؟

 

این مفهوم پشت بازاریابی وابسته است.

 

بازاریابی وابسته یک تاکتیک محبوب برای افزایش فروش و ایجاد درآمد آنلاین قابل توجه است. فشار جدید به سمت تاکتیک های بازاریابی نه چندان سنتی که هم برای برندها و هم برای بازاریابان وابسته بسیار مفید است، نتیجه داده است. در حقیقت:

 

81 درصد از برندها و 84 درصد از ناشران از قدرت بازاریابی وابسته استفاده می کنند، آماری که با افزایش هزینه های بازاریابی وابسته هر ساله در ایالات متحده، همچنان افزایش می یابد.

هر ساله 10.1 درصد افزایش هزینه های بازاریابی وابسته در ایالات متحده وجود دارد، به این معنی که تا سال 2020، این رقم به 6.8 میلیارد دلار خواهد رسید.

در سال 2018، هزینه‌های بازاریابی محتوا 62 درصد از طرح‌های بازاریابی سنتی ارزیابی شد، در حالی که به طور همزمان سه برابر بیشتر از روش‌های سنتی تولید می‌شد. در واقع، 16 درصد از تمام سفارشات انجام شده به صورت آنلاین را می توان به تأثیر بازاریابی وابسته نسبت داد.

در مارس 2017، ساختار وابسته آمازون تغییر کرد و نرخ‌هایی بین 1 تا 10 درصد از درآمد محصول را برای سازندگان ارائه کرد و این فرصت را برای شرکت‌های وابسته فراهم کرد تا درآمد غیرفعال خود را بر اساس عمودی که در آن می‌فروشند به‌طور چشمگیری افزایش دهند.

بازاریابی وابسته جیسون استون، که با نام دیگر مربی میلیونر شناخته می شود، تنها در ماه های ژوئن و ژوئیه سال 2017، مسئول 7 میلیون دلار فروش خرده فروشی بود.

بازاریابی وابسته چیست؟

بازاریابی وابسته فرآیندی است که از طریق آن یک شرکت وابسته برای بازاریابی محصولات شخص یا شرکت دیگری کمیسیون دریافت می کند. شرکت وابسته به سادگی محصولی را که از آن لذت می برد جستجو می کند، سپس آن محصول را تبلیغ می کند و از هر فروش که انجام می دهد، بخشی از سود را به دست می آورد. فروش از طریق پیوندهای وابسته از یک وب سایت به وب سایت دیگر ردیابی می شود.

https://www.behance.net/hyehewitt
https://hyehewitt7.livejournal.com/profile
https://www.quora.com/profile/Hye-Hewitt
https://www.twitch.tv/hyehewitt7
https://www.openstreetmap.org/user/HyeHewitt7
https://www.tripadvisor.com/Profile/hyeh2022
https://www.4shared.com/u/qE5t9yC5/HyeHewitt7.html
https://www.indiegogo.com/individuals/28602226
https://www.mixcloud.com/HyeHewitt7/
https://www.sbnation.com/users/HyeHewitt7
https://www.reverbnation.com/artist/female2359

فواید شگفت آور عسل برای درمان آلرژی

۱۹ بازديد

فواید شگفت آور عسل برای درمان آلرژی

 

آلرژی های فصلی آفت بسیاری از کسانی است که عاشق فضای باز هستند. آنها معمولا از فروردین ماه شروع می شوند و تا نیمه های تابستان ادامه دارند. آلرژی فصلی زمانی رخ می دهد که گیاهان شروع به تولید گرده می کنند. گرده یک ماده پودر مانند است که به گیاهان در تولید بذر و تولید مثل کمک می کند.

 

مردم می توانند گرده را استنشاق کنند که منجر به آلرژی فصلی می شود. آلرژی زمانی رخ می دهد که بدن گرده را به عنوان یک مهاجم خارجی، شبیه به یک باکتری یا ویروس، درک کند. در پاسخ، بدن حمله ای را انجام می دهد. این منجر به علائمی مانند:

 

  • عطسه کردن
  • آبریزش چشمی و خارش آن ها
  • آبریزش بینی
  • گلو درد
  • سرفه کردن
  • سردرد
  • تنگی نفس

 

 

درمان‌های بدون نسخه برای آلرژی‌های فصلی وجود دارد، اما بسیاری از مردم درمان‌های طبیعی را ترجیح می‌دهند. یکی از نمونه هایی که برای کمک به آلرژی های فصلی رواج پیدا کرده ، عسل محلی است. عسل محلی، عسل خام و فرآوری نشده ای است که در نزدیکی محل زندگی شما ساخته می شود. این نوع درمان تجربی و بسیار موثر است و عسل به آلرژی کمک می کند. اما دانشمندان و پزشکان در این مورد نیاز به تحقیق دارند.

 

چرا اعتقاد بر این است که عسل به آلرژی کمک می کند؟

 

ایده درمان آلرژی با عسل مشابه ایده افرادی است که واکسن های آلرژی دریافت می کنند. اما این در حالی که اثربخشی واکسن های آلرژی ثابت شده است. اما باید بدانید که واکسن های آلرژی ممکن است عوارض بسیاری را در جسم شما بر جای بگذارند.

 وقتی فردی عسل محلی می خورد، تصور می شود که گرده های محلی را می خورد. با گذشت زمان، حساسیت فرد نسبت به این گرده کاهش می یابد. در نتیجه، ممکن است علائم آلرژی فصلی کمتری را تجربه کنند.

 

درست است که زنبورها گل ها را گرده افشانی می کنند و عسل درست می کنند. اما تصور می شود که مقدار گرده های محیط و گیاهان بسیار کم و متنوع باشد. وقتی فردی عسل محلی می خورد، هیچ تضمینی ندارد که چه مقدار (در صورت وجود) گرده در معرض آن قرار گرفته است. این با واکسن های آلرژی که به طور عمدی فرد را نسبت به گرده در اندازه گیری های استاندارد حساسیت زدایی می کند، متفاوت است.

 

چه تحقیقاتی در مورد عسل و آلرژی انجام شده است؟

 

یک مطالعه منبع معتبر تأثیر عسل پاستوریزه را بر علائم آلرژی در مقایسه با عسل محلی بررسی کرد. نتایج نشان داد که هیچ یک از گروه‌هایی که عسل مصرف می‌کردند تسکین آلرژی فصلی را تجربه نکردند.

 

با این حال، یک مطالعه متفاوت نشان داد که مصرف عسل با دوز بالا علائم آلرژی را در یک دوره هشت هفته ای بهبود می بخشد.

 

این مطالعات نتایج متناقضی و حجم نمونه کوچک دارند. این امر تعیین اینکه آیا عسل محلی می تواند به فرد کمک کند تا علائم آلرژی فصلی خود را کاهش دهد دشوار است. برای تایید یا توصیه مقدار معینی از عسل به مطالعات در مقیاس بزرگتر نیاز است.

 

آنچه باید قبل از استفاده از عسل به عنوان یک درمان بدانید

 

پزشکان و محققان مقدار معینی از عسل را توصیه نمی‌کنند که فرد باید هر روز بخورد تا علائم آلرژی فصلی خود را تسکین دهد. به علاوه، هیچ تضمینی وجود ندارد که چه مقدار گرده ممکن است در یک وعده عسل محلی باشد.

 

توجه داشته باشید که نباید به کودکان زیر 1 سال عسل بدهید. این به این دلیل است که عسل خام و فرآوری نشده خطر ابتلا به بوتولیسم در نوزادان را دارد. همچنین، برخی از افرادی که حساسیت شدید به گرده گل دارند، ممکن است پس از خوردن عسل، یک واکنش آلرژیک جدی به نام آنافیلاکسی را تجربه کنند. این می تواند باعث دشواری شدید تنفس شود. برخی دیگر ممکن است واکنش های آلرژیک مانند خارش یا تورم دهان، گلو یا پوست را تجربه کنند.

 

نتیجه گیری در مورد عسل و آلرژی

 

عسل از نظر علمی برای کاهش آلرژی ثابت نشده است. با این حال، هنوز هم می تواند جایگزین خوشمزه ای برای غذاهای شیرین باشد. برخی افراد نیز از آن به عنوان سرکوب کننده سرفه استفاده می کنند. اگر آلرژی فصلی دارید و می خواهید از درمان های طب سنتی و عسل خالص استفاده کنید چند نکته را باید به خاطر بسپارید :

  • درمان با طب سنتی زمان بر و بسیار طولانی تر از خوردن قرص های شیمیایی است.
  • اثرات روش درمان آلرژی با عسل در سالیان متمادی نمایان خواهد شد.
  • حتما از عسل طبیعی و گیاهان دارویی ضد حساسیت به طور مکمل و همزمان استفاده کنید.
  • تا حد امکان به داروهای شیمیایی که عوارض جبران ناپذیری را بر جشم و جان شما بر جای می گذارند، بپرهیزید.

اگر قصد خرید اینترنتی عسل طبیعی را دارید در اینجا می توانید آن را با بالاترین کیفیت در ایران خریداری نمایید.

 

 

https://soghatnahavand.wordpress.com/

https://old.reddit.com/r/business/comments/t06hig/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF_%D8%B9%D8%B3%D9%84_%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%DB%8C/

https://myspace.com/bobbymiller41

https://unsplash.com/@bobbymiller4

https://www.liveinternet.ru/stat/soghatnahavand.ir/

https://dzone.com/users/4693231/bobbymiller4.html

https://www.pinterest.com/bobbymiller4/_saved/

https://www.behance.net/bobbymiller4

https://disqus.com/by/bobbymiller4/about/

 

فایروال سوفوس، مجهز به هوش مصنوعی

۲۰ بازديد

فایروال سوفوس، مجهز به هوش مصنوعی

فایروال سوفوس XG ، ترکیبی قدرتمند و مبتکرانه از هوش مصنوعی و سندباکس است که توسط کارشناسان با تجربه شرکت Sophos طراحی و به مرحله اجرا درآمده و دائما در حال به‌روزرسانی و افزایش کیفیت خدمات است تا به عنوان یک محصول بی‌رقیب در سطح اول امنیت دنیا قرار گیرد. این محصول قادر به شناسایی و متوقف کردن انواع تهدیدات و بدافزارهای ناشناخته و هوشمند است و همچنین می‌تواند نظارت کاملی را بر روی تمامی ترافیک‌های مشکوک ورودی و خروجی داشته باشد.

Sophos فایروالی که همانند شما فکر می‌کند

شرکت Sophos روش جدیدی برای مدیریت رول‌های فایروال و پالیسی‌های امنیتی ارائه می‌کند. در این روش جدید و منحصر به فرد شما قادر خواهید بود تا کاربران، نرم افزارها و پالیسی‌های شبکه را به طور کامل در یک رول فایروال منعطف و مرکزی مدیریت کنید.

لایسنس اورجینال سوفوس

مدیریت از طریق Cloud

Sophos Central یک پلتفرم کامل مدیریت از طریق Cloud که به وسیله آن می‌توانید تمامی محصولات Sophos از جمله فایروال XG را مدیریت کنید. به وسیله این محصول تنظیمات روزانه، مانیتورینگ و مدیریت ایمنی شبکه بسیار آسان می‌گردد.

با استفاده از Sophos Central شما می‌توانید تمام راهکارهای امنیتی خرید فایروال سوفوس خود را در قالب یک کنسول مدیریت کنید. Intercept X و مابقی ابزارهای Sophos Suite به راحتی در دسترس شما هستند.

فایروال XG به صورت یک ماشین مجازی پیکربندی شده در Azure Marketplace موجود است و از قالب‌های Azure Resource Manager پشتیبانی می‌کند و باعث ساده‌سازی Custom Deployments می‌شود.

لایسنس سوفوس

فایروال XG بهترین تکنولوژی‌های امنیتی را با یک دیگر ادغام کرده و در قالب یک راهکار ارائه می‌کند، که این امر باعث می‌شود تا شما نیازی به نصب و ادغام این تکنولوژی‌ها با Azure را نداشته باشید.

فایروال   سوفوسXGs به طور کامل با Sophos Server Protection ادغام می‌گردد تا سیستم مانیتورینگ سلامت، شناسایی لحظه‌ای تهدیدات و پاسخ خودکار به رویدادها را در قالب یک کنسول ارائه دهد

. سوفوس، امنیت با بیشترین کارایی

محصولات سخت افزاری XG با قیمت‌هایی متفاوت، کارایی در سطح استانداردهای صنعتی ارائه می‌دهند.

نمایندگی سوفوس

 

طراحی شده برای بهترین عملکرد

تمام مدل‌ها دارای تکنولوژی multi-core اینتل، میزان RAM کافی و هارد دیسک‌های solid-state هستند.

 

توسعه‌پذیر براساس نیازهای شبکه شما

شرکت Sophos ماژول‌های ارتباطی زیادی شامل Wi-Fi، 3G/4G، DSL واتصالات مس یا فیبر را ارائه می‌دهد.

 

تجارت پایدار

محصولات Sophos باعث می‌شود که تجارت شما حتی لحظه‌ای از دسترس خارج نشود.

 

مراحل چاپ کارتن سه لایه ( کارتن 3 لایه

۲۴ بازديد

مراحل چاپ کارتن سه لایه ( کارتن 3 لایه )

 

لایه میانی کارتن سه لایه ( 3 لایه ) فلوت است که از کاغذهای بازیافتی تشکیل شده است. امروزه با افزایش تکنولوژی توانایی تولید کاغذ صاف با کاغذهای بازیافتی وجود دارد. لیکن برای داشتن کیفیت بالاتر بهتر است از ورق های تازه استفاده شود.

کارتن سازی در کرج

لایه صاف خارج کارتن که به آن لایه خارجی نیز می گویند صیقلی تر و مقاوم تر در برابر آب می باشد. برای تولید این لایه از درختانی چوب نرم و دارای فیبرهای بلندتری هستند مانند صنوبر و کاج استفاده می گردد و برای تولید لایه صاف داخلی کارتن که به آن لایه داخلی نیز می گویند. از درختان با چوب های سخت تر مانند بلوط و چنار استفاده می شود.

کارتن سازی آریا در کرج

 

تولید کننده انواع کارتن سه لایه، پنج لایه و دایکاتی همراه با دو رنگ چاپ

 

مشاهده نمونه‌های بیشتر در پیج اینستاگرام.

 

???????????

   https://instagram.com/khrtn.mhr

جاده قدیم کرج هشتگرد شهر گلسار خیابان صفا پلاک ??

 

 

ایرلاین (خطوط هوایی) چیست؟

۲۴ بازديد

ایرلاین (خطوط هوایی) چیست؟

شرکت هواپیمایی یا شرکت هواپیمایی شرکتی است که علاوه بر حمل و نقل مسافر بر روی هواپیما، مدیریت بار را نیز بر انجام می دهد.

eee_9ctk.jpg

دامنه عملیات شرکت های هواپیمایی  شهران گشت معراج. بسیار گسترده است و مهم نیست که یک شرکت هواپیمایی بین المللی باشد یا یک شرکت هواپیمایی کوچک محلی، با این حال، این شرکت هواپیمایی طیف گسترده ای از فعالیت های مربوط به حمل و نقل مسافران و محموله ها را مدیریت می کند.

 

مسافران می توانند بلیط های خود را مستقیماً از خود شرکت های هواپیمایی خریداری کنند یا از عوامل خود در سراسر جهان بلیط بخرند. یک برنامه پرواز منظم برای پروازها وجود دارد. صنعت هوانوردی پیشرفت قابل توجهی داشته است و در نتیجه شرکت های هواپیمایی تمام تلاش خود را برای راضی کردن مشتریان خود انجام می دهند.

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی شهران گشت به شماره ثبت 590168 با اخذ مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری یکی از شرکت مسافرتی خصوصی در تهران می باشد که با همکاری بسیار نزدیک با شرکت هواپیمایی معراج شروع به فعالیت کرده است .

فعالیت این شرکت در زمینه تنظیم برنامه های سفر ، اخذ ویزا ، فروش پروازهای داخلی وخارجی ، فعالیت در حوزه گردشگری ، مجری مستیقم تورهای داخلی و خارجی ، زمینی و هوایی و صدور بیمه نامه مسافرتی می باشد. این شرکت با داشتن اطلاعاتی کامل در زمینه تورهای مسافرتی و داشتن کارکنانی کارآزموده ، متعهد و با سابقه، سفری لذت بخش را برای مسافرین خود فراهم می سازد .

تلفن 02161954 – 09126458739

منبع :  ایرلاین معراج

تاثیر خاکستر در درخت گردو

۲۹ بازديد

 به نقل از کارشناسان مجموعه اکین نهال: تاثیر مواد آلی و معدنی میتواند تا حد بالایی تضمین کیفیت بالای محصولات را تضمین کند.

تاثیر خاکستر در درخت گردو

نهال گردو جزو یکی از بهترین نهال های دنیا است که امروزه همه سعی می کنند آنرا بکارند و تمام تلاششان بر این باشد که میزان باردهی و کیفیت را افزایش بدهند.

در مطالب زیادی درباره تقویت نهال گردو توضیح دادیم در این مطلب قصد داریم درباره تاثیر خاکتر در درخت گردو به عنوان یک کود مغذی بگوییم و از طرفی مزایا و معایب آنها را مورد بررسی قرار بدهیم.

شاید خیلی جالب باشد که بگوییم خاکستر برای درخت گردو می تواند مفید باشد اما واقعا اینگونه است و یک اثر عالی در رشد و باردهی نهال گردو دارد.

و این ارزش و اهمیت خاکستر برای درخت گردو بخاطر وجود کلسیم و فسفر و پتاسیم و بطور کلی عناصر مفید در آن می باشد.

خاکستر درخت گردو چیست؟

خاکستر سوزاندن پوشش گیاهی – چوب و ذغال سنگ است. همانطور که از نامش پیداست خاک می باشد. بعد از اینکه چوب یا دغال سنگ سوزانده شد یک خاکستر از آن بدست می آید که سرشار از مواد معدنی و عناصر مفید است.

خاکستر در درخت گردو می تواند اثرات عالی را به همراه داشته باشد که در ادامه مطلب به آنها می پردازیم.

تاثیر خاکستر در درخت گردو + مزایا

یکی از مهم ترین دلایل و فاکتورهای مهم در رشد و بازدهی درخت گردو اهمیت دادن به تغذیه و کود درست است. خاکستر دارای مواد آلی و مواد معدنی مفیدی می باشد که عناصر موجود در آن موجب تقویت و باردهی بهتر نهال گردو می شود.

  • خاکستر دارای عناصر ارزشمندی مثل کلسیم – منیزیم و پتاسیم سه عنصر مهم و اساسی درخت گردو است.که استفاده از آن در زمان مناسب و بصورت درست و منظم می تواند اثربخشی خوبی را بدنبال داشته باشد.
  • خاکستر در درخت گردو موجب کنترل میزان اسیدیته خاک می شود

استفاده از خاکستر موجب می شود تا میزان اسیدی بودن و قلیایی بودن خاک کنترل شود و این بدلیل وجود آهکی می باشد که در خاک است. این مواد جزو کودهای ارگانیکی است که تاثیر بالایی دارد و از طرفی بخوبی و به سرعت جذب خاک می شود.

  • کنترل و دوری آفات و بیماری در درخت گردو

برخی از باغداران از وجود شپشک و کرم و برخی موجودات ریز ناراحت هستند و میخواهند به روشی آنها را از بین ببرند علاوه بر مفید بودن خاکستر خاک برای درخت گردو می توان در از بین بردن آفات نیز موثر باشد.

چرا استفاده از خاکستر در درخت گردو بسیار توصیه می شود

از مزایا خاکستر در درخت گردو گفتیم یکی از موارد بسیار مهمی که باید گفته شود میزان اسیدیته بودن خاک است. اگر خاک خیلی اسیدی باشد دیگر مواد مغذی و مفید را جذب خود نمی کند و در نهایت موجب نرسیدن مواد لازم و ضروری به خاک می شود.

اگر خاک باغتان اسیدیته است حتما سعی کنید با خاکستر درخت گردو این مشکل را برطرف کنید.البته حتما خاک را قبل از استفاده از کود مورد بررسی و آزمایش قرار بدهید.

معایب استفاده از خاکستر در درخت گردو

حالا از مزایا عالی خاکستر درخت گردو گفتیم آیا می تواند معایب و ضرری برای درخت داشته باشد؟ بله اما وقتی که بصورت صحیح و در زمان نامناسب از خاکستر برای درخت گردو استفاده نکنید.

البته بطور کلی در استفاده از هر نوع کودی بسیار توصیه شده است به زمان و نحوه و میزان استفاده از آن توجه کنید.

بهترین زمان مصرف کود در درخت گردو

اگر به زمان مصرف کود در درخت گردو اهمیت ندهید نه تنها برای درخت سودی به همراه نخواهد داشت و در باردهی موثر نیست بلکه موجب کاهش میزان باردهی و ضرر رساندن به درخت گردو می شود.

بهترین زمان کود خاکستر درخت گردو فصل بهار بوده قبل از اینکه درخت شکوفه بدهد و باردهی را آغاز کند.

حتما برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از این سایت فرنسوی willemsefrance نیز کمک بگیرید.

 نکات مهم در استفاده از خاکستر درخت گردو

  1. نکته بسیار مهم این است که حتما در هنگام کود دادن خاکستر در درخت گردو توجه به خشک بودن خاک داشته باشید و در هنگام بارندگی از کوددهی خودداری کنید.
  2. حتما قبل از اینکه از خاکستر درخت گردو استفاده کنید توجه داشته باشید که میزان اسیدی بودن و قلیایی بودن خاک (ph) را بررسی کنید.

خاکستر دارای آهک می باشد و اگر بصورت نادرستی استفاده شود می تواند مضر باشد.

  • خاکستر را با کود تازه ترکیب نکنید چرا که موجب می شود تا نیتروژن بخوبی در خاک تشکیل نشود و جذب مواد آلی بخوبی صورت نگیرد.

چگونه خاکستر بسازیم

نوع خاکستر و کیفیت آن نیز بسیار اهمیت دارد. بایستی برای استفاده از خاکستر تنها چوب ها سوخته شوند نه اینکه پلاستیک و لاستیک و .. نیز در آن وجود داشته باشد.اینگونه موجب کاهش عملکرد در درخت می شود.

تهیه کردن خاکستر کار سخت و دشواری نیست. می توانید چوب را بسوزانید و یا ذغال سنگ را سوزانده و بگذارید بخوبی خنک شود.بعد از اینکه سرد شدند می توانید آنها را در کیسه هایی مناسب که مرطوب و خیس نباشند بریزید.

به هیچ عنوان خاکستر درخت گردو را در جایی که خیس است و یا بارندگی وجود دارد نگذارید.

چه شاخ و برگ هایی را برای تهیه خاکستر درخت گردو انتخاب کنم

در فصل بهار و پاییز شاخه ها بسیار بهتر مواد مغذی را جمع آوری می کنند. شاخه هایی که بر روی زمین می افتند را جمع آوری کرده و از آنها استفاده کنید.

بهتر است از جمع آوری شاخه هایی که در کنار خیابان و جاده ها ریخته صرف نظر کنید چون ممکن است گازهای خروجی را به خود جذب کرده باشند و مضر باشد.

در نظرات باغداران و کشاورزان مشخص شده است که بهترین خاکستر از برگ درخت گردو می باشد که میزان عناصر بسیار عالی در آن وجود دارد.

کارشناسان نهالستان اکین نهال  در برحسب تحقیق و تجربه معتقد هستند  سعی کنید از خاکستر خوب و باکیفیتی برای خاک درخت گردو خود استفاده کنید تا اثربخشی خوبی را به همراه داشته باشد.

آیا می دانستید خاکستر سیگار جزو خاکسترهای مفید درخت گردو است!

سیگار برای بدن بسیار ضرر دارد و موجب آسیب رساندن به ریه ها می شود اما وقتی میسوزد و خاکستر می شود مواد مضر آن از بین می رود.استفاده از خاکستر سیگار هم می تواند در ایمنی سازی و تقویت خاک موثر باشد.

اما خب بدست آوردن مقدار زیاد خاکستر سیگار سخت است و شاید اصلا نشدنی باشد.البته می توانید برای گلدان های کوچکی که در خانه است از آنها استفاده کنید.

خاکستر ذغال سنگ جزو خاکسترهای بسیار عالی و مفید می باشد.دارای عناصر مفید و بی نظیری است که توصیه می کنیم از این خاکسترها استفاده کنید.اما باز هم تاکید می کنیم بهترین نوع خاکستر برگ درخت گردو می باشد.

نتیجه گیری استفاده از خاکستر در درخت گردو

خاکستر در درخت گردو می تواند تاثیر عالی در میزان باردهی داشته باشد و موجب تقویت نهال گردو شود.خاکستر دارای مواد معدنی عالی و کلسیم و فسفر و نیتروژن و پتاسیم است که در مقاوم سازی درخت موثر است.

در این مطلب بطور کامل مزایا و معایب استفاده از خاکستر در درخت گردو را بیان کردیم.باغداران و کشاورزان عزیز می توانند در صورت خرید انواع نهال گردو و اطلاع از قیمت از نهالستان اکین نهال اقدام نمایند.

تمامی ارقام نهال گردو اکین نهال دارای کارت سلامت و گواهی بهداشت و قرنطنیه استانی می باشد.می توانید خرید نهال گردو خود را بدوت واسطه و با تضمین قیمت و کیفیت انجام بدهید.

 

 

التخطیط لقضاء أوقات الفراغ للشباب

۲۷ بازديد

یعد وقت الفراغ لدى الشباب فی المجتمع من أهم القضایا التی یعتبر استخدامها الصحیح فی المستقبل وشخصیة الشباب فی غایة الأهمیة.

التخطیط لقضاء أوقات الفراغ للشباب

 

یعد وقت فراغ الشباب قضیة مهمة یمکن اعتبارها مصدرًا للاعتراف بالشباب والهویة. سیکون للاستخدام الصحیح لوقت الفراغ تأثیر إیجابی على حیاة الفرد والمجتمع ، وسیؤدی الاستخدام غیر السلیم له إلى مشاکل وأضرار لا یمکن إصلاحها.

 

فی حالة الشباب والمراهقین ، فإن استخدام وقت الفراغ مهم للغایة لأن شباب المستقبل متوافقون مع الوطن ومصیرهم مرتبط بمصیر المجتمع. ازداد وقت الفراغ فی مجتمع الیوم بسبب تقلیص ساعات العمل الرسمیة ، ولکل شخص بضع ساعات لاستخدامها حسب أفکاره ومرافقه وخطته.

 

لاحظ أنه فی المجتمعات الصناعیة ، یختلف وقت الفراغ عن "ساعات الفراغ" فی المجتمعات التقلیدیة. وقت الفراغ المناسب یزید من کفاءة العمل ومثل أی صناعة أخرى ، تم إنشاء "صناعات ترفیهیة" لتنویع أوقات الفراغ. فی هذا الصدد ، فی هذا القسم من Namnak ، ندرس العوامل البشریة غیر الداخلیة للضرر الاجتماعی.

 

وقت فراغ الشباب

أوقات فراغ الشباب فی مجتمع الیوم

نقاط مهمة حول أوقات الفراغ للشباب

 

موضوع مهم ومؤثر

 

تعتبر کیفیة قضاء وقت الفراغ مصدر قلق دائم بین الشباب والمراهقین بسبب دخولهم المفاجئ فی المجتمع وبالتالی زیادة احتمالیة السلوکیات غیر المتوازنة.نصف سکان بلدنا هم من الشباب الذین یمکنهم بناء الدولة بالتخطیط المناسب للطاقة. بکثرة وبکثافة. یمکن أن یؤدی تجاهل طاقة الشباب إلى انحرافات وأضرار اجتماعیة.

 

لا ینبغی أن یقتصر الإثراء فی أوقات الفراغ على برامج محدودة وهو أمر مهم للغایة. یجب أن یکون الملء الأمثل لأوقات الفراغ على جدول أعمال المجمعات الثقافیة مثل المدارس وما إلى ذلک. ومن السمات البارزة لوقت الفراغ حریة الاختیار ونوع النشاط ؛ ومع ذلک ، یُسجل الآباء أطفالهم فی فصول ترفیهیة وفنیة وریاضیة وعسکریة وما إلى ذلک لملء وقت فراغ أطفالهم بعد نهایة المدرسة ، بغض النظر عن اهتماماتهم ، مما یجعل المراهقین والشباب غیر مرحب بهم. رأی الناس غیر الشباب أنفسهم لم یعد یعتبر وقت فراغ.

 

یتعین على الشباب فی أوقات فراغهم اتخاذ قرارات لملئه بأنفسهم ، وإلا خلال الصیف ، بسبب عدم وجود خطط لإثراء البطالة لدیهم ، سیزداد معدل الجریمة وسوء السلوک الاجتماعی بین الشباب.

 

تساعد المرافقة مع الأصدقاء السیئین فی إحداث الشذوذ وتقیید الشباب لتعلیمهم والبحث عن دخل مزیف وغیر مشروع لأنفسهم ، لذا فإن وقت الفراغ الذی کان من الممکن أن یؤدی إلى تقدمهم وتقدمهم سیؤدی إلى خرابهم وسقوطهم.

أهمیة التخطیط الترفیهی للمراهقین والشباب

 

 

العوامل البیئیة للأضرار الاجتماعیة للشباب

 

هناک فئتان فعالتان فی إحداث ضرر اجتماعی ، الفئة الأولى: النمو السکانی ، وعدم الاستقرار الاجتماعی ، والبطالة ، والتضخم والفقر ، والفئة الثانیة: الأسرة ، والبیئة المدرسیة ، ومجموعة الأقران.

 

 

 

أسباب الأسرة

 

المؤسسة الاجتماعیة الأولى التی تلبی الاحتیاجات الأساسیة والحیویة للإنسان هی الأسرة لأن جمیع الناس یتأثرون بأفکار وأفکار وسلوکیات أفراد أسرهم بعد الولادة ، لذلک فإن الأسرة هی المؤسسة الأولى التی تؤثر على عملیة السلوک. للعیوب الأسریة تأثیر سلبی على الإنسان وتعرضه للاختلال.

 

تعلیم

 

العوامل التی تؤثر على التکیف والتنشئة الاجتماعیة للمراهقین والشباب هی نوعیة التعلیم والنجاح أو الفشل فی التعلیم والدورات التدریبیة. الطالب المنتظم فی المدرسة والناجح فی العملیة التعلیمیة سیکون أقل ضعفًا.

 

ترفیه الشباب

اثر التعلیم على الاضرار الاجتماعیة للشباب

 

الأقران

 

العامل الآخر الذی یسبب الأذى الاجتماعی هو الارتباط بأصدقاء سیئین. إن المیل إلى تکوین صداقات سیئة ، والذی یمکن أن یؤدی إلى ارتکاب مخالفات ، یرجع إلى حقیقة أن بعض العائلات تهمل أطفالها وتوفر الأرضیة للمیل إلى تکوین صداقات سیئة. المراهقون الضعفاء وغیر المصحوبین بذویهم ، وفی بعض الحالات یکون المراهقون ذوو الوالد الوحید أکثر عرضة من غیرهم من المراهقین.

 

یؤدی تغییر القاعدة العاطفیة للعائلة إلى أقرانها إلى استسلام هؤلاء الأشخاص لمطالبهم بقبول أصدقائهم. ضغط الأقران ووجود أصدقاء سیئین یتسبب فی ارتکاب الأشخاص للجرائم وفی هذه الحالة یستمع الناس أکثر من الأصدقاء. الآباء.

 

 

أزمة الهویة الشبابیة

 

 

 

کانت مؤسسة الأسرة تعمل بشکل أکثر فاعلیة فی الماضی مما تفعله الیوم. والیوم للأسف ضعفت لغة الحوار والتفاهم بین المراهقین وأولیاء الأمور ولا یوجد جسر بینهم بسبب الخلافات الجسیمة بین الجیلین القدیم والجدید.

 

عندما یخضع المراهقون لتغییرات جسدیة ، فإنهم یبحثون أیضًا عن هویتهم ؛ فی هذا الوقت ، یجب على الأسرة والتعلیم أن یلعبوا دورهم بشکل صحیح وأن یعدوا منصة مناسبة لتحدید المراهقین والشباب حتى لا یواجهوا أزمة هویة.

 

أزمة الهویة الشبابیة

منع أزمة الهویة الشبابیة

 

عدم المساواة الاجتماعیة

 

ومن الأسباب التی تسبب الإحباط والفشل لدى الشباب والمراهقین وتؤدی إلى غضبهم هو أن فرص التعلیم والتوظیف والزواج والرفاهیة والمرافق الترفیهیة. . . نظرًا لمحدودیة الموارد ، وعدم القدرة على تنفیذ إدارة شاملة ، ولم یکن الافتقار إلى التوزیع العادل والفعال متاحًا على قدم المساواة لجمیع الشباب ، وظلت احتیاجات بعض الشباب فی المجتمع دون إجابة.

 

هؤلاء الشباب الذین یواجهون هذه الإحباطات فی المجتمع لیس لدیهم مکان للتنفیس عن غضبهم وطاقاتهم المدمرة التی سببها الفشل. الشاب الذی لا یستطیع التنفیس عن غضبه یجب أن ینفیس عن ذلک.

 

حضاره

 

من العوامل الأخرى التی تؤثر على شخصیة الإنسان هی الثقافة ، لأنه بعد الطفولة یوضع الإنسان فی مسار التیارات الثقافیة ، ویؤدی تأثیر ثقافة المجتمع إلى تغییر فی الشخصیة والسلوکیات الطبیعیة والشاذة ، ویجب على المراهقین اتباع العادات والتقالید الدینیة والأخلاقیة تعرف علیهم وتقبلهم.

 

من العوامل التی تسبب الضیق والقلق لدى الإنسان وتخلق مجمعات نفسیة وتناقضات داخلیة فیه وتخرجه من مجرى التصرف ورد الفعل الطبیعی ، هی المواقف العصیبة وغیر الملائمة ومشاعر الحرمان المختلفة.

 

تعتبر التطورات الثقافیة والاجتماعیة والتکنولوجیة من بین العوامل التی تخفض معنویات الناس وتعطل عملیة التنشئة الاجتماعیة. إذا انتشر نمط منحرف فی المجتمع وأصبح ثقافة المجتمع ، فیمکن أن یصبح داخلیًا وتطبیعًا فی وجود الشباب.

 

للمعتقدات الدینیة والثقافة الأخلاقیة فی المجتمع دور کبیر فی صحة السلوک البشری والعلاقات ومنع التشویه ، ووجود الثقافة المبتذلة وغیر الأخلاقیة عامل مهم فی تضلیل الفرد.

العوامل المؤثرة فی شخصیة وسلوک الشباب

 

وسائط

 

المؤسسة الثالثة المؤثرة فی تنمیة شخصیة الأفراد هی وسائل الإعلام التی تلعب دورًا رئیسیًا فی توعیة المراهقین ، فقد تطورت وسائل الإعلام وتطورت کثیرًا ، والتی على الرغم من مزایاها العدیدة ، إلا أن لها عیوبًا أیضًا.

 

تقوم وسائل الإعلام بعرض مشاهد قبیحة وغیر تقلیدیة وصور عنیفة وتصویر الحیل الإجرامیة فی الأفلام فی ألعاب الکمبیوتر المثیرة والمحفزة والصحافة وشبکات التلفزیون والإنترنت على المستخدمین وخاصة الشباب والشباب یتأثرون سلبًا ومیلهم لارتکاب غیر طبیعی. یزید الأفعال.

 

تلفزیون الإعلام والثقافة قادر على تزوید الجمهور بفرصة رؤیة احتیاجاتهم مرة أخرى والانخراط فی شیء ما کانوا یتجنبونه دائمًا. یمکن للتلفزیون أن یغیر الطریقة التی ینظر بها الشباب والمراهقون إلى أوقات الفراغ.

اضرار الشباب الترفیهیة والاجتماعیة

 

إذا کان لدى المراهقین وقت فراغ غیر مخطط له بعد إغلاق الفصول الدراسیة والانتهاء من الاختبارات ، یتم توفیر موقف مؤلم لهم ، فهم غیر ملمین بمساحة البرامج اللامنهجیة المفیدة.

 

یجب إثراء أوقات فراغ الشباب والمراهقین لمنع الضرر الاجتماعی. لذلک ، یجب توفیر وسائل ترفیه صحیة ومرافق لقضاء وإثراء أوقات الفراغ للمراهقین والشباب.

 

المیل إلى الاتصال الافتراضی غیر مناسب تمامًا لاستنزاف الإثارة وقضاء الوقت. لا یوجد مکان للعالم الحقیقی للتنفیس عن هذه المشاعر ، فإذا أمضى الناس وقتهم فی علاقات افتراضیة ، فسیقل تفاعلهم مع الآخرین فی مکان العمل والعائلة. تزید العلاقات الافتراضیة من انحرافات الناس عن نقاط ضعف الغد. إذا کان التفاعل مباشرًا ، یکون الضرر الاجتماعی أقل.

 

التواصل الافتراضی للشباب

امتلاء أوقات فراغ الشباب بالفضاء السیبرانی

 

الترفیه قضیة متعددة الأبعاد ترتبط ارتباطًا مباشرًا بالقضایا الاقتصادیة والثقافیة. إن التخفیف من الملل والمتعة والتسلیة وإتاحة إمکانیة رفع مستوى المعلومات والمشارکة الاجتماعیة المجانیة وتنمیة المواهب تلعب دورًا رئیسیًا فی الترفیه.

 

تشمل التطبیقات الترفیهیة التجدید ، وتجنب ملل الحیاة الیومیة ، والهروب من المهام المتکررة المفروضة ، وإصلاح المشاکل العصبیة التی تسببها حیاة الآلة ، واکتساب الحیویة ، وإشباع الرغبات العدوانیة للناس وتقویة العواطف.

المؤسسات الاجتماعیة وترفیه الشباب

 

تلعب الأسرة دورًا مهمًا للغایة فی قضاء وقت الفراغ لأن کل شخص یقضی ساعات طویلة فی المنزل فی الراحة ، وتناول الطعام ، والاسترخاء ، والتحدث مع أفراد الأسرة الآخرین ، والدراسة ، واللعب ، وما إلى ذلک. تتأثر بها وتؤثر علیها أیضًا.

 

على سبیل المثال ، تؤثر ظروف عمل أفراد الأسرة على الطریقة التی یقضون بها أوقات فراغهم ، وإذا عاد أفراد الأسرة إلى المنزل بعد یوم شاق ، فلا یمکنهم أن یکونوا مبدعین ونشطین وملیئین بالعاطفة فی المنزل.

 

وقت الفراغ مع العائلة

دور المؤسسات الاجتماعیة فی ملء أوقات فراغ الشباب

 

المدرسة:

 

یعد تطویر مهارات أوقات الفراغ لدى الطلاب أحد الأدوار المهمة الموکلة للمؤسسات التعلیمیة فی المجتمعات المتقدمة ، ویمکن للجامعات أیضًا تشجیع الأفراد على تعلم المهارات الفنیة والترفیهیة والعلمیة.

 

فی مرحلة التخرج ، من الضروری الانتباه إلى مدى ملاءمة هذه المهارات مع ظروف الأفراد ومرافقهم ، حیث یمکن للجامعات تنفیذ الأنشطة اللامنهجیة على نطاق أوسع من خلال الجمعیات الطلابیة.

 

المراکز الدینیة:

 

تلعب المعتقدات الدینیة للأفراد وحرمة الشؤون الدینیة والتعلق العاطفی للأفراد بهذه الأمور دورًا مهمًا فی کیفیة قضاء أوقات فراغهم. یمکن لهذه المراکز أن تساعد الشباب من خلال تأثیرهم الروحی على عقول وعقول الشباب حتى یتمکنوا من قضاء أوقات فراغهم بشکل صحیح ومناسب.

 

الحکومی:

 

تلعب الحکومات دورًا خاصًا فی التخطیط لتحسین وقت الفراغ وإثراء أوقات الفراغ ، بالنظر إلى سلطاتها ومواردها الهائلة.

 

الأضرار الاجتماعیة للشباب

تخطیط المؤسسات الاجتماعیة لقضاء أوقات الفراغ للشباب

 

تتزاید العلل الاجتماعیة فی المجتمع مع زیادة أوقات الفراغ غیر المخطط لها والإجازات غیر المستهدفة ، لذا فإن التخطیط لزیادة إنتاجیة أوقات الفراغ مهم للغایة.

 

الشباب لدیهم مطالب مختلفة من آبائهم حول کیفیة قضاء أوقات فراغهم. بعض الآباء لا یفهمون هذه المطالب بسبب اختلاف السن ومتطلباتها.

 

الشباب ، بالإضافة إلى وجود احتیاجات بیولوجیة أساسیة ، مثل الحاجة إلى الحب ، والحاجة إلى معنى فی الحیاة ، والحاجة إلى الانتماء إلى مجموعة متجانسة ، والحاجة إلى الأمان ، والحاجة إلى الشعور بالتقدیر والنجاح ، الحاجة إلى الابتکار ، والحاجة إلى التعاطف والتعاطف ، والحاجة إلى الشعور بالکمال والتمیز والتقدم ، وضرورة قبول مجموعة الأقران ، وضرورة التعرف على القیم الأخلاقیة التی تضعهم فی مکان نفسی خاص ، الظروف السلوکیة والفکریة والخیالیة والعاطفیة.

 

فی بعض الأحیان ، قد یتعرض الشباب لضغوط من التوترات الداخلیة ، غیر قادرین على التحکم فی أنفسهم ، وینجذبون إلى سلوکیات غیر طبیعیة وأضرار اجتماعیة. أعطوا الطرق الصحیحة لتحقیق الهدف. من أجل التنمیة الاجتماعیة للشباب ، من الضروری الانتباه إلى الهیکلیة الخارجیة عوامل ارتباط الشباب بالمدرسة والأسرة والمجتمع.

منبع :

 

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://anieh.com/

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=SheenaBonilla1

https://www.pubpub.org/user/gina-clayton-135

http://cutas-edu.xyz/fluxbb/profile.php?id=553443

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://clubs.london.edu/click?r=https://anieh.com/

https://git.isis.vanderbilt.edu/SheenaBonilla1

https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php/User_talk:SheenaBonilla1

 
 

 http://s.ecmaps.de/BWZ5c

https://cutt.ly/qOhRJAX

https://clck.ru/aqb4E

https://tinyurl.com/2p999kvj