جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

همه چيز درباره داروي لاغري | چه دارويي مصرف كنيم؟

۴۱ بازديد

براي كاهش وزن چه راه‌هايي به ذهنتان مي‌رسد؟ داروي لاغري ؟
ورزش كردن؟
رژيم غذايي؟
ورزش و رژيم غذايي در كنار هم؟
استفاده از قرص و داروي لاغري ؟
در اين مقاله به بررسي محبوبت ترين داروهاي لاغري مي‌پردازيم و نقدهاي وارد به اين داروها را بررسي مي‌كنيم.
امروزه با توجه به اينكه افراد تمايل زيادي به كاهش وزن بدون دردسر و در كم‌ترين زمان ممكن رادارند، داروي لاغري به‌عنوان يك ميانبر براي آن‌ها ظاهرشده است. حضور داروي لاغري آن‌قدر گسترده و پرطرفدار شده كه شايد جز تجارت‌هاي پرطرفدار محسوب مي‌شود.
اما آيا واقعاً داروهاي لاغري بر كاهش وزن تأثيرگذار است؟ و يا اينكه آيا داروهاي لاغري عوارضي خاصي ندارد؟
براي يافتن پاسخ اين سؤالات در ادامه مقاله با ما همراه باشيد.

مكانيزم داروهاي لاغري

اولين مكانيزم داروي لاغري كاهش اشتها، احساس سيري در طولاني‌مدت و مصرف كمتر كالري است.
در مكانيزم دوم، داروي لاغري جذب مواد مغذي مانند چربي را كاهش داده و باعث مي‌شود كالري كمتري مصرف كنيد.
مكانيزم سوم داروهاي لاغري افزايش چربي سوزي است. در اين هدف‌گذاري داروي لاغري چربي سوزي را بيشتر مي‌كند و باعث مي‌شود شما كالري بيشتري بسوزانيد.

?? ماده‌اي كه در داروهاي لاغري مصرف مي‌شوند،يا به عنوان داروهاي لاغري باعث كاهش وزن شما مي‌گردند

?. عصاره گارسينيا كامبوجيا

گارسينيا كامبوجيا پس از نمايش در نمايشگاه دكتر اوز در سال ???? محبوبيت زيادي در جهان پيدا كرد.
اين ميوه كوچك، سبز و شبيه كدوتنبل است. پوست اين ميوه حاوي اسيد هيدرو كسي سيتريك (HCA) است. اين ماده مؤثر در عصاره گارسينيا كامبوجيا است كه به‌عنوان داروي لاغري به بازار عرضه مي‌شود.
گارسينيا كامبوجيا چگونه باعث كاهش وزن مي‌شود:
در مطالعات و تحقيقاتي مربوط به حيوانات نشان داده شد كه اين عصاره مي‌تواند آنزيمي توليد كند كه چربي را در بدن مهار كرده و سطح سروتونين را افزايش دهد، به‌طور بالقوه به كاهش ميل و اشتها كمك مي‌كند. يك بررسي در سال ????  با ?? مطالعه در مورد گارسينيا كامبوجيا انجام شد و نشان داد كه به‌طور متوسط ??اين دارو، باعث كاهش وزن در حدود ??? گرم در طي چند هفته مي شود.

عوارض جانبي

هيچ گزارشي از عوارض جانبي جدي گزارش نشده است، اما برخي گزارش‌ها درباره مشكلات گوارشي خفيف بوده است.

توجه: داروي لاغري گارسينيا كامبوجيا ممكن است باعث كاهش وزن متوسط ??شود اما اثرات به قدري اندك است كه احتمالاً حتي قابل‌توجه هم نيست.

?. هيدروكسيكات

هيدروكسيكات بيش از يك دهه است كه وجود دارد و در حال حاضر يكي از محبوب‌ترين مكمل‌هاي كاهش وزن در جهان است. چندين نوع مختلف از اين داروي لاغري وجود دارد، اما متداول‌ترين آن به‌سادگي “Hydroxycut” ناميده مي‌شود.
هيدروكسيكات چگونه باعث كاهش وزن مي‌شود:
اين ماده حاوي چندين ماده است ازجمله كافئين و چند عصاره گياهي كه ادعا مي‌شود به كاهش وزن كمك مي‌كند. در يك تحقيق نشان داده‌شده كه هيدروكسيكات باعث كاهش وزن در حدود ?.? كيلوگرم در مدت ? ماه شده است.

عوارض جانبي

اگر به كافئين حساس هستيد، ممكن است با خوردن اين داروي لاغري اضطراب، لك‌لك شدن صورت، لرزش بدن، حالت تهوع، اسهال و تحريك‌پذيري را تجربه كنيد.

توجه: متأسفانه هنوز تحقيقات گسترده در مورد اين دارو صورت نگرفته است و براي اثبات اثرگذاري و بررسي عوارض نياز به زمان بيشتر است.

?. كافئين

كافئين رايج‌ترين ماده روان‌گردان در جهان است، كافئين به‌طور طبيعي در قهوه، چاي سبز و شكلات تلخ يافت مي‌شود و به بسياري از غذاهاي فرآوري شده و نوشيدني‌ها نيز اضافه مي‌گردد.
كافئين يك تقويت‌كننده متابوليسم شناخته‌شده است و اغلب به داروهاي لاغري كاهش وزن تجاري اضافه مي‌شود.
كافئين چگونه باعث كاهش وزن مي‌شود:
در مطالعات كوتاه‌مدت نشان داده است كه كافئين مي‌تواند سوخت‌وساز بدن را ? تا ?? درصد تقويت كند و چربي سوزي را تا ?? درصد افزايش دهد. همچنين برخي مطالعات وجود دارد كه نشان مي‌دهد كافئين مي‌تواند باعث كاهش وزن متوسط ??در انسان شود.

عوارض جانبي

در برخي افراد مقادير زياد كافئين مي‌تواند باعث اضطراب، بي‌خوابي، لرزش، تحريك‌پذيري، حالت تهوع، اسهال و ساير علائم شود. كافئين همچنين اعتيادآور است و مي‌تواند كيفيت خواب شمارا كاهش دهد. درواقع نيازي به مصرف مكمل يا قرص همراه كافئين در آن نيست. بهترين منابع قهوه باكيفيت و چاي سبز هستند كه داراي آنتي اكسيدان‌ها و ساير مزاياي سلامتي نيز هستند.

?. اورليستات (Alli)

اورليستات يك داروي دارويي است كه بدون نسخه در بازار بانام Alli فروخته مي‌شود و تحت نسخه Xenical نيز تجويز مي‌شود.
اورليستات چگونه باعث كاهش وزن مي‌شود:
اين داروي لاغري با منع تجزيه چربي در روده، باعث مي‌شود كالري كمتري از چربي‌ها مصرف كنيد.
مصرف اورليستات حدوداً باعث كاهش ?.? كيلوگرم از وزن شما در ماه مي‌شود. در تحقيقي ديگر نشان داده‌شده است كه مصرف اين داروي لاغري، فشارخون راكمي كاهش مي‌دهد و خطر ابتلا به ديابت نوع ? را حدود ?? درصد كاهش مي‌دهد.

منبع :  https://exiryab.com/blog/%d8%aa%d8%ba%d8%b0%db%8c%d9%87/1310/

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/MaiaSande6
https://www.reverbnation.com/female815?profile_view_source=header_icon_nav
https://coub.com/maiasande6
https://3dwarehouse.sketchup.com/user/487845fb-974c-48a0-bb9b-65500265e6b8/Dani-S
https://www.spreaker.com/user/15644479
https://seekingalpha.com/user/55300793/comments
https://www.blogtalkradio.com/maiasande6
https://www.viki.com/users/maiasande6_244/about

 

مشاوره براي انجام پايان نامه روانشناسي

۳۶ بازديد

دارم يه پايان نامه روانشناسي انجام ميدم

مشاوره براي انجام پايان نامه كارشناسي ارشد و دكتري در مقطع روانشناسي

انجام پايان نامه كارشناسي ارشد و دكتري روانشناسي تكميل يك مطالعه موفق است كه كيفيت آن نشان دهنده ذخيره و بار تحصيلي دانشجو و همچنين ميزان فعاليت هاي او براي كسب و يادگيري اين علم جذاب و جهات مختلف آن است؛ گام هاي دشوار اما بسيار مهم.

 

چرا نوشتن پايان نامه و مشورت به ما كمك مي كند؟

همان طور كه گفته شد انجام پايان نامه خوب بسيار مهم است اما نوشتن و پايان دادن بسيار دشوار و طولاني مدت است. از سوي ديگر، رشته روانشناسي و جهات مختلف آن ظرافت و حساسيت خاصي دارد؛ علمي كه به مطالعه رفتارها و فرايندهاي ذهني و رواني انسان مي انجامد و در تمام ابعاد زندگي انسان نقش دارد، بسيار گسترده تر، ظريف تر و دقيق تر از بسياري از علوم ديگر است و به همين دليل رايزني با استادان و كارشناسان اين رشته براي نوشتن پايان نامه راه گشا است.

 

مشاوره براي انجام پايان نامه روانشناسي

بهتر است در هر شغلي مشاوره بگيريد اما شرط لازم انتخاب مشاور متخصص و حرفه اي است. بهترين مشاوران براي دانشجويان روانشناسي و تخصص هاي آنها قطعا استاد و متخصص در اين زمينه هستند، اما اين امر ممكن است به هيچ دليلي مانند عدم دسترسي به استادان يا كمبود وقت و مانند آن امكان پذير نباشد. در اين موارد بيشتر دانشجويان به موسسات مشاوره مشهور مراجعه مي كنند. يكي از پژوهشكده هاي علمي خارج از دانشگاه براي مشاوره، انجام پايان نامه روان شناختي است.

انجام پايان نامه در روانشناسي تربيتي

مؤسسه ما سال هاست كه به دانشجويان خدمت كرده است؛ مشاوران متخصص و همنوعان ما با سال ها تجربه در اين زمينه، آماده اند تا اين زمان صعود و سقوط را به سالك ها مشاوره و كمك كنند كه در تمام مراحل پايان نامه رواني شما را از نزديك، تيز و جدي زير نظر خواهند گرفت. .

 

سرعت و دقت كار انجام پايان نامه

مشاوران انجام پايان نامه به سرعت كار شما را بالا مي برند و شما را از رفتن به راه اشتباه و پالايش باز مي دارند و همچنين دقت شما را با استفاده از مهارت ها و تجربيات گرانبها افزايش مي دهند تا حتي كوچكترين جزئيات و ظريف ترين كارهايتان را ناديده نگذاريد و كيفيت پايان نامه خود را حفظ كنيد.

 

آينده دانشگاهي و شغلي با انجام پايان نامه

بديهي است كه پايان نامه با كيفيت بالا منجر به نمرات عالي و در نتيجه اعتبار تحصيلي دانش آموزان خواهد شد و اين امر تاثير زيادي در پيدا كردن يك شغل مناسب و آينده اي بهتر خواهد داشت. همچنين به شما كمك خواهد كرد كه يك مقاله ISI را منتشر كنيد و پذيرش مقاله خود را آسان تر كنيد.

براي نوشتن پايان نامه كارشناسي ارشد و دكتري در روانشناسي هر جهت گيري از ما خواسته مي شود كه از اصول آن پيروي كنيم كه به طور خلاصه به آن نگاه خواهيم كرد:

 

انتخاب موضوع پايان نامه

انتخاب موضوع پايان نامه اولين گام براي شروع نوشتن آن است و به همين دليل لازم است دانش آموزان به دقت مباحث پايان نامه هاي روانشناسي قبلي را مرور كنند و موضوعي را بر اساس علاقه و توانايي هاي خود انتخاب كنند. اطمينان حاصل كنيد كه موضوع جديد و جالب براي پيدا كردن موضوع پايان نامه خود را. ادامه اين تحقيقات ايده بدي نيست، به جلسات دفاعي ديگر دانش آموزان مراجعه كنيد تا ذهن تان را باز كنيد و ديدگاه تان را گسترده تر كنيد.

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11105752
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1611918.page
https://independent.academia.edu/ZahraMays21
http://ufotech.com.vn/members/naimaduar4.1024617/
http://edu.fudanedu.uk/user/naimaduar4/
http://fudanedu.uk/user/naimaduar4/
https://clubs.london.edu/click?r=https://kanoon-research.com/thesis/
http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:NaimaDuar4
https://git.isis.vanderbilt.edu/NaimaDuar4
https://lib02.uwec.edu/ClarkWiki/index.php?title=User:NaimaDuar4
https://git.sicom.gov.co/NaimaDuar4
http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://kanoon-research.com/thesis/
http://jobs.ict-edu.uk/user/naimaduar4/

 

خريد ممبر واقعي تلگرام بدون ريزش – سامانه ايده كاو

۳۴ بازديد

تلگرام بدون شك، يكي از بهترين پلتفرم‌هاي جهان است و با حدود ميليون‌ها نصب در جهان، از نظر كاربران جزو بهترين پيام‌رسان‌هاي برتر است. با پيشرفت و گسترش شبكه‌هاي اجتماعي و سيستم‌هاي پيام رسان، مانند تلگرام، كانال‌هاي بي شماري ايجاد شده است و كسب درآمد كسب درآمد از طريق تلگرام و در كنار آن خريد ممبر واقعي براي تلگرام پيشرفت چشم‌گيري پيدا كرده است.

گاهي اوقات فعاليت و بازاريابي در تلگرام، به‌عنوان شغل اصلي فرد شناخته مي‌شود. در نتيجه براي جذب مشتري و گسترش كسب‌وكار خود مي‌توانيد يك كانال تلگرامي راه‌اندازي كرده و كارهاي بازاريابي محصولات يا خدمت مورد نظر خود را انجام دهيد. اما براي شروع، بدون ممبر نمي‌توانيد پيشرفت كار خود را تضمين كنيد. يكي از بهترين راه‌هاي گسترش و جذب افراد به گروه تلگرام، خريد ممبر واقعي براي تلگرام است، با ما همراه باشيد تا يكي از بهترين سايت‌هاي خريد ممبر واقعي براي تلگرام را به شما معرفي كنيم.
آيا خريد ممبر براي گروه تلگرام فايده‌اي دارد؟

راه‌اندازي يك كانال يا گروه جديد در تلگرام، بدون فالوور و ممبر كاري سخت و پر چالش است. وقتي از صفر شروع مي‌كنيد و ممبر نداريد يا تعداد آنها خيلي كم است، جذب كردن و نگه‌داشتن افرادي كه وارد گروه يا كانال تلگرام شما مي‌شوند بسيار مشكل مي‌شود. با خريد ممبر واقعي براي تلگرام خود، گروه و يا كانال تلگرامي شما ارزش بالاتري پيدا مي‌كند و افراد بيشتر اعتماد مي‌كنند تا در آن بمانند. در نتيجه باعث جذب مخاطب بيشتر و افزايش ترافيك از بازار هدف بر روي حساب كاربري و گروه تلگرام شما مي‌شود.
 
مسائلي كه بايد در كنار خريد ممبر براي تلگرام در نظر بگيريد

استفاده از اكانت‌هاي جعلي و يا غيرفعال براي اضافه كردن به گروه تلگرام شما، اعتبار گروه شما را زير سؤال مي‌برد. زيرا با استفاده از تعداد زياد ممبر و فالوور جعلي، دنبال‌كنندگان جديد را كه ممكن است به گروه شما بيايند مي‌ترسانيد. بايد بدانيد، هر كاربر واقعي كه شما را دنبال مي‌كند و يا شخصي كه مطالب شما را به اشتراك مي‌گذارد، يك مشتري بالقوه است؛ بنابراين، خريد ممبر واقعي براي تلگرام ارزش بالايي دارد. اگر اعتبار شما به دليل داشتن ربات‌ها و فالوورهاي جعلي زير سؤال برود، كاربران واقعي به شما اعتماد نخواهند كرد.

شما مي‌توانيد كيفيت ممبر گروه تلگرامي را بررسي كنيد

خريد ممبر واقعي تلگرام بدون ريزش – سامانه ايده كاو

براي بررسي ممبر واقعي براي تلگرام، عبارت مورد نظر خود را در سايت ايده‌كاو وارد كنيد. سامانه ليستي از گروه‌ها را كه اين عبارت در اسم و توضيحات آن تكرار شده است، به شما نشان مي‌دهد. همه اين گروه‌ها لزوماً گروه مناسبي براي شما نيستند. براي بررسي كيفيت گروه، روي دكمه «گروه‌هاي مشابه» كليك كنيد. اگر اكثر گروه‌هاي تلگرامي نشان داده‌شده، با كسب‌وكار شما مرتبط است يعني گروه قبلي از كيفيت بالايي برخوردار است. همچنين براي افزايش كيفيت و فعال بودن كاربران، ما به‌صورت پيش‌فرض از گروه‌هايي كه در سبد خريدتان انتخاب كرده‌ايد، افرادي را كه در هفت روز گذشته آنلاين بوده‌اند، به گروه شما اضافه مي‌كنيم.
امكان اضافه كردن ممبر واقعي به كانال تلگرام وجود ندارد

با استفاده از روشي كه سايت ايده كاو در خريد ممبر واقعي تلگرام پيش گرفته، امكان اضافه كردن ممبر واقعي به كانال تلگرام وجود ندارد و ممبر تنها به گروه تلگرامي اضافه خواهد شد. اما يك روش جايگزين براي اين منظور وجود دارد. تلگرام اجازه اضافه كردن حداكثر 200 نفر را به گروه مي‌دهد، در نتيجه راه‌اندازي گروه و سپس بستن چت كردن اعضا در گروه، محيطي مانند كانال را شبيه‌سازي خواهيد كرد.
امكان پيدا كردن همشهريان و افراد در يك شهر خاص وجود دارد

براي پيدا كردن همشهريان خود و خريد ممبر گروه واقعي تلگرام از ميان همشهريان، كافي است اسم شهر خود را در كادر جستجوي ايده‌كاو وارد كرده تا گروه‌هاي مرتبط با شهر شما نمايش داده شود. براي پيدا كردن گروه‌هاي بيشتر، بهتر است بعد از اسم شهر علامت ستاره قرار دهيد تا سامانه گروه‌هاي بيشتري را به شما نشان دهد. براي مثال با جستجوي عبارت «رامسر*» گروه‌هاي رامسر، رامسري‌ها و هر پسوند ديگري كه اين كلمه در آن وجود دارد، به شما نشان داده خواهد شد.
نكات ديگر در افزايش ممبر گروه تلگرام

در كنار تمام اين‌ها، مواردي وجود دارد كه مي‌توانيد براي افزايش ممبر تلگرام در كنار خريد ممبر واقعي براي تلگرام به آنها توجه كنيد؛ از جمله اينكه شما بايد محتواي با كيفيتي در گروه تلگرام خود منتشر كنيد، محتوا بايد براي فالوورها ارزشمند بوده و كيفيت آن بالا باشد تا افراد در گروه شما باقي بمانند. مورد بعدي اينكه شما بايد در گروه تلگرام خود، فعاليت كافي داشته باشيد تا به‌طور مداوم در مقابل چشمان مخاطبين خود قرار داشته باشيد. اين‌گونه بازديدها و تعداد دنبال‌كنندگان شما افزايش پيدا مي‌كند. مرتباً و با قاعده محتوا ارسال كنيد.

بانك اطلاعات مشاغل هدفمند و ارزان

بانك اطلاعات مشاغل كه در سامانه ايده كاو تهيه شده است با هدف بازاريابي هدفمند در اختيار اصناف و مشاغل مختلف قرار مي گيرد تا صاحبان مشاغل با تدوين استراتژي بازاريابي خود از انواع روش ها مانند بازاريابي پيامكي، تلفني و ارسال پيام در واتساپ از اين بانك شماره موبايل بهره ببرند.

مسلما داشتن موبايل، نام و ديگر مشخصات كساني كه به كالا و خدمات ما نياز دارند و مشتريان بالقوه ما هستند، در بازاريابي امري حياتي هست. براي شروع عبارات متناسب با كسب و كار خود رو در سامانه ايده‌كاو جستجو كنيد و گروه هاي كه اعضاي انها احتمالا مشتريان خوبي براي شما هستند را به سبد خريد خود اضافه كنيد. سپس پس از نهايي كردن ما شماره تلفن اين افراد براي بازاريابي (تلفني، پيامكي، پيام صوتي و روش هاي ديگر ) در اختيار شما قرار مي‌دهيم.
روش خريد و روال كار سامانه ايده كاو براي خريد ممبر واقعي براي تلگرام

با استفاده از سرويس افزايش ممبر گروه واقعي تلگرام در سامانه ايده‌كاو، افراد جامعه هدف و گروه‌هايي كه مرتبط هستند، در يك رنج گسترده به‌سادگي شناسايي مي‌شوند. در سامانه ايده كاو نزديك به يك ميليون گروه تلگرامي شناسايي شده و روزانه بيش از هزار گروه نيز به اين مجموعه اضافه مي‌شود، لذا منبع بسيار خوبي براي كسب‌وكارها است تا بتوانند گروه‌هاي هدف را پيدا كرده و از طريق آنها بازاريابي خود را گسترش داده و به كسب‌وكار خود رونق بيشتري ببخشند.

جستجو براي يافتن گروه‌هايي كه ممبرها را از آنها به گروه خودمان هدايت مي‌كنيم، در ميان نزديك به يك ميليون گروه فعال تلگرامي  انجام مي‌شود كه همين امر سبب مي‌شود تا به منبع بزرگي از داده‌ها دسترسي داشته باشيد. براي استفاده از اين سايت و خريد ممبر واقعي براي تلگرام، بعد از ثبت نام در سايت، با مراجعه به قسمت سرچ مي‌توانيد نام گروه هدف خود را وارد كرده تا تمام گروه‌هاي مرتبط به كلمه‌اي كه وارد كرديد براي شما نمايش داده شود.

براي مثال هنگام جستجوي كلمه انجمن دكوراسيون، ليستي از گروه‌هاي مرتبط براي شما نمايش داده مي‌شود. سپس با زدن دكمه درخواست عضويت در گروه، به آيدي مديران گروه دسترسي پيدا خواهيد كرد. البته لينك پيوستن به گروه نيز در دسترس است اما به دليل احتمال تغيير لينك‌ها توسط مديران، بهتر است با زدن دكمه درخواست عضويت در گروه و نمايش آيدي مديران سايت، به‌طور مستقيم از آنها لينك عضويت در گروه را بخواهيد.

همچنين براي اطمينان از فعال بودن كاربران، سامانه ايده كاو به‌صورت پيش‌فرض از گروه‌هايي كه در سبد خريدتان انتخاب مي‌كنيد، افرادي كه در هفت روز گذشته آنلاين بوده‌اند را به گروه شما اضافه مي‌كند كه البته اين مقدار پيش‌فرض با درخواست شما قابل تغيير است و شما مي‌توانيد اين مقدار را به دو هفته يا يك ماه نيز تغيير دهيد.

با ثبت نام و انتخاب خدمات و گروه هدف مورد نظر خود، هماهنگي‌هاي لازم با شما به عمل خواهد آمد و فرايند اضافه كردن افراد به گروه شروع خواهد شد. پس از انتخاب گروه‌هاي مناسب، در سبد خريد شما روبه‌روي اسم هر گروه، عدد‌هايي نوشته شده است. اين اعداد تعداد افرادي از اين گروه را نشان مي دهد كه شماره تلفن آنها در سامانه ايده كاو وجود دارد و مي‌توانيد براي سرويس بازاريابي پيامكي از آن استفاده كنيد.

در پايان و پس از اتمام افزايش ممبر، سه نوع گزارش براي شما ارسال مي‌شود. اين گزارش‌ها، شامل يك فايل اكسل است كه نام و نام‌ خانوادگي تلگرامي و شناسه هر فرد را ننشان مي‌دهد. همچنين اينكه فرد در چه گروه‌هايي در سبد خريد شما عضو بوده است نيز نمايش داده مي‌شود. به جز اين‌ها، گزارشي از همه افرادي كه در تنظيمات تلگرام خود اد شدن توسط ديگران را مسدود كرده‌اند و يا از قبل عضو گروه شما بوده يا نبوده‌اند نيز براي شما ارسال مي‌شود.
خريد ممبر واقعي تلگرام بدون ريزش از سامانه ايده كاو

بالا بردن و افزايش ممبر گروه تلگرام، روند بسيار طولاني و دشواري است اما سايت ايده كاو اين كار را براي شما بسيار ساده كرده است. خريد ممبر واقعي و فعال براي تلگرام از طريق سامانه ايده كاو مي‌تواند در وقت شما صرفه‌جويي كند و احتمال ناكامي شما را در ايجاد يك گروه تلگرامي فعال كمتر كند. براي استفاده از سرويس عضويت در گروه ها و خريد ممبر گروه واقعي تلگرام، حتما بايد در سايت ايده كاو ثبت نام كنيد. براي ثبت نام در سايت ايده كاو در قسمت بالا سمت چپ گزينه ورود/ثبت نام را كليك كرده و با وارد كردن شماره موبايل، ثبت نام خود را انجام دهيد.

منبع :   https://toranji.ir/2021/12/07/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%85%d8%a8%d8%b1-%d9%88%d8%a7%d9%82%d8%b9%db%8c-%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b4-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86/

 

از كجا بدونم تلويزيون بايد تعميير بشه يا نه؟

۳۹ بازديد

از كجا بدونم تلويزيون بايد تعميير بشه يا نه؟

همه ي وي ها با يه تضمين يه ماهه ي خدماتي اومدن همچنين مي توانيد گارانتي اصلي كارخانه خود را حفظ كنيد. اگر گارانتي شما منقضي شده است، ما مي توانيم بهترين سرويس را براي بهترين بازيابي تلويزيون در اختيار شما قرار بدهيم.

گام اول:

براي به روز رساني نرم افزار است كه مي تواند در تلويزيون شما استفاده مي شود بررسي كنيد. براي نيازهاي تعمير، به كارشناسان تعمير تلويزيون از غرب تهران تكيه كنيد و راهنماي بررسي ما را دنبال كنيد.

مرحله دوم:

اگر تلويزيون شما نياز به تعمير دارد، لطفا ً به فرم رزرو ما مراجعه كنيد تا قرار ملاقات بذاريم.  https://llk.dk/cbyttm

سطح سوم:

هنگامي كه شما نياز به تعمير تلويزيون خود را تاييد كرده اند. يك تكنسين معتبر تعمير و نگهداري تلويزيون در اصفهان در زمان مشخص به خانه شما مراجعه خواهد كرد.

مرحله ?:

ما ميخوايم تلويزيونت رو درست روي صحنه درست كنيم

 آيا تعمير يك تلويزيون با تعمير تلويزيون در غرب تهران اقتصادي است؟

بيشتر افرادي كه از تلويزيون هاي ال اي دي و ال سي دي استفاده مي كنند مي ترسند كه بشكنند. بيشتر مردم مي ترسند كه جايگزيني قطعات اصلي خوب ممكن است گران يا ناخوشايند باشد، يا اينكه ممكن است نتونند آن ها را تعمير كنند.

با اين حال هميشه چنين نيست. با يك كارشناس خوب مي توانيد تلويزيون را بدون مشكل برطرف كنيد و نگران خريد دوباره آن نباشيد.

اگر شما مي توانيد تلويزيون خود را با يك پانل شكسته جايگزين. در مواردي كه صفحه جلوي تلويزيون آسيب ديده و در نتيجه ترك خورده است مراقب باشيد.

به عنوان تعمير كم هزينه طبقه بندي نشده است. اين به اين دليل است كه پنل جلو يا صفحه تلويزيون ??? هزينه تلويزيون را به خود حساب مي كند.

بنابراين در بيشتر موارد جايگزيني تلويزيون در اين مورد اقتصادي تر است. اگر بدشانس هستيد كه به طور اتفاقي به صفحه تلويزيون آسيب مي دهيد، ارزش بررسي گارانتي تلويزيون را دارد. اما اگر صفحه تلويزيون شكسته نشده باشد، مي توانيد آن را بدون مشكل برطرف كنيد. دوباره نگران خريد تلويزيون نباشيد.

سرويس تلويزيوني به شما در هر يك از مشكلات كمك مي كند. شما مي توانيد به محل ما مراجعه كنيد و اعتبار ما را بررسي كنيد. تعمير تلويزيون در اصفهان  خدمات متعددي ارائه مي دهد.

منبع :  اديب سرويس  http://adibservice.com

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11103141

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1605198.page

https://independent.academia.edu/MaiPham341

http://ufotech.com.vn/members/rhonacast42.1019019/

http://edu.fudanedu.uk/user/10177/

https://clubs.london.edu/click?r=http://adibservice.com/

http://fudanedu.uk/user/rhonacast4/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:RhonaCast4

https://git.isis.vanderbilt.edu/RhonaCast4

 

 

 

با كيفيت ترين مصنوعات سنگي را از سنگ وزين بخريد

۳۶ بازديد

 با كيفيت ترين مصنوعات سنگي را از سنگ وزين بخريد

سنگ ها از قديم الايام تا به حال مورد توجه قرار گرفته اند و سازه هاي سنگي متعددي در جاي جاي نقاط جهان ساخته شده اند كه به دليل استحكام بسيار بالاي سنگ، امروزه نيز قابل مشاهده هستند. سنگ ها انواع بسيار متفاوتي دارند كه هريك از آنها ويژگي هاي منحصر به فرد خود را داشته و براي استفاده در بخش هاي متنوعي مناسب هستند. در حالت كلي اين كاربرد سنگ است كه نوع سنگ را تعيين مي كند و ابتدا بايد مشخص كنيد كه قصد خريد سنگ براي كدام يك از بخش هاي ساختمان خود داريد. براي مثال؛ تزيين نماي ساختمان بايد به وسيله سنگ هاي متخلخلي مثل تراورتن باشد تا هم طول عمر زيادي داشته و هم امكان افتادن آن وجود نداشته باشد. سنگ ها تنها براي تزيين نما و كفپوش ساختمان به كار نمي روند بلكه اقلام سنگي متعددي را شاهد هستيم كه با استفاده از سنگ ها ساخته شده و روانه بازار شده اند. قبل از خريد اقلام سنگي حتما بايد با مواردي آشنايي داشته باشيد كه در ادامه توضيحات كامل تري از اين قبيل ارائه نموده ايم:

 

آبنما

آبنما با به گردش درآوردن آب، صدايي بسيار زيبا ايجاد كرده و باعث پديد آمدن جلوه اي خاص خواهد شد. امروزه شرايط زندگي بخصوص در شهرهاي بزرگ تغيير كرده و خانه هاي قديمي جاي خود را به آپارتمان هاي سربه فلك كشيده داده اند. از اين رو نياز است تا با استفاده از عناصري مانند آبنما، بخشي از نيازهاي روحي و رواني خود را تامين كنيم. خوشبختانه آبنما ها در انواع اقسام اندازه ها و مدل هاي مختلف عرضه شده اند و برخي از انواع آن فضاي بسيار كمي را اشغال خواهند كرد. در گذشته آبنماها تنها در بخش هاي خارجي ساختمان مثل؛ حياط، محوطه خارجي شركت ها، باغ ها، پارك ها و... اجرا مي شدند اما امروزه شاهد اجراي آن در فضاي داخلي خانه ها نيز هستيم. با استفاده از آبنما مي توانيد فضاي داخلي ادارات، هتل ها، سازمان ها و مراكز تجاري خود را به گونه اي زينت بخشيد كه ارباب رجوع، وقتي را صرف تماشاي زيباييهاي آبنماي شما كند.

طراحي و ساخت آبنما

طراحي و ساخت آبنما از اهميت زيادي برخوردار است چرا كه ابنما بايد حتما متناسب با شرايط محيطي انتخاب شود تا زيبايي چشمگيري را از آن شاهد باشيم. در فضاهاي خلوت و بزرگ كه هيچ سروصدايي به گوش نمي رسد، از آبنماهايي به شكل جويبار، چشمه و يا نهر استفاده خواهد شد تا هم صداي زيبايي توليد كرده و هم در فضاي بيشتري قابل مشاهده باشد. اما براي ساختمان هاي شلوغ، معمولا از آبنماهاي سنگي يا فواره اي استفاده مي شود. هيچگونه محدوديتي براي آبنماها وجود ندارد و مي توانيد آن را براي بخش هاي داخلي و خارجي ساختمان خود طراحي كنيد. شركت ما اقدام به طراحي و ساخت انواع مختلف آبنما ها نموده كه مي توانيد آبنماي خود را به صورت سفارشي نيز خريداري كنيد. آبنماهاي پيش ساخته نيز براي افرادي مناسب هستند كه مي خواهند در كوتاه ترين زمان ممكن آبنماي خود را نصب كنند.

 

 

سنگ مرمريت

مرمريت يكي از كاربردي ترين انواع سنگ هاي ساختماني است كه بسياري آن را با مرمر اشتباه مي گيرند. سنگ هاي مرمريت زيبايي ظاهري چشمگيري دارد و از اين رو در بخش هاي مختلف ساختمان شاهد استفاده از اين نوع سنگ ها هستيم. سنگ هاي مرمريت در انواع اقسام مدل هاي مختلف به بازار عرضه شده اند كه هريك از آنها ظاهر و رنگ متفاوتي نسبت به يكديگر دارند. سنگ هاي مرمريت ساده و يك رنگ، معمولا مقاومت كمتري در مقايسه با سنگ هاي طرح دار و رگه دار خواهند داشت. مقاومت سنگ هاي مرمريت در مقايسه با گرانيت كمتر بوده و از سنگ تراورتن بيشتر است. مرمريت در بخش ها داخلي و خارجي ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد و مي توان از آن به عنوان سنگ كفپوش نيز استفاده كرد. سنگ مرمريت بهترين گزينه براي استفاده در بخش هاي داخلي ساختمان است و علاوه بر زيبايي ظاهري، دوام زيادي را برايتان به ارمغان خواهد آورد.

قيمت سنگ مرمريت

قيمت سنگ هاي مرمريت به موارد مختلفي بستگي خواهد داشت. يكي از مهمترين موارد تاثيرگذار بر قيمت سنگ هاي مرمريت مربوط به نوع و طرح سنگي است كه براي خريد انتخاب كرده ايد. سنگ هاي زيباتر و يك تكه مرمريت معمولا قيمت بالاتري نسبت به ساير مدل ها خواهند داشت. هرچه ميزان كار انجام شده براي فرآوري سنگ بيشتر باشد نيز ميزان قيمت بالاتري خواهد داشت.

شركت ما اقدام به ارائه انواع اقسام سنگ ها به صورت از توليد به مصرف نموده و به دليل بكارگيري از بهترين و به روز ترين دستگاه ها، توانسته ميزان هزينه هاي فرآوري محصولات سنگي را نيز به حداقل برساند. از اين رو مي توانيد سنگ هاي مورد نظر خود را با نازلترين ميزان قيمت ها از شركت ما خريداري كنيد.

 

روشويي سنگي

روشويي ها انواع متفاوتي دارند و انتخاب طرح و رنگ آن بستگي به خود شما خواهد داشت. روشويي سنگي به دليل ظاهر و جلوه خاص خود مورد توجه بسياري قرار گرفته اند كه برخي از اين روشويي هاي سنگي گران قيمت بوده و برخي را مي توان با هزينه هاي اندك خريداري كرد. روشويي هاي سنگي در انواع اقسام اندازه هاي مختلف روانه بازار مي شوند و شما نيز مي توانيد بر حسب اندازه سرويس بهداشتي خود، بهترين نوع روشويي را خريداري كنيد.

خريد روشويي سنگي

انتخاب مركز خريد معتبر براي تهيه روشويي از اهميت ويژه اي برخوردار است. بي شك چنانچه مركز معتبري را براي خريد روشويي انتخاب كرده باشيد هيچ گونه نگراني از بابت كيفيت محصول نخواهيد داشت. تا چندي پيش براي خريد محصولات سنگي بايد به يكي از فروشگاه هاي سطح شهر مراجعه مي شد اما امروزه اين روش جاي خود را به وب سايت هاي اينترنتي بخشيده تا بتوانيد در كوتاه ترين زمان ممكن بهترين روشويي را خريداري كنيد. شركت ما يكي از مراكز معتبر فروش محصولات سنگي است كه از طريق آن خواهيد توانست در كوتاه ترين زمان ممكن بهترين محصولات را خريداري كنيد. پس از خريد، محصول خريداري شده به هر نقطه از كشور ارسال شده و در هنگام تحويل، مي توانيد از كيفيت و اصالت محصول اطمينان حاصل كنيد.

برگرفته از وب سايت سنگ وزين https://sangevazin.com/

https://www.printsunglasses.com/blog/post/index/id/3081/
https://managementmania.com/en/blog/accountant-perth/hire-property-tax-accountant-perth-for-expert-assistance
https://wmhvl.videomarketingplatform.co/b2b-timeout-podcast-1
https://www.mundodisfraz.com/blog-disfraces-originales/65_D%C3%ADa-Universal-del-Ni%C3%B1o.html
http://216.119.127.171/BCFP/userControls/bizEntryShow.aspx?BizEntryPublicID=BP-1503-2223-8Q5-T6E
https://13vhz1.videomarketingplatform.co/fsmartech-leaders-morphio

 

 

آموزش ريختن فيلم دوربين مداربسته روي فلش

۳۰ بازديد

آموزش ريختن فيلم دوربين مداربسته روي فلش

تصاوير ضبط شده توسط دوربين مداربسته بر روي هارد دستگاه ضبط كننده تصاوير DVR-NVR ذخيره مي شود.براي نگهداري و آرشيو تصاوير از قبل ضبط شده نياز به بك آپ گيري بر روي يك حافظه جانبي داريد. ريختن فيلم دوربين مداربسته روي فلش يكي از كاربردي ترين راهكارها در اين زمينه است. اصلي ترين كاربرد آن براي ارائه مدرك براي پليس، همسايه ها، آرشيو تصاوير و… است. در ادامه به آموزش ريختن فيلم دوربين مداربسته روي فلش مي پردازيم. تصاويري كه در اين مقاله قرار داده ايم مربوط به دستگاه هايك ويژن است اما برندهاي ديگر هم منوي مشابه با اين برند دارند و تنها كافي است به دنبال گزينه هاي گفته شده باشيد.

در ادامه مي خوانيد:

  1. چگونه فيلم دوربين مداربسته را روي فلش بريزيم؟
  2. آموزش ريختن فيلم دوربين مداربسته روي فلش
  3. پسوند فيلم دوربين مداربسته
  4. نحوه كپي فيلم دوربين مداربسته روي فلش
  5. سوالات متداول

چگونه فيلم دوربين مداربسته را روي فلش بريزيم؟

براي آنكه بتوانيد فيلم دوربين مداربسته را روي فلش بريزيد بايد دسترسي مديريتي دستگاه ضبط كننده تصاوير را داشته باشيد تا بتوانيد از فيلم هاي دوربين مداربسته بك آپ بگيريد. اما چگونه فيلم دوربين مداربسته را روي فلش بريزيم؟ در ادامه به صورت گام به گام با قرار دادن تصوير توضيح داده ايم. در صورت بروز هرگونه مشكل مي توانيد در انتهاي مقاله برايمان پيام بگذاريد تا كارشناسان ما در كمتر از 48 ساعت پاسخ دهند.

آموزش ريختن فيلم دوربين مداربسته روي فلش

در قدم اول بايد دسترسي به سيستم ضبط كننده تصاوير DVR-NVR داشته باشيد. پس از آن حجم فيلمي كه قصد ذخيره كردن آن بر روي فلش را داريد را تخمين بزنيد و بسته به ميزان حجم فيلم فلش تهيه نماييد. در ادامه سعي كرديم با قرار دادن تصاوير و توضيحات تكميلي شما را در امر ريختن فيلم دوربين روي فلش ياري كنيم. توجه نماييد كه تصاوير و توضيحات براي دستگاه DVR هايك ويژن است.

1.بر روي دستگاه DVR پورت USB قرار دارد كه از طريق آن مي توانيد فلش، ماوس، كيبورد و… را به دستگاه متصل كنيد. پورت UDB مي تواند پشت دستگاه و يا جلوي دستگاه قرار بگيرد.

2.پسورد دستگاه ضبط كننده تصاوير را وارد كنيد. بر روي صفحه كليك راست نماييد تا ليستي از گزينه ها برايتان نمايان شود. گزينه Menu  را انتخاب كنيد و سپس وارد تنظيمات Play Back و ياExport  شويد. ( اين دو گزينه هر دو خروجي يكساني مي گيرند و تفاوت چنداني با يكديگر ندارند.)

3.پنجره ايي باز مي شود كه ليست تمام دوربين هاي مداربسته را نمايش مي دهد. به صورت پيش فرض تمامي دوبين ها در حالت انتخاب هستند و شما مي توانيد برخي را غير فعال نماييد. در صورتي كه تمايل به بك آپ گيري از تمام دوربين ها داشتيد اطمينان حاصل كنيد كه حجم فيلم سيستم مداربسته با فضاي خالي فلش هم خواني داشته باشد.

4.در پايين صفحه بخشي به نام start time و End time قرار دارد كه مي توانيد با استفاده از start time زمان و تاريخ شروع و با استفاده از End time  زمان و تاريخ پايان فيلم را تعيين كنيد.

5.با انتخاب گزينه Search در پايين صفحه ركورد ها نمايش داده خواهند شد.

6.در اين مرحله تصاوير مورد نظرتان را بررسي كنيد در صورت مغايرت با فيلم مورد نظرتان مي توانيد زمان و تاريخي را اطلاح كنيد. در صورت صحت تصاوير دكمه export را انتخاب نماييد. اطلاعات فلش و يا هارد ديسك متصل به دستگاه در قسمت Device name نمايش داده مي شود. مي توانيد در قسمت Save Type فرمت ذخيره سازي فايل را انتخاب نماييد.

7.در آخرين مرحله با انتخاب گزينه Export اجازه دهيد مراحل بك آپ گيري شروع شود. در انتهاي كار پيغامي مطابق شكل نمايش داده مي شود كه بايد بر روي گزينه Ok كليك نماييد. (در برخي از برندهاي ديگر ممكن است به جاي گزينهExport  با گزينه Backup  مواجه شويد.)

پسوند فيلم دوربين مداربسته

به صورت پيش فرض پسوند فايل هاي فيلم دوربين مداربستهDAV است. اجراي فايل DAV ممكن است كمي با مشكل رو به رو شود بهتر است فايل فيلم دوربين مداربسته را با پسوند AVI و MP4 ذخيره نماييد تا هنگام اجراي آن با مشكل مواجه نشويد. اگر مايل به ذخيره سازي فايل بر روي كامپيوتر هستيد توجه داشته باشيد كه تنها فايلي با پسوند .Dav را كپي كنيد و به اشتباه . Play.exe را كپي نكنيد.

نحوه كپي فيلم دوربين مداربسته روي فلش

براي كپي كردن فيلم دوربين مداربسته روي فلش ابتدا نياز است كه يك فلش با فضاي خالي معادل فيلمتان داشته باشيد تا هنگام كپي كردن با مشكل مواجه نشيد. سپس بايد نوع كاربريتان را چك كنيد كه حتما دسترسي مديريتي داشته باشيد تا بتوانيد به آرشيو تصاوير ضبط شده دسترسي داشته باشيد. در آخرين مرحله مراحلي كه در بالا خدمتتان عرض كرديم را به ترتيب انجام دهيد. در صورت بروز هر گونه مشكل با مشاوران متخصص ما تماس حاصل نماييد.

چگونه فيلم هاي دوربين مداربسته را روي فلش بريزيم؟

چگونه فيلم هاي دوربين مداربسته را روي فلش بريزيم؟ سوالي است كه بعضاً براي افرادي كه با منوها و دسترسي دستگاه ضبط كننده تصاوير آشنايي ندارند به وجود مي آيد. براي انتقال فيلم دوربين مداربسته روي فلش بايد طبق مراحلي كه در ابتداي مقاله آموزش ريختن فيلم دوربين مداربسته روي فلش خدمتتان عرض كرديم عمل كنيد. در صورتي كه سيستم مداربسته شما از يك برند متفرقه باشد و مراحلي مشابه مراحل گفته شده نداشته باشد بهتر است با واحد پشتيباني شركت فروشنده تماس بگيريد.

آيا مي توانيم فيلم دوربين مداربسته را ذخيره كنيم؟

براي ذخيره سازي فيلم دوربين مداربسته مشكلي وجود ندارد و تنها كافي است يك حافظه جانبي به دستگاه ضبط كننده تصاوير وصل كنيد.

مي تونيم هارد اكسترنال را به DVR وصل كنم؟

براي افزايش فضاي ضبط ، مي توانيد چندين هارد اكسترنال را به يك DVR متصل كنيد. تنها مشكلي كه وجود دارد اين است كه اگر هارد اكسترنال قطع شود، برنامه هاي ذخيره شده در آن تا اتصال مجدد به همان DVR قابل دسترس نخواهند بود.

چقدر مي توانيم فيلم دوربين مداربسته را نگه داريم؟

در صورتي كه قصد داريد فيلمي را جهت شكايت، بازنگري و… نگه داريد بهتر است قبل از 30 روز آن را ذخيره كنيد زيرا به طور معمول فيلم هاي دوربين مداربسته 30 الي 90 روز در حافظه نگهداري مي شود. مدت زمان نگهداري تصاوير ضبط شده به مواردي چون تعداد دوربين، وضوح تصوير دوربين ها و موارد ديگر بستگي دارد.

دستگاه ضبط كننده تصاوير دوربين مداربسيته (DVR,NVR) تا چند روز تصاوير ضبط شده را نگه مي دارد؟

تعداد روزهاي نگهداري تصاوير ضبط شده بستگي به موارد زير دارد:

  • فضايذخيره سازي هارد ديسك چقدر است.
  • از كدام روش فشرده سازي ويدئو (MPEG، MJPEG، موجك،264و…) براي ذخيره تصاوير استفاده مي شود.
  • نرخ فشرده سازي ويدئو – Kbps چقدر است.
  • پارامتر فريم در ثانيه را روي چه عددي تنظيم كرده ايد.
  • رزولوشن فريم هاي ضبط شده (???*???? ، ???*??? و ….)چقدر  مي باشد.
  • آيا ويدئو به صورت تمام وقت ضبط شده و يا تنها در زمان تشخيص حركت ضبط كرده است.
  • چه تعداد دوربين در سيستم مداربسته در حالب ضبط تصاوير هستند.

روش پشتيبان گيري يا بكاپ گرفتن دوربين مداربسته به چه صورت است؟

بكاپ گرفتن از دوربين مداربسته بسيار آسان است و خودتان مي توانيد آن را انجام دهيد. تنها كافي است كه يك فلش به دستگاه متصل كنيد و سپس وارد منوي دستگاه شويد و روي پشتيبان گيري (Backup) كليك نماييد. كانال هاي مورد نظر، تاريخ و ساعت را انتخاب كنيد. در قسمت Format  نيز نوع فايل را انتخاب كنيد و در پايان روي شروع پشتيبان گيري (Start Backup) كليك كنيد.

حذف فوري فيلم از دوربين مداربسته ؟

در ابتدا بايد بدانيد كه حذف قسمتي از فيلم دوربين مداربسته عملا غير ممكن خواهد بود. اما در صورتي كه مجبور به حذف فيلم دوربين مداربسته به هر دليلي هستيد بايد تمامي فيلم ذخيره شده بر روي هارد ديسك و كارت حافظه را پاك كنيد. براي فرمت فيلم دوربين مداربسته دو روش وجود دارد كه مي توانيد از طريق آنها اقدام به پاك كردن فيلم دوربين مداربسته نماييد:

  1. حذف گام به گام فيلم دوربين مداربسته از طريق DVR و NVR
  2. حذف فوري فيلم دوربين مداربسته از طريق كامپيوتر

مطالب پيشنهادي:

  1. فناوري BLC در دوربين مداربسته
  2. تاثير طول كابل كشي بر كيفيت تصوير دوربين مدار بسته
  3. پورت SATA و ESATA در دوربين مدار بسته
  4. فناوري BLC در دوربين مداربسته